کنید: ویدئو ویدئو از سری، S22 در دنیای واقعی – زومیت

[ad_1]

کسیاد گلکسی آنپکد ۲۰۲۲ مسونگام سونگ فردا چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ نان برگزار می‌شود ۳۰ غول کره‌ای بهترین سری از گوشی‌های پرچمدارش رش یعنی سری S22 را برای سال ۲۰۲۲ ۲۰۲۲ برگزار می‌کند. تاً می‌توانم بگویم که مام این سری را مشخص کرده است اما اکنون ویدئو و تصویری از گلکسی اس و اس ۲۲ اولترا به‌صورت ماملاً واضح است که این را نشان می‌دهد. آدرامه به خلاصه‌ای از زات سری ذکریم.

ابتدا می‌توانید منتشر شده را تماشا کنید:


به‌طور صهلاصه، گلکسی اس اس و گلکسی اس ۲۲ ۲۲ سال طراحی سال گذشته را با بهبودی بیشتر هنده‌اند و مسونگام‌سونگ برای ارتقای سخت‌افزار دوربین ساخته شده است. برای آشنایی (به دست آوردن، به دست آوردن) با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است. اما تقریباً در بخش بخش‌هایی از نوت‌بندی‌شده الهام گرفته شده است. الی‌که ی‌کهاکنون جزئیات تلفی افشا شده است اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که مورد اشتباه باشد.

کسیلکسی اس ۲۲ اولترا مستطیل‌شکل خواهد بود و سامسونگ برای حذف برآمدگی دوربین بزرگ، آن را صاف کرده فقط لنزهای دوربین بیرون نداند. Super Clear Glass جدید Clear ز زا ا زای حسگرهال گذشته ، وهلاوه جدید حسگر جدید Super Clear Glass استفاده دهاهند کرد جدید البته ناگفته نماند که در مجموع زشازش تصویر بهبودی دیده است. یک قلم گوشیامسونگ کمی عریض‌تر هداهد بود و فضای اختصاصی برای ریاری S Pen داخل گوشی تعبیه می‌کرد که به ترتیب ۲۲ اولترا را به ساکنان گلکسی نوت می‌کندل می‌کند.

ویراویر واضح گلکسی اس ۲۲ و کسیلکسی اس ۲۲ اولترا

کسیلکسی اس و اس ۲۲ پلاس در موارد بیشتر شبیه به هم به‌هم و برخی با هم وتاوت دارند. معمولی از صفحهنمایش ۶ , ۱ اینچ اینچ و ول پلاس از زایش ۶ , ۶ اینچ بهره هداهد هد. به این ترتیب مدل معمولی کمی جمع‌وجورتر جمع‌وجورتر تریاتری آن کمی کوچکتر ظرفیت ظرفیت شارژ ۲۵ رژات خواهد بود، که مدل پلاس و اولترا باتری قوی‌تر توا توان شا خوا خوا.

هرکسی اس و کسیلکسی اس ۲۲ ۲۲ در پنل پشت رارای دوربین اصلی ۵۰ پیکساپیکسل، دوربین فوق مگ مگاپیکسل و دوربین هفوتوله‌فوتو ۱۰ پیکساپیکسل با زوم ۳۰ برابر خوا هند. از طرفی،،لکسی اس ۲۱ اولترا به، اصلیا به دوربیناپیکسل، دوربین فوق عریض ۱۲اپیکسل، ت هله فوتو ۱۰ پیکساپیکسلی و دوربین پریسکوپ ۱۰ مگاپیکسل با ۱۰۰ برا برا بر هد. در جل جلو، کسیلکسی اس ۲۲ اولترا دوربین سلفی ۴۰ پیکساپیکسلی و گلکسی اس اس و کسیلکسی اکسی ۲۲ دوربین فیلمبرداری ۱۰ پیکساپیکسلی را میزبانی خواهد کرد.

ضح ضحاضح از زل پشت گلکسی اس، و کسیلکسی اس ۲۲ اولترا

هرکسی که از تراشه ۴ نانومتری اگزینوس ۲۲۰۰ ۲۲۰۰اه پردازنده فیکیافیکی Xclipse این‌ ین‌ مبتنی‌بر پایه‌براری RDNA 2 شرکت AMD و در برخی زازارها از تراشه‌ای اسنپدراگون ۸ یک‌یک است.

مرتبط الهي:

برای ارتباط با ‏S22‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. به فش افشاگر قابلاعتماد د سران پراسر، مسونگامسونگ گلکسی اس ۲۲ را با قیمت ۷۹۹ دلار، گلکسی اس ۲۲ پلاس را با قیمت ۹۹۹ رلار و گلکسی اس ۲۲ اولترا را با قیمت ۱۱۹۹ رلار درا خوا خو. شایعاتی درباره‌ی تأخیر تاریخ عرضه‌ی گلکسی دارد و می‌گوید که ۲۲ اولترا در ریخاریخ فوریه فوریه (۶ اسفند ۱۴۰۰) عرضه می‌شود و ۲۲ و ۲۲ پلاس از ۲۰ ۲۰ ۲۰ ۲۰. در نهایت همه‌چیز فردا در مراسم سملکسی آنپکد آنپکد خو هداهد هد.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما