ایتایت سرمربی ایتالیایی از سطح یبالیبال زنان ایران :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811317 |
29 بهمن 1400 ساعت 20:30 |
169 زدیدزدید |

0
هاه

To connect with زلز زامی‌های فنی استفاده کنم

یگان ویژه فینال لیگ والیبال زنان ایران، ایتالیایی تیم یلی ی که از نزدیک ره‌گراره‌گر دوئل جذاب باریج اسانس کاشان و یپایپا تهران و شاشا نی.

به گزارش “ورزش سه” الساندرا کمپدلی قهرمان ایتالیایی تیم ملی والی ایران که از قراردادی با فدراسیون، سعی کنید از نزدیک نظاره گر بعد از مسابقه و در مرحله پلیآف نیز از مسابقات نزدیک به تماشاگر لیگ برتر باشد و پیش از ورود به ایران به صورت رسمی باشد. ینلاین لیگ برتر و لیگ یک یکا دنبال می‌کرد، نان ویژه مسابقه فینال لیگ برتر والیبال زنان ن.

اینالیایی درباره سطح کیفی خیرل لیگ برتر والیبال زنان ن: ایگ برتر نان در، خوبی رار ؛ شد. به‌خصوص از این نظر شروع برای شروع تیم تیمی یان ایران است. یای بهتر این رقابت‌ها سه پیشنهاد دارم، در هله اول تیم‌ها نیازمند تقویت فتافت اول هستند و تکنیک‌های فتافت را باید نه درا ررده در ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید ید

یلی در ادامه پیشنهادات ت توضیح داد پیشنه پیشنهاد دومم ارتقای تاکتیک تیم‌هاست چون هماهم بگویم تا کنون رار اشتباهی انجام شده اما برای بازی در سطح ی‌ترای‌تر باید متفاوت عمل کنیم.

الساندرا کمپدلی با تاکید بر نیاز به جوانگرایی و اعتماد به زیکنازیکنان جوان گفت: سومین دمادم توجه به زیکنازیکنان جوان است. نان جوان زیادی را دیدم که دگیادگی بالا برای بازی زی نه نه در در یگ لیگ برتر ایران را دارند.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و دلهایتان پر از تردید است؟ نم رارانم اعتماد دارم و از زاداتشان استقبال خواهم کرد. ادات را بررسی کنید و سپس زیکنازیکنان را به اردوهای انتخابی دعوت کرده و از بینا بازیکنان مدنظر را انتخاب کنم.

من تو را ترک نمی‌کنم یا ترک نمی‌کنم: 35 من تو را ترک نمی‌کنم یا تو را ترک نمی‌کنم. اسفندماه اولین اردوی تیم یلی را آغاز کرد ولی زل از ز دو هله اه انتخابی با حضور زیکنازیکنان لیگ دسته یک رار ر. اگر نمانم از این اردوی ردویاه مدت بازیکنی پیدا کنم، این افراد را به اردوی تیم ملی هماهم هم.

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما