چلسی 4-0 یوونتوس: تیم وحشتناک

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز” شاگردان دسته اول لیگ برتر امشب مقابل یوونتوس نمایش فوق العاده ای داشتند و در نهایت بدون گل به میدان رفتند.

چلسی بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه دوم بازی این بنزما بود که صاحب موقعیت شد اما ورود به موقع ماتیسیدالیچ مانع از باز شدن دروازه یوونتوس شد. چلسی به برتری خود ادامه داد و در دقیقه 9، ریس جیمز توپ را به کرنر رساند، چالوبا بود اما دخترش از دروازه یوونتوس فاصله گرفت.

باز هم میزبان بیشترین توپ و میدان بود تا اینکه در دقیقه 25 به گل رسید. ضربه کرنر حکیم زیاش بود که توپ با دخالت آنتونیو رودیگر به چلوبا رسید و او با یک ضربه محکم بازی را به پایان رساند.

تنها سه دقیقه بعد یوونتوس توانست به بن بست برسد، اما علیرغم اینکه موراتا در موقعیت تک به تک توپ را برای ادوارد مندی ارسال کرد، تیاگو سیلوا توپ را به موقع از روی خط به عقب فرستاد تا برتری چلسی حفظ شود.

پس از این گل باز هم این بازیکن چلسی بود که ابتکار عمل را در دست گرفت و در دقیقه 37 ریس جیمز از روی پاس هادسون اودوی پیش افتاد اما ضربه تاثیرگذار او را وویژک ز ازنی با واکنشی به موقع دفع کرد.

در دقیقه پایانی نیمه هر دو تیم فرصت گلزنی ایجاد کردند اما در نهایت توپ دیگر از خط دروازه عبور نکرد و این نیمه به پایان رسید و چلسی با نتیجه یک بر صفر پیروز شد.

چلسی نیمه دوم را خوب آغاز کرد و در دقیقه 48 با پاس زیاش هادسون اودوایر پیش افتاد اما دالیچ دوباره مانع شوت او شد.

حمله چلسی در دقیقه 55 نتیجه داد و این تیم به گل دوم رسید. این بار هم موقعیت را خلق کرد و ریس جیمز با یک شوت بی وقفه دروازه را باز کرد.

یوونتوس در دقیقه 58 گل چلسی را جبران نکرد.این یک حرکت تیمی عالی در محوطه جریمه یوونتوس بود که توپ با پاس روبن لوفتوس چیک به هادسون اودویک رسید و او ضربه محکمی را تکمیل کرد.

بازی همچنان متعادل تر است، اما باز هم این بازیکنان چلسی هستند که بیشترین مالکیت توپ را در اختیار دارند. در دقیقه 78 از روی پاس کوادرادو این دیبالا بود که پیش افتاد اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.
پنج دقیقه بعد این مک کین بود که با پای چپ قصد شوتزنی کرد اما این بار مندی با واکنشی دیدنی دروازه چلسی را حفظ کرد.
در حالی که بازیکنان یوونتوس تا آخرین دقیقه در تلاش برای گلزنی بودند، این چلسی بود که در دقیقه پنجم وقت تلف شده گل چهارم را به ثمر رساند. این بار توپ را بیش از حد از مگی ربوده و توپ را به درون دروازه می فرستاد و در این گل نقشی کلیدی داشت و ونگر با یک بازوی ساده بازی را به پایان رساند تا بازی با نتیجه 4-0 به چلسی ختم شود.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما