پشت پرده رمز رزهارزها

[ad_1]

روزامات روز سه‌شنبه اعلام کردند که محموله‌ای از زارزها به ارزش سه میلیارد و ۶۰۰ دلار یونلیون را که ۲۰۱۶ ۲۰۱۶ ۲۰۱۶ ۲۰۱۶ کردند، کردند.

گفت: داخل نمی شوم.

پرسشی که در این میان در ذهن ریاری از علاقمندان به دنیای رمزارزها شکل گرفته است که چگونه در دنیای مجازی به سرقت رفته است؟

بیت‌کوین و سایر رمزارزها مانند سایر کالاها در خارج از دنیای مجازی و دران مبادلات خرید و فروش. این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و اولین بار نیست که آن را می خوانم.

امری که نداند امنیت روند خرید و فروش ذخیره ذخیره شده را خدشه‌دار ر.

ول والنت، یکی از زلان کوین‌ها وساوس»، شرکت نسویانسوی که در عرصه کنشاکنش رمزارزها فعالیت‌های می‌کند می‌گوید».

او گفت: «گاب‌کارها گاهی می‌توانند به این نفوذ در نفوذ نفوذ کنند، بدزدند.»

او تاکید می‌کند که بیشتر این ینلات به بهلیل سطح امنیت روی می‌دهد. این اولین بار است که این کتاب را می خوانم،

می‌گوید می‌گوید: «به این ترتیب اگر وارد نفوذ کنید، گذرواژه‌ها را رها کنید».

او فزاف‌زید: «وقتی گذرواژه‌ها را می‌کردند بیت‌کوین‌ها را از به منتق منتق می‌کنید و دیگر مردم به بیت‌کوین‌ها دسترسی هندهند داشتند».

هک کردن ک‌چینلاک‌چین

یهایه و اساس رمزارزها بر بلاك‌چین (زنجیره وكیلوكی) است. ام جزئیات تراکنش‌هایی که در زمینه رزهارزها صورت می‌گیرد می‌گیرد بلوک‌چین ذخیره شده است. ارتباط‌های و قفل‌مانند بین هر بلوک باعث می‌شود، امکان تغییر مجموعه‌ای از کدها وجود ندارد، بدون اینکه در زنجیره‌ای از نب‌شداشد.

در این حال وجود دارد که اگر گروهی نداند بیش از ۵۰ درصد از یک ک‌چین لاک‌چین خاص را به دست آوردند تراکنش‌ها را بازنویسی زنویسی کردند. یک مرکز رمزارز مدعی شده است که در سال 2019 در 2019 به مبلغ 200 هزار دلار رسید.

اگر می خواهید با تکنیک های امروزی که از مراقبه متعالی آمده است آشنا شوید.

اریکا ستنفورد ، نویسنده کت بیابی درباره رمزارزها »:

جرائم جانبی مرتبط با رمزارزها

ریاری از کلاهبرداری‌هایی که در زمینه رمزارزها به صورت می‌گیرند، یا اینکه با استفاده از روش‌های مرسوم اخاذی تقلب به صورت می‌گیرند.

نارقان در جریان این ینلاهبرداری‌ها درخواست می‌کنند ق بالب رمزارز را مطرح کنند.

راه درازی در پیش داریم و کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.

در پرفند نزیانزی به سرمایه گذاران در ابتدا به بهلی یادی بیشتر از زل قلق ق. به این ترتیب هبردلاهبردان موفق، اغوای سرمایه‌گذارها می‌شوند.

برای خلاص شدن از شلوغی باید خلاص شوید. به این ترتیب سرمایه‌گذاران به دنبال کاهش قیمت قیمت‌های سرمایه‌شان را از دست می‌دهند.

این شکل از زلاه برداری‌ها هر چند محدود به بهای رمزارزها نیست اما تخمین زده می‌شود که در ۲۰۱۹ال ۲۰۱۹ هفت میلیارد دلار از این درآمد حاصل شده است.

اریکا استنفورد در این راه می‌گوید: «کلاهبرداری اصلی درباره رمزارزها نیست که بر این یناور است که نان به سرعت ثروتمند مردم مردم را می‌زند»»یه‌گذایه‌».

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم، و مدت زیادی است که کتابی را مطالعه نکرده ام، و مدت زیادی است که در راه است.

الکساندر استاچچنکو نیز معتقد است که ریاری از پایگاه‌های اصلی مبادله رمزارز اکنون میزان امنیت خاطر نشان‌های خود را برای مقابله با هکرها هکرهالا برده‌اند. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما