راز آشکار نشده سفارش طراحی افزونه وردپرس

اما ما چگونه باید این پلاگین ها یا همان افزونه های اختصاصی را برای وب سایت وردپرسی خود طراحی کنیم ؟ این نکته را فراموش نکنید؛ بهروز نگه داشتن سایت و قوانین آن براساس سلیقه و نیاز کاربر، همواره برای شما و سایتتان نتایج مثبتی به همراه خواهد داشت. البته در کنار سبک بودن قالب زیبایی آن را فراموش نکنید. اگر در گوگل جستوجو کنید، راهکارهایی برای یافتن فهرست سایتهای میزبانی شده توسط یک سرور را خواهید یافت، سپس سرعت بارگذاری چند نمونه از سایتها را بسنجید. یک هکر، از ابزارهای خودکار جهت جستجو در وب سایت ها استفاده کرده و برای یافتن تغییرات رایج نام فایل، درخواست ارسال می کند. با استفاده از این افزونه شما خواهید توانست تمام تغییرات اعمال شده را در همان لحظه مشاهده کرده و صفحات زیبا و تعاملی زیادی را به سادگی هرچه تمامتر ایجاد کنید. این افزونه ارتباط بین شما و کاربران را سادهتر خواهد کرد.

نوار ابزاری که در این افزونه تعبیه شده بسیار آسان و قابل فهم بوده و درک استفاده از سطرها و ستونهای آن را بسیار سادهتر میکند. افزونه های کاربردی وردپرس قابلیتهای پیشرفته زیادی از جمله افزودن گالری تصاویر، ساخت اسلایدرهای گرافیکی خاص و زیبا، فرمهای عضویت، انواع فرمهای تماس، صفحهسازهای مختلف، ایجاد امنیت، سئو و بهینهسازی سایت و هزاران امکان دیگر را به سایت خود اضافه کنید و ظاهر جذاب و زیبایی به آن بدهید. 4-این افزونه های دارای امکانات بسیار زیادی هستند که کاربر زمان استفاده از دچار مشکل می شوند و بین امکانات مختلف دچار سردرگمی می گردند.

بنابراین اگر شما هم جزو کسانی هستید که به تازگی وارد دنیای سایتسازی شده اید، این افزونه بهترین انتخابی است که در ابتدای مسیر میتوانید داشته باشید. داشتن بک آپ بهترین سلاح در برابر هکر ها و نفوذ گران است. زمانیکه شما افزونههایی برا تهیه بک آپ نصب میکنید یا افزونه ها را در حالت بروزرسانی خودکار قرار میدهید باعث میشود سرور همیشه مشغول بررسی این موارد باشد و این زمان اشغال شدن سرور باعث کاهش سرعت سایت میگردد. اما در این میان سئو و بهینه سازی سایت به عنوان بهترین و موثرترین روش شناخته می شود که با هزینه های بسیار پایین تر ، امکان دسترسی به تعداد بسیار زیادی از کاربران را فراهم می کند. مجموعه Themium سالهای سال مبالغ زیادی را سرمایهگذاری کرده تا محصول کاملی ارائه دهد و حاصل این تلاشها افزونه صفحه ساز WP Page Builder است.

جالب است بدانید این افزونه محبوب و بسیار کاربردی قابلیت ویرایش بصورت زنده و در لحظه را دارا بوده و کافی است که بخشهای مختلفی را در آن ایجاد و سپس برای هر بخش تعداد ستون و ردیف را مشخص کنید. میلیونها افزونه در سیستم مدیریت محتوای محبوب وردپرس وجود دارند که هر کدام از آنها کاربرد خاصی دارند و در زمینههای مختلفی ارائه شدند، تعداد زیاد این افزونهها موجب میشود که در هنگام استفاده از آنها دچار سردرگمی شده و در انتخاب آنها دچار تردید شویم. مدیریت موجود انبار: اگر محصول فیزیکی و یا حتی محصول دانلودی و مجازی میفروشید، برای کنترل و مدیریت صد در صد انبارتان باید تیک این قسمت را بزنید. طراحی روان و ساده این صفحه ساز به شما کمک میکند تا حتی اگر قبلاً از سازنده صفحه استفاده نکرده اید، آن را سریعا درک کنید. حتی برای مشتریان هم عادی شده. و در نهایت تیک Agree را هم فعال میکنیم و روی Continue کلیک میکنیم. سفارش پلاگین نویسی وردپرس اختصاصی ابتدا توسط مشتری داده می شود.از طریق فرم زیر نام سایت ، و شرح افزونه ای که مد نظر شما است داده و به دست تیم خواهد رسید.ایمن تیم بر اساس نیازهای شما و زمانی که پروژه نیاز به تولید افزونه دارد ، هزینه و زمان برآورد می گردد و به شما مشتری عزیز اعلام می شود.تیم پشتیبانی وردپرس ایمن تیم ، افزونه های سفارشی مشتری را بر اساس نیازهای مشتری و کاملا منطبق با تمامی نسخه های وردپرس و بدون تداخل با سایر افزونه ها طراحی و برنامه نویسی می نماید.نصب و تنطیمات این پلاگین توسط خود تیم بر روی سایت وردپرسی شما قرار می گیرد.

سفارش طراحی افزونه وردپرس اختصاصی برای مشتری گرامی به صورت کاملا انحصاری تولید می گردد و در اختیار هیچ مشتری دیگری قرار نخواهد گرفت.یکی از مزایای طراحی افزونه وردپرس توسط تیم ایمن وردپرس ، چند زبانه بودن پلاگین های نوشته شده البته در صورت درخواست مشتری می باشد.یکی دیگر از مزایای طراحی افزونه وردپرس توسط تیم پشتیبان وردپرس ، سازگاری آن با قالب سایت وردپرس شما می باشد.پنل اختصاصی در قسمت مدیریت و داشبورد سایت و داشتن جدول اختصاصی در دیتابیس از مزایای ، سفارش طراحی افزونه وردپرس به تیم ایمن وردپرس می باشد. یکی از امکانات جذابی که سیستم مدیریت محتوای وردپرس دارد استفاده از افزونه میباشد، وردپرس دارای مجموعهای از افزونهها میباشد که هر کدام از آنها امکان یا ویژگی خاصی را به سایت شما اضافه میکنند؛ با استفاده از افزونهها قادر خواهید بود بدون صرف زمان طولانی و نیاز به دانش کدنویسی سایت خود را مطابق سلیقه و نیازهای خود سفارشیسازی کنید. جالب است بدانید اگر خودتان حوصله، وقت یا علاقهای به طراحی صفحه ندارید، افزونه صفحه ساز المنتور برای شما قالبهای از پیش تعریف شده بسیاری را قرار داده که به راحتی و تنها با چند کلیک میتوانید آن را به صفحات خود اضافه کنید.

این افزونه صفحه ساز به شما امکان ساخت صفحات زیبا بدون داشتن کمترین اطلاعات کدنویسی را میدهد و شما میتوانید تنها با چند کلیک و در زمان کوتاه صفحات مدنظر خود را بسازید. شما با کمک افزونه صفحه ساز دیوی امکان ایجاد هر نوع طراحی را در وب سایت خود خواهید داشت و میتوانید تغییرات زیادی را تنها با استفاده از قالب کشیدن و رها کردن (Drag and Drop) صورت دهید. 5-ارتقا و تغییرات درون این نوع افزونه ها بسیار مشکل و پیچیده و در بسیاری از مواقع غیر ممکن خواهد بود.

از طرفی دیگر ممکن است هزینه ارسال کالاها مختلف با توجه به نوع آنها (مثلا کالاهای فاسد شدنی یا غیر فاسد شدنی) متفاوت باشد. در واقع خرید سرور مجازی اروپا به شما این امکان را می دهد تا ضمن برخورداری از خدمات و ویژگی هایی که سرور اختصاصی و فیزیکی در اختیارتان میگذارد مثل شخصی سازی و پیاده سازی کانفیگ ها، از قیمت پایین تر اشتراکی بودن نیز استفاده کنید تا بهترین نوع میزبانی وب را برای کسب و کار متوسط یا بزرگ خود تهیه کنید.

ممکن است این مقاله را با جستجوی «وردپرس» پیدا کرده باشید. در واقع افزونه صفحه ساز دیوی نیز در راستای همین قالب ساخته شده و به کمک آن میتوانید صفحههای زیبا و چشمگیر بسازید بدون این که به قالب دیوی دسترسی داشته باشید. بدین شکل با خیال راحت میتوانید هر تغییری را بازگردانی کرده و صفحهای جذابتر بسازید. به طوری که حتی صفحات داخلی سایت مانند صفحه تماس با ما را میتوانید به راحتی با این افزونه ساخته و یا با کمک قالبهای آماده آن پیادهسازی کنید. افزونه صفحه ساز Beaver Builder یکی دیگر از افزونههای صفحه ساز وردپرس است که نحوه عملکرد آن به صورت کشیدن و رها کردن است.

یکی از مزایای مهم افزونه صفحه ساز WP Page Builder سادگی و قابل فهم بودن بخشهای مختلف آن است. برخوردار شوید. همچنین، قالب I-max با افزونه “TemplatesNext Toolkit” هماهنگی دارد که به شما اجازه میدهد چیدمان وبسایت خود را به راحتی ویرایش دهید یا حتی بخشهای مورد علاقه خود را بسازید. چنانچه به تازگی با وردپرس آشنا شدهاید و آشنایی چندانی با افزونه های وردپرس ندارید تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا افزونه وردپرس و ضرورت نصب آن را مورد بررسی قرار دهیم. همانطور که پیشتر گفته شد مفهوم امنیت در دنیای سایبری نسبی است و این امکان وجود دارد که هکرها با ترفندهای کاملا حرفهای امنیت سایت شما را تهدید کنند؛ اما با این تفاسیر شما باید تمام راهکارهای افزایش امنیت وب سایت را به کار بگیرید و جانب احتیاط را رعایت کنید تا کمتر در معرض خطر باشید.

در ادامه ما به شما تمامی افزونه های لازم و کاربردی در سال 2021 را به شما معرفی خواهیم کرد. افزونهها در سایتهای وردپرسی از اهمیت بالایی برخوردارند به گونهای که یک سایت وردپرسی بدون استفاده از پلاگینها هیچ معنا، امکان خاص و ظاهر جذابی نخواهد داشت، پس بهتر است پس از نصب وردپرس و انتخاب قالب موردنظر با نکات مهمی در مورد انتخاب افزونه آشنا باشید، در ادامه با ما همراه باشید تا این نکات را مورد بررسی قرار دهیم.

در صورتیکه شما هم در وب سایتتان از تصاویر و ویدیوهای زیادی استفاده میکنید میبایست قابلیت lazy load را به سایت خود اضافه کنید تا زمانیکه کاربر به وبسایت شما هدایت میشود تصاویر سایت همزمان دانلود نشود و زمانیکه کاربر اسکرول کارد پایین یا صفحه سایت شما را به سمت پایین برد تصاویر به صورت مرتب فراخوانی شود و همزمان همه تصاویر دانلود نشود! شما با کمک افزونه صفحه ساز المنتور میتوانید ویجتها را از پنل سمت چپ به داخل صفحه کشیده و آنها را در قسمتهای مورد نظر قرار دهید. همچنین وجود تنظیمات سفارشی و اختصاصی برای هر بخش، به شما این امکان را میدهد پایتان را یک قدم فراتر گذاشته و صفحات را بیش از پیش اختصاصی کنید. پس بهترین راه حل طراحی افزونه وردپرس توسط یک تیم حرفه ای می باشد.تیم پشتیبانی وردپرس ایمن تیم همیشه در کنار شما خواهد بود. افزونهها از بهترین امکانات دوستداشتنی و جذاب وردپرس هستند که وجود آنها برای وبسایتهای وردپرسی لازم و حیاتی میباشد. اما افزونههای غیررایگان که به افزونههای پرمیوم معروف هستند به صورت رایگان در دسترس نیستند و آنها را میبایست از وبسایتهای معتبر خریداری کرد.

پیشنهاد میکنم مقاله بهترین افزونههای ساخت فرم وردپرس را مطالعه کنید تا با امکانات این افزونهها بهصورت کامل آشنا شوید. افزونه صفحه ساز Beaver Builder با تمام قالبهای وردپرس هماهنگی داشته و کار میکند؛ بنابراین اگر قالب سایت شما جزو قالبهای کمیاب و خاص است و نگران این هستید که افزونههای صفحه ساز مختلف با آن جور نباشند، Beaver Builder میتواند بهترین انتخاب پیش رویتان باشد. افزونه Beaver Builder همانند سایر پلاگینهای این دسته بندی، دارای چندین قالب صفحه آماده برای صفحات فرود و صفحات محتوا است که میتوانید از آنها در موقعیتهایی که نمیخواهید یک صفحه را از ابتدا بسازید، استفاده نمایید. از دیگر قابلیتهای جذاب پلاگین ویژوال کامپوسر میتوان به این مورد اشاره کرد که شما میتوانید هر نوع محتوایی را میخواهید در قسمتی خاص قرار دهید، با موس کشیده و هر جایی که دوست دارید آن را قرار دهید. از این رو شما برای ایجاد پس زمینه مورد نظر خود میتوانید به هر تعداد که میخواهید لایه اضافه کرده و صفحاتی با عمق بیشتر بسازید.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ساخت افزونه وردپرس لطفا از سایت ما دیدن کنید.

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما