خرید لوئیس دیاز در آنفیلد به چه معناست؟

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، خرید سریع لوئیز دیاز توسط لیورپول همه را شگفت زده کرد، نه فقط تاتنهام. قرمزها مدتی است که به وینگر پورتو علاقه دارند، اما این واقعیت که آنها در ژانویه او را خریداری خواهند کرد اغلب توسط منابع نزدیک به آنفیلد تکذیب شده است. آنها همین را می گویند: “شاید در تابستان” همه چیز در همان زمان تغییر کند. دیاز به مرسی ساید می پیوندد و به تیم می پیوندد. لیورپول مبلغ اولیه 5/37.5 میلیون را به او داد که با پاداش به 50 میلیون میلیون افزایش می یابد. باشگاه گفت اگر پیشنهاد پاداش فعال شود مشکلی وجود ندارد، به این معنی که خرید دیاز موفقیت آمیز بود.

دیاز به عنوان خریدی مشابه دیگو جوتا شناخته می شود که در سال 2020 با تعداد مشابه وارد شد و کاری انجام داد که غیرممکن به نظر می رسید: حمله به سه مرد بی فایده محمد صلاح، سادیو مانه و روبرتو فیرمینو.
جوتا با 27 گل از 58 شوت حالا در جدول از فیرمینو جلو افتاده است و جالب است ببینیم با آمدن دیاز به خصوص برای مانه چه اتفاقی می افتد.

آیا او رقیب است یا جانشین است اگر جرأت کنیم بگوییم؟
فراموش نکنید که مانه وارد 18 ماه پایانی قراردادش شده و با وجود صحبت های فراوان در مورد تمدید قراردادش، در حال حاضر هیچ مذاکره رسمی با ستاره سنگالی و ایجنتش صورت نگرفته یا حداقل برای عموم آزاد نیست.

خرید دیاز 25 ساله، مدافع چپ ثابت پورتو و تیم ملی کلمبیا، بر ابهامات پیرامون خط حمله لیورپول می افزاید.

تابستان برای تغییر فصل در لیورپول در نظر گرفته شده است زیرا مدیر ورزشی مایکل ادواردز جایگزین دستیار خود، جولین، می شود و تعداد زیادی از بازیکنان به پایان می رسند یا وارد آخرین سال زندگی خود می شوند.

جیمز میلنر، مدیر تیم دوم، احتمالا باشگاه را ترک خواهد کرد، مانند دیووک اوریگی و تاکومی مینامینو. لیورپول می خواهد قرارداد صلاح را تمدید کند، مهاجم مصری همچنان مورد نظر است، اما آینده مانه، فیرمینو، نبی کیتا و الکس اوکسلید چمبرلین نامشخص است. بازیکنان دیگری مانند جو گومز و نکو ویلیامز هنوز باید تصمیمات سختی بگیرند.

اولویت های لیورپول در سال گذشته حفظ بازیکنان و متحدان آلیسون بیکر، ترنت الکساندر آرنولد، ویرجیل فاندک، اندی رابرتسون، فابینیو، هاروی الیوت و جردن هندرسون بود که همگی قراردادهای جدیدی امضا کردند، اما این باید مورد توافق قرار گیرد.

بازیکنان اصلی نیاز به یک رقیب یا در واقع یک جایگزین دارند، در حالی که میانگین سنی تیم نیز باید کاهش یابد.
دیاز، جوتا و ابراهیم کوناته که تابستان گذشته از لایپزیگ آمده بودند، همگی گام های مهمی در این مسیر بودند و علاوه بر این، پیشرفت الیوت و کایدا گوردون به کرتیس جونز که یکشنبه 21 ساله شد، همه چیز هیجان انگیز و امیدوارکننده بود. آینده لیورپول همچنین به یاد داشته باشید که هافبک 17 ساله استفان بایستیک که از یک سال پیش که به ویارئال آمد، پیشرفت چشمگیری داشته است.

این آینده است، اما اکنون چیست؟ به طور دقیق تر، عمل جراحی لیورپول چقدر عمیق خواهد بود و چه کسی قربانی حروف بزرگ در تابستان خواهد شد؟
اخیرا شایعاتی مبنی بر پیوستن فامینو به بارسلونا شنیده می شود و این در حالی است که چندین غول اروپایی با علاقه صلاح را تماشا می کنند. فرم مانه در 18 ماه گذشته نوسان داشته است، اما او در صورت وجود هیچ مشتری کمبودی ندارد.

جایگزینی هر کسی – رها کردن همه آنها – یک چالش بزرگ است، به خصوص اگر چهره های برجسته ای مانند ارلینگ هالند یا کیلیان امباپه را در نظر نگیریم.

جوتا نشان داده است که این امکان پذیر است و شرایطی که یورگن کلوپ و همکارانش در لیورپول ایجاد کرده اند، می تواند منجر به رشد فوتبالیست های با استعداد و با انگیزه شود. البته فیرمینو، مانه و صلاح نمونه های خوبی برای اثبات این ادعا هستند. دیاز مطمئناً یک وینگر چپ پای راست با استعداد و با استعداد است که گل می زند، گل می زند و به خاطر سخت کوشی، روحیه تیمی و دویدن مداومش مشهور است. اینها برای تیم باشگاهی خوب است.

دیاز می توانست در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل اینتر بازی کند و گزینه خوبی برای تیم میزبان قرمزها بود.

تاتنهام ممکن است لیورپول را از دست بدهد. این چیزی است که منتقدان اسپرز می خواهند: عمق حمله و نشان دادن انگیزه فنوا در پنجره نقل و انتقالات. اما باید دید انتقال دیاز برای مانه، صلاح و دیگران چه معنایی خواهد داشت.

که آمد ورزش ایرانی

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما