اینتر 2- 0 رم رم ییایی ییل از مورینیو سنسیرو سنسیرو

[ad_1]

رش گزارش “ورزش سه” ، تیم ه یای اینترمیلان و س.اس.رم رم ساس زیازی ترین مرحله یک مسابقه نهایی کوپا ایتالیا از ساعت 23:30 روز یکشنبه یکشنبه ورزشگاه مه‌آتزا به فا هم. ناگردان اینزاگی و مورینیو یای رسیدن به این ینله ه ترتیب از سد امپولی و لچه گذشته.

مهمترین اتفاق بازی امشب رویارویی ژوزه مورینیو اینترمیلان در هاه جوزپه مهآتزا بود. من مطمئن نیستم که آیا ز ز ز ز ز ز ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی .

استقبال هواداران اینتر ز زاشکوه شکوه و در رار بنرهای بزرگی که یای خوشامدگویی به او در هاه به نمایش گذاشته شده بود، در این رار ر ر دا دا. استقبال بازیکنان اینتر اما از مو یلی دوستانه و گرداگردان اینزاگی با کارایی بی امان خود در نان دقایق ابتدایی از حریف پیش افتادند.

دوا دقیقه از بازی گذشته بود که دین آدین ژکو روی ساس ایوان پریشیچ گل اول را برای اینتر به نداند.

سه دقیقه بعد از این گل اینتر یک رار دیگر می تواند دروازه رم را باز کند اما شوت دیدنی رارلا به تیر زهازه کرد. دقیقه رفته از زیر فشار بازی خارج شد و می نستانست حتی در دقیقه گ گ گ تس تس وی ویاوی خا بزند یا گلر اینتر اینتر در موقعیت تک تک تک به ب زیکنازیکن حریف را مه ر. در ادامه فوتبالی پرهیجان را از هر دو دو تیماهد بودیم یلی توپی از خط زهازه ها عبور نکرده ینترا اینتر با تک گلم بوسنیایی خود، برنده ر هیاهی رختکن شود.

دقیقه رم در نیمه رفته ک ک ک ک دقیقه دقیقه روی روی شوت ز ز ز ه ه ه که که مورینیو ز یکی یکی یکی زیکن تس تس به کرنر داد. یک دقیقه بعد از بارلا شوت روی پای بسیار زیبایی را روانه دروازه رم که این بار نوبت خودنمایی پاتریسیو بود که ماهها توپ زیبا را به راد. بالاخره یکی از شوت های از راه دور اینتری ها تبدیل به تبدی شد آن الکسیس سانچز بود ؛ بود. رهاره اهل شیلی نراتزوری از فاصله حدود سی سی شا شلیکی غیرقابل مهار دروازه حریف را هدف گرفت و توپ با عبور از کنار دستان دروازه بان نا زها تا تا

رار درایانی با جستجوی ناموفق رم یای باز کردن زهازه ادامه یافتن تا آقای خاص ص شبی برایش خار ویژه کوپ، ن تیمش تیمش اینترمی اینترمی اینترمی اینترمی اینترمی اینترمی

نا سیمونه اینزاگی همگردان شدند با کسب این برد به یای خوب خود ادامه دادند تا موازی ضیا صدرنشینی در سری آ،ای فتح کوپا ایتالیا هم بروند.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما