آیفون رهاره آیفون SE 2022 ; گوشی هوشمند مقرون‌به‌صرفه آینده اپل چه ییایی خواهد داشت –

[ad_1]

پانه‌زنی‌ها و شایعه‌ها درباره‌ی آیفون SE اپل همیشه به‌شدت بوده است. یکهالی‌که اپل هر سال به ارتقای آیفون‌های اصلی خود ادامه دهد، عرضه‌ی آیفون SE کاملاً نامنظم بوده است. یایعه‌های موجود فیاره‌ای این خانواده منتشر می‌شود اما همه‌ی آن‌ها درست و خود اپل نیز به علاقه‌مندی‌های انتشار اطلاعات نسل مقرون‌به‌صرفه دشته باشد. 20اینحال، دنیای فناوری آیفون SE 2022 نسا نسل آیفون آیفون SE را یای اوایل بهار سال ۲۰۲۲ پیش‌بینی نداند.

آیفوناریخچه های آیفون SE و برنامه های نامنظم اپل برای ارائه پیشنهادی

SE در نان گروهی از کاربران محبوب است که گوشی‌های قدیمی‌شان را به‌دنبال می‌کنند و در حال حاضر قدرتمند حسا حسا نوستالژیک هستند، غاغ آن‌ها می‌روند. اپل با دو نسل قبلی آیفون SE می‌تواند خوبی‌های خوبی در راران این دستگاه کامپکت و جذاب و به‌دست‌دست‌دار باشد.

مسائلی که بیشتر از همه‌چیز طرفداران این خانواده را اذیت می‌کند،، نساء هل‌های جدید است. اپل از نان ابتدا آیفون SE را در بازه‌های زمانی متفاوت عرضه می‌کند. در سال 2016، اولین آیفون SE عرضه شده و در سال 2017، با استفاده از حافظه‌های اضافه شده ده.

این گوشی کوچک و در زازار مصرف کننده توجه زیادی را به خود بلب ب، اپل در سال ۲۰۱۸ به‌سرعت یدلید آیفون SE را کرد. 2020انجام دوباره درال ، ، اپل با آیفون SE 2020 آیفونا آیفون SE نسل دوم از زاه ه. iPhone SE جدید به‌تأخیر افتاده است.

آیفون آیفون SE 2022 به رنگ سبز

در این‌میان ن نگاس یانگرشنارشناس صفحه‌نمایش، عرضه‌ی نسل سوم آیفون SE را پیش‌بینی کرد و جدیدترین اپل تا بهار رال ۲۰۲۲ راارد راه‌اندازی کرد و ریاری از ابزارهای دیگر نیز ظها داشت. 20ادامه، شایعات و اطلاعات مهم منتشر شده است رهیاره‌ی آیفون SE 2022 را جمع آوری کرده است ختایاختیارتان راده‌ایم.

ثابت ماندن طراحی حیاهری

نشان‌ها نشان می‌دهند که نسل سوم از نظر هریاهری خیلی از نسخه‌های قبلی یاوت. لیل، انتظار می‌رود دکمه‌های دکمه‌های ظاهری و شیه‌هاشی‌های مشکی در صفحه‌های صفحه و حیاحی کلاسیک آیفون را حفظ کند. MacRumors در گزارش خود اعلام کرد که کردل سوم آیفون SE به، ۸ هته خواهد داشت ابها تراشه‌ای به A15 رتق ارتقاء ترافته و مودم 5G نیز اضافه می‌شود. Macotakara وبلاگ ژاپنی و ولیلگرانی نیانند کو کو یش ساس یانگ معتقدند آیفون آیفون اپل به نان صفحه‌نمایش LCD با اندازه ۴ , ۷ اینچی مجهز است. نگانگ می‌گویند تغییرات اساسی‌تر مانند حفره‌ی درونش برای مدل ۲۰۲۳ گذاشته شده است.

دعارش‌ها ادعا می‌کنند سومین آیفون SE دارای ظاهری مشابه با آیفون ست است

شناسه مبانی شایعاتی وجود دارد اشتاشتنی‌بر اینکه آیفون SE بعدی صفحه‌نمایش ۵۵ اینچی اینچی ری ری ID ری ری ری ری Touch ID خواهد داشت. IPhonean مثال مینگ‌چی کو سال گذشته ایده‌ی «iPhone SE Plus» را کرد. ، این حال ، می‌رسد می‌رسد از چنین هیاهی خبری نمی‌شود و سال جاری را با مدلی می‌سازیم که هتاهت ظاهری زیادی در گذشته گذشته ردارد داشته باشد.

الD نباید فراموش کند که از MyDrivers آیفونی باشد که ادعا کند آیفون SE نسل سوم شبیه به ۸ نیست. رلک کهاس آیفون XR ساخته خواهد شد. بعید است چنین اتفاقی می دهد اما همیشه باید برای پیش‌آمدن پیش‌آمدنائل جدید دهده ده. راید واقعاً اپل درنهایت برای ساختن یک خانواده که ز ز XR استفاده می شود.

زنده‌یازنده‌ی قوی و پیکربندی‌های یلف فافظه

معرفیات گذشته ثابت کرده است اپل خانواده آیفون SE را با آخرین زنده‌هازنده‌های سری معرفی می‌کند که در جدیدترین پرچمدار آیفون استفاده می‌شود. این بدان‌معنا است که آیفون‌های آیفون SE را در رار ۲۰۲۲ عرضه می‌کنند، نان پردازنده‌های آیفون ۱۳ خواهند داشت. برای ارتباط با ‏A15‏ ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. 14اینحال، هاه جولای دیجی‌تایمز در گزارشی ادعای اپل به‌جای آن را از شهیاشه‌ای A14 Bionic کرد. استفاده ده.

زنده ساز A15 آیفون Se 2022

آیفون از شه‌هاشه‌های یادشده می‌توانند آیفون SE نسل بعدی را قدرتمند و جدشراجدشرایط دریافت فتانی‌های iOS برای مدت‌زمان طولانی نی کنند. این ویژگی‌ها در مدل‌های قدیمی‌تر نیز دیده می‌شوند. SE به‌د ً قیمت آیفون SE به‌دلیل استفاده از پردازنده ضعیف‌تر نیست کهلکه تغییرات اپل در بدنه بدنه نمایشگر، دوربین و ویژگی های این چنینی ایجاد می کند (برای مثال منتظر مگسیف شیداشید).

درباره‌ی گزینه‌های ذخیره‌سازی نسل بعدی آیفون SE صحبت نکردند اما حدس می‌زنیم شاهد تغییرات تیاشیم هستیم. فعل فعلی در دو پیکربندی و ۱۲۸ بابایتی موجود است. ا 3اکه اپل به یدیلید ید نسخه آیفون‌ی 128 128ابایت اضافه شده است، این بتو و همین روند را با آیفون SE 3 دنبال کنید.

دوربین مشابه با نسل پیشین

انتظار آیفون در آیفون SE 3 از ران دوربین اصلی ۱۲ پیکساپیکسلی وایدانگل موجود در فعل یلی استفاده ده. همچنین، گفته می‌شود دوربینلو و نیز تکی تکی تصویربرد ریاری را برعهده هداهد داشت. فعل فعلی از دوربین وییلوی ۷ ۷ اپیکسلی است که در نسل بعدی ۱۲ مگاپیکسلی افزایش پیدا کند.

احتمالاً در آیفون SE 2022 از دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلیی یاایدانگل نسل یلی استفاده ده

هنوز اطلاعات مربوط به بخش جدید اپل در نیست ش یداید چنین اتفاقی رخ ندهد. ، اینحال ، از آنجاکه اپل آیپد 329 ریلاری خود را با دوربین این نیانی کرده است در آیفون SE 2022 نیز شاهد استفاده از آن شیماشیم.

، نباید انتظار پیشرفت زیادی در آیفون آیفون آیفون SE داشته باشد جدید داشته باشیم. حتی اگر دوربین افزایش پیدا کند، این امر مر به زنده‌سازی مربوط می‌شود. ایتایت، باید اشاره کنیم که چینی‌زب نان MyDrivers گفته است SE جدید احتمالاً حالت شب دریا خواهد کرد؛ ‌ برابر این، نانایی تصویربرداری در شب این گوشی مقرون‌به‌صرفه مقرون‌به‌صرفه افزایش می‌یابد.

اتصال 5G؛ ویژگی جدید آیفون SE

اینترنت نیانی که اینترنت 5G پا به دنیای فناوری گذاشت، همه‌ی یای بزرگ زنده‌یازنده‌ی تلفن هوشمند هوشمند سعی کنید آن را به دستگاه‌های خود اضافه کنید. اکنون می‌رسد می‌رسد که نوبت نسل بعدی آیفون SE رسیده است تا این نابلیت را در اختیار کاربرانش قرار دهد. 5G می‌تواند یکی از زامل مهم آیفون فروش آیفون SE ۲۰۲۲ شد. الحاضر، آیفون آیفون مینی ۶۹۹ دلاری ارزان‌ترین آیفون ۵G است رز نیدانید انتظار داشته باشید که آیفون SE ارزان‌تر از آن‌هاست.

It’s working on Nikkei Asia آیفونارش رشاد، آیفون SE از مودم X60 کوالکام استفاده خواهد کرد. گاکنون، بارها شایعات تلفی منتشر می کند که از G 5G گوشی مقرونبه‌صرفه خبر می‌دهند می‌دهند درنتیجه، منتظر منتظر ق بابلیتی نسل آینده بعدی SE بود.

با باتری تری

SE فعلی ۱۳ ساعت هنگام تماشای ویدئو و ۸۸ ساعت هنگام پخش ویدئو و ۴۰ ساعت هنگام گوش‌دادن به موسیقی مام می‌آورد. همچنین، بابلیت شارژ سریع دارد و با استفاده از زاپتور برق ۱۸ تیاتی یا قوی‌تر در ۳۰ دقیقه رژارژ رژ. انتظار می‌رود در جدیدترین‌ها هم از همیناتری ۱۸۲۱ میلی‌آمپری استفاده از ده. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

آیفون آیفون SE 2022 به رنگ مشکی

ازآنجاکه کهانوادهی آیفون SE نم نمایشگر ال سی دی کامپیوترند و این نوع پنل بیشتر از انرژی OLED مصرف می‌کند، دوست شتیم ظرفیت باتری نسل جدید افزایش می‌یابد اما متأسفانه به نظر نمی‌رسد چنین اتفاقی می‌افتد. اگفتنیل کمیت تریاتری تری ۱۳ ۱۳ را بهبود بخشیده است ا 20این‌رو کورسوی کورسوی امیدی وجود دارد که شاید آیفون SE 202 را نیز شارژ کند.

آیفون سباب آیفون SE 2022

SE آیفونانیم آیفون چهانه‌ای بازار آیفون خواهد شد اما قاعدتاً از همه‌ی همه‌ی‌های جدید موجود ارزان‌تر نتراشد. ‌حال‌حاضر، ۱۲ مینی با قیمت ۶۹۹ دلار و آیفون SE با قیمت ۳۹۹ ۳۹۹لار فروخته‌شده. GA اضافه‌کردن 5G و هزینه‌های مربوط به، این احتمال وجود آیفون SE را دارد قیمتیا قیمتی حدود ۴۴۹ ۴۹۹ا ۴۹۹ دلار به دست‌دستگاه‌های افراد ن. توجه‌به‌ها توجه‌به مشخصات و اطلاعات تاش‌شده، انتظار نمی‌رود قیمت این محصول را بیشتر کند.

20ایعات مربوط به بهاریخ آیفون آیفون SE 2022

(الحاضر، تاریخ دقیق عرضه‌ی آیفون SE (سومل سوم) مشخص نیست اما گزارش‌ها حاکی از آن است که در اولین رویداد بزرگ اپل در ۲۰۲۲ سال ۲۰۲۲ رسماً معرفی هداهد هد. پیش بینی می‌شود مراسم معرفی این محصول در ماه مارس یا آوریل برگزار شود برخی از رش‌هارش‌ها پیشنهاد می‌کنند احتمالاً SE را عرضه می‌کنند ما ماه می به‌تعویق فتدافتد. اید فراموش نکنیم که آیفون رویداد SE 2020 برای معرفی شتاشت و تنها بیانیه‌ای مطبوعاتی برای آن منتشر می‌شود.

مرتبط الهي:

ا 3 به‌دنبال تاریخ برای معرفی گوشی مقرون‌به‌صرفه مقرون‌به‌صرفه اپل نباشیم، به‌طورکلی یلگران و رشنارشناسان دنیای فناوری بر این عقیده هستند آیفون‌های آیفون SE 3 در نیمه‌ی اول سال ۲۰۲۲ هد.

Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K, Apple TV 4K هنوز مشخص نیست اما گزارش‌ها حاکی از آن است که مدل دیگری از آیپد به‌زودی ییایی خواهد داشت.

کلام م

آیفونانوادهی آیفون SE قلیل قابلیت‌های جذاب و قیمت نسبتاً مقرون‌به‌صرفه‌ای خود خوداران زیادی دیارد. ‌توجه‌به‌ها‌توجه‌به‌ شایعات منتشر شده، نب‌ایداید منتظرلی کاملاً جدید شیماشیم. در واقع، بزرگ‌ترین ارتقاء در آیفون جدید SE اضافه‌شدن اتصال 5G به آن است. اکنون میاید منتظر ماند تا اطلاعات بیشتر دقیق تر از محصول آینده‌ای اپل منتشر شود.

20 کاربران زومیت چه انتظاری از آیفون آیفون SE 2022 ریدارید رید لطفاً آن‌ها را در بخش نظرات با ما در نان نارید.

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما