مسی-رونالدو; شاید آخرین دیدار تاریخ!

[ad_1]

کد خبر: 1797957/42

زمان: ساعت 15:09
1400/09/22

بازدید از: 17,407

از فوتبال لذت ببرید؛

جالب ترین نقاشی ممکن برای هواداران فوتبال؛ تقابل لیونل مسی و کریستیانو رونالدو.

به گزارش “وازکوئز” امروز، قرعه کشی مرحله گروهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با توجه به قرعه کشی آندره آساوین، ستاره سابق تیم ملی روسیه، هر دو تیم پاری سن ژرمن و منچستریونایتد. یونایتد در دور هشتم با آنها به مصاف یکدیگر خواهد رفت و این به معنای دیدار مجدد لیونل مسی و کریستیانو رونالدو است.

این دو فوق ستاره جهان که هر دو امسال به تیم جدید پیوسته اند، بار دیگر در لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم خواهند رفت. در نیمه نهایی سال 2011 بود که لیونل مسی با پیراهن بارسلونا نمایشی به یاد ماندنی مقابل رئال مادرید داشت و دو امتیاز را در برنابئو باز کرد. این دیدار در نوکمپ با تساوی 1-1 به پایان رسید و آرژانتین در نهایت رونالدو را شکست داد و به فینال راه یافت.

با این حال، قبل از آن مسابقه، رونالدو و مسی اولین بار در سال 2008 با هم روبرو شدند، زمانی که یونایتد بر اساس تک گل چشمگیر پل اسکولز در بازی برگشت به نیمه نهایی رسید. سال بعد، بارسلونا در فینال رم با شیاطین سرخ دیدار کرد که ساموئل اتوئو و لیونل مسی پیروز شدند. اما سال گذشته، سال گذشته شاهد تقابل این دو ستاره بزرگ یوونتوس و بارسا بودیم که به جای مسی به مسی رفتند و بازی برگشت در نوکمپ با رضایت رونالدو به پایان رسید.

اما امسال پاری سن ژرمن در مرحله گروهی پس از منچسترسیتی در مرحله یک هشتم نهایی دوم شد. لیونل مسی و کریستیانو رونالدو هر دو در فرم خوبی برای گلزنی در لیگ قهرمانان این فصل به سر می برند و به نظر می رسد که در ماه فوریه با دیداری تاریخی و هیجان انگیز روبرو شوند که در انتظار هواداران است. همچنین نباید فراموش کرد که این دیدار فرصتی برای دیدار با سرخیو راموس و رونالدو دو فوق ستاره تاریخ رئال مادرید با لباس های متفاوت است.

پس از گذراندن یک دهه فوق العاده در لیگ قهرمانان اروپا و تبدیل شدن به برترین گلزن این مسابقات، حالا دو گلزن برتر در آخرین سال روزهای باشکوه خود دوباره مقابل هم قرار گرفته اند. تقابلی که شاید دیگر هرگز تکرار نشود و شاید آخرین دیدار لیونل مسی و کریستیانو رونالدو در زمین فوتبال باشد. بنابراین مسابقات بزرگی در سال جدید در انتظار ما خواهد بود.

[ad_2]

Giovanna Yu

گیک بیکن. ماون قهوه. ارتباط ظریف جذاب. متخصص مواد غذایی به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما