dioodbanner

مستقل 1 فولاد 0; گروه ها را به حداکثر منفجر کنید

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، در دیدار پایانی هفته دوازدهم دو تیم استقلال و فولاد در دیدار بزرگ هفته به مصاف هم رفتند. این بازی که سخت، بدنی و متناوب دنبال می شد با تک گل زیبا و چشمگیر مهدی مهدی پور به پایتختی آبی ها برای حفظ شاگردان فرهاد مجیدی در صدر جدول به پایان رسید.

بازی در نیمه اول صحنه خاصی ندارد. 45 دقیقه ابتدایی به جز حاشیه ها و اعتراض به داور هیچ چیز اضافه ای در پی نداشت. در یکی از حملات استقلال مهدی پور با ضربه سر حسین زاده از زمین مسابقه اخراج شد اما توپ با اختلاف بسیار کم از بالای دروازه به بیرون رفت.

لوسیانو پریرا سپس در موقعیت تک به تک با دروازه استقلال قرار گرفت که سیدحسین حسینی با واکنشی چشمگیر مانع از این شد. در ادامه این بازی چندان اتفاق نیفتاد و در میانه زمین تیراندازی های مکرری بین بازیکنان دو تیم صورت گرفت تا اینکه بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم بازی بدون اتفاق خاصی دنبال شد تا اینکه شورش مهدی پور و گلوله های ویژه دروازه ها را تخریب کرد. پرتاب اوت سلمانی به حسین زاده می رسد و او توپ را به مهدی پور می دهد. هافبک اصفهانی استقلال تصمیم می گیرد از فاصله 35 قدمی دروازه فولاد را تهدید کند. او با یک شوت سرکش و بی وقفه که به گوشه دروازه رفت، دروازه مرادیان را به طرز شگفت انگیزی باز کرد و استقلال را ارتقا داد.

سپس فولاد فرصت خوبی برای گل تساوی داشت اما این اتفاق رخ نداد. این گلوله به سمت دانش آموز نکونام وارد شد که وی با عبور از شبه جزیره از پاتوسی به سمت حسینی در منطقه مورد نظر از بالای دروازه خارج شد.

فولاد در دقایق پایانی حملات خود را افزایش داد تا به تساوی برسد اما در کمال تعجب یکی از این حملات بود و سینا شاه عباسی مجبور شد از ترک تک نفره امیرحسین حسین زاده جلوگیری کند و با براندازی این بازیکن، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد. کارت. از زمین بازی اخراج شد.

بازی در دقایق پایانی بسیار حساس و هیجان انگیز بود و استقلالی ها از تک گل ارزشمند خود دفاع کردند و در نهایت با گل زیبای مهدی پور توانستند 3 امتیاز این بازی و یک امتیاز برتر و 3 امتیاز از نکونام رده دومی کسب کنند. سرانجام پس از 16 بازی باز هم مغلوب فرهاد مجیدی شد.

بازی از هفته دوازدهم بیست و یکمین دوره لیگ برتر
چهارشنبه: 08/10/1400; ساعت: 18:00
ورزشگاه: آزادی تهران / بدون تماشاگر
کمیسیون: امیر عرب براقی / دستیاران: جلیل شعرانی – عسگر محمدی; داور چهارم: محمدحسین ترابیان / ناظر: حیدر شکور

عناصر استقلال:

حسینی حسین حسینی
محمد حسین دامادمند
سیاوش یزدانی
عارف آقاسی
زبیر نیک نفس (78- ​​روزبه چشمی)
پور مهدی پور
جعفر سلمانی (85- محمد دانشگر)
امیرحسین حسین زاده (85- ارسلان مطهری)
آرمان رمضانی (59- رضا آذری)
کوین یامگا
رودی جامپینگ

سرمربی: فرهاد مجیدی

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان
میلاد بدراگه (80- وحید حیدریه)
مهران موسوی
سینا شاه عباسی
صالح حردانی
بوحمد بوحمدان
آبشک آبشک
عبا عباسی
آیاندا پاتوسی (87- محمدامین حزباوی)
ساسان انصاری (80 – صابر حردانی)
لوسیانو پریرا (87- ساسان حسینی)

سرمربی: جواد نکونام

کارت زرد:

لوسیانو پریرا (44)

زبیر نیک نفس (62)

مهدی مهدی پور (70)

عارف آقاسی (72)

مر مرادمند (77)

مهران موسوی (90+2)

چیدمان:

سینا شاه عباسی (84)

جزئیات گل:

استقلال یک – فولاد صفر (دقیقه 58: مهدی مهدی پور): امیرحسین حسین زاده به مهدی پور پاس داد و این بازیکن از فاصله بسیار دور و بیش از 35 متر با یک ضربه دیدنی و ویژه یک گل باورنکردنی به ثمر رساند و توپش به گوشه دروازه مرادیان رفت تا آبی ها گلی چشمگیر را از حریف رقم بزنند. پیش خودت برو

*فعالیت های ویژه:

فهاد مجیدی می تواند در این بازی قهرمان جام حذفی شود. او از زمان بازگشت جواد نکونام به فولاد هیچ مشکلی را تجربه نکرده است. اگر آخرین بازی فصل گذشته را در نظر بگیریم، فولاد در 16 بازی اخیر مقابل نکونام شکست نخورد اما استقلال توانست به این رکوردها پایان دهد و امتیازهای ارزشمندی کسب کند.

لحظات حساس:

دقیقه 11: ضربه خوب و دقیق مهدی پور درست پشت نقطه پنالتی به بیرون رفت که حسین زاده بدون دیدن صداهای کنار دیوار به هوا رفت و با ضربه سر خطرناک توپ را تهدید کرد. از درها

دقیقه 24: لوکینو پررا در محوطه جریمه صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و حسنی 1-1 توپ را مهار کرد.
دقیقه 24: استقلال بلافاصله پیش افتاد. مهدی پور با گل آرمان رمضانی از زمین مسابقه اخراج شد اما ضربه سر این بازیکن از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30: هافبک دوربرد نصیب یزدانی دروازه حریف را باز کرد و با سر به کوین یمگا پاس داد اما این بازیکن فقط توپ را از کنار استقلال به بیرون پرتاب کرد.

دقیقه 45: عارف ارکشی با شوت کامل مدافع فولفورد از محوطه جریمه وارد محوطه جریمه شد و این بازیکن با فاصله زیادی از دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 61: عامر خوسن هوسین سادت پس از ضربه ای که به درون دروازه زد، توپ را پشت محوطه جریمه دریافت کرد اما ضربه او با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: ارسال پاتوسی به دروازه با دفع بد حسینی و توپ در مقابل دروازه خالی به بوهمدان رسید اما این بازیکن چندان از این موقعیت راضی نبود و گلوله بی تفاوتش به بیرون رفت.

دقیقه 86: ضربه ایستگاهی مهدی پور توسط مرادیان مهار شد.

در کنار:

* امین قاسمی نژاد برای دومین بازی متوالی در لیست 29 نفره استقلال قرار نگرفت. مجیدی هفته گذشته از رفع مشکلات قاسمی نژاد و شکایت باشگاه پدیده از این بازیکن خبر داد.

* حسن روشن که برای تاثیرگذاری در ورزشگاه تلاش کرده است، پس از حضور در رختکن باشگاه استقلال برای آبی ها آرزوی موفقیت کرد و به بازیکنان گفت که نزدیک به سه دهه است که به ورزشگاه آزادی نرفته و برمی گردد. او در این ورزشگاه از حضور در رختکن ابراز خرسندی کرد.

ابوالفضل جلالی بازیکن فصل گذشته سایپا در اولین بازی رسمی این فصل در لیست این تیم قرار گرفت.

* حضور حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل فولاد در ورزشگاه آزادی.

* حسن روشن پیشکسوت استقلال امروز وارد ورزشگاه آزادی شد تا به نمایندگی از این پیشکسوت بزرگ ایران فیلم مستندی بسازد.

* خارج از این مسابقات تعدادی از خبرنگاران زن در ورزشگاه حضور داشتند. با همکاری وزارت ورزش از این پس خبرنگاران زن می توانند برای پوشش و فیلم مسابقات به استادیوم ورزشی بپیوندند.

* فرهاد مجیدی قبل از بازی به سراغ جواد نکونام رفت و با همبازی سابقش عکس یادگاری گرفت.

* زبیر نیک نفس بازیکن فصل گذشته فولاد خوزستان قبل از بازی به سراغ نکونام رفت و از او خواست زمین را ترک کند. او پس از تقابل داغ با نکونام با سرمربی فصل گذشته روبرو شد.

* وریا غفوری که مدت هاست به دلیل مصدومیت در ترکیب استقلال حضور نداشت از روی نیمکت هم تیمی خود مقابل فولاد را تماشا می کند.

*بعد از گل استقلال چند بازیکن فولاد روی سکو اعتراض خود را نسبت به نیمکت نشینی استقلال نشان دادند.

* در دقیقه 30 بازی فرهاد مجیدی از تصمیم داور عصبانی شد و به شدت اعتراض کرد. عرب براقی پس از این اعتراض تذکر شدیدی به استقلالی ها داد و از او خواست آرام شود. نکونام در این میان به مخالفت با داوری پرداخته که مورد انتقاد داور چهارم قرار گرفته است.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما