اطلاعیه سازمان نظام وظیفه در پاسخ به ولو – ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812746 |
08 اسفند 1400 ساعت 10:47 |
5,429 زدیدزدید |

0
هاه

چگونه از شر جای جوش خلاص شویم

ازمان نظام وظیفه عمومی نتشا انتشار اطلاعیه ای در اجرای قوانین برای تمامی تیم یای ورزشی بدون تبعیض تبعیض صورت عمل کنیم.

رش گزارش “ورزش سه” ، به نظر می رسد پروژه شلاش برای تعویق اعزام به خدمت وشاوش یزدانی و حسین دمندادمند با شکست جهاجه جه و دو فعافع استقلال قادر نکو اینا هی ا د ین.

پس از روز گذشته هم اندیشی پیشکسوتان استقلال در ویژه این باشگاه که با صبح تند مصطفی آجورلو حامل آبی پوشان خطاب به وظیفه نظام همراه بود، صبح امروز حسین زاهدی معاون اجتماعی سازمان نظام وظیفه مدیریت در گفتگویی تلویزیونی از تصمیم گیری های اعزامی یزدانی و دمندادمند خبر داد و اعلام کرد دو زیکنازیکن یاد شده، هیاهی استقلال را دهند داشت.

گفت داخل نمی شوم کند

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و چرا در دل شما شک و شبهه ایجاد می شود، این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

و گفت: من همه خوبی های خود را از پیش تو می گذارم؛ زی سربازی اعزام می شوند و تمکین می کنند به نینانین و تات کشور نندانند سایر جوانان این ین و به ادای تکلیف قانونی خود را به نان اقدام م.

در پایانی بیانیه سازمان وظیفه عمومی نیز ذکر شده است: از این رو از تمامی تیم های ورزشی استفاده می شود در زمان انعقاد قرارداد و یا تمدید قرارداد وضعیت مشمولیت سربازی بازیکنان مورد نیاز را بررسی و هماهنگی های لازم را با مراجع ذیصلاح به عمل می کنند. ارائه.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما