به‌روزرسانی‌های زنده Covid: با کاهش موارد در ایالات متحده، شرکت‌های بیشتری به قوانین ماسک پایان می‌دهند

[ad_1]

تصویردرگیری هواداران بر سر پوشیدن ماسک در طول یک بازی بسکتبال کالج در این ماه در بولدر، کولو.
اعتبار …دیوید زالوبوفسکی / آسوشیتدپرس

از آنجایی که موج Omicron به سرعت در ایالات متحده کاهش می‌یابد و موارد جدید به پایین‌ترین سطح خود از سپتامبر رسیده است، کسب‌وکارهای بیشتری و دو تا از بزرگ‌ترین جشنواره‌های موسیقی محدودیت‌های ماسک را کنار گذاشته‌اند، همچنین تعداد فزاینده‌ای از ایالت‌ها و شهرها.

براساس پایگاه داده نیویورک تایمز، موارد ابتلا به Omicron تقریباً به همان سرعتی که در زمستان افزایش یافت کاهش یافته است، به طوری که میانگین هفت روزه موارد در ایالات متحده در روز سه شنبه به بیش از 140,000 رسید. موارد در حال حاضر به زیر اوج موج دلتا-محور سقوط کرده اند، زمانی که در سپتامبر به 164418 رسیدند. 1. مرگ و میر همچنان بالاست و حدود 2328 نفر در روز است.

در روز سه‌شنبه، تایسون فودز و والت دیزنی ورلد و دیزنی لند جدیدترین کسب‌وکارهای بزرگی بودند که نیازهای ماسک خود را کاهش دادند. آنها به والمارت و سایرین پیوستند که به سرعت محدودیت ها را کاهش داده اند، زیرا تعداد پرونده ها کاهش یافته است و ایالت هایی مانند نیویورک و کالیفرنیا به ماسک پایان می دهند.

و در نقطه عطفی برای صنعت رویدادهای زنده در حال مبارزه، برگزارکنندگان جشنواره‌های موسیقی در فضای باز Coachella و Stagecoach روز سه‌شنبه گفتند که شرکت‌کنندگان را ملزم به پوشاندن ماسک، واکسینه شدن یا آزمایش ویروس کرونا نمی‌کنند.

از آغاز هفته گذشته، مقامات در کالیفرنیا، کانکتیکات، ایلینوی، ماساچوست، نیوجرسی، نیویورک و اورگان اعلام کردند که در حال کاهش الزامات ماسک داخلی هستند. با این حال، برخی از شهرها و مناطق مدارس در حال حفظ وظایف خود هستند.

روز سه‌شنبه، مقامات بهداشت عمومی ماساچوست دستورالعمل‌های مربوط به ماسک خود را با توصیه این که فقط افراد آسیب‌پذیر از پوشش صورت داخل آن استفاده کنند، کاهش دادند. و Provincetown، ماساچوست، شهری که تابستان گذشته نشان داد که نوع دلتا می‌تواند در میان مهمان‌داران واکسینه شده منتشر شود، اعلام کرد که هیچ مورد فعال ندارد و نیازی به درخواست کسب‌وکارها از مشتریان برای اثبات واکسیناسیون نیست.

شهرستان لس آنجلس گفت که از روز چهارشنبه دیگر نیازی به ماسک در خارج از خانه در مدارس یا “رویدادهای بزرگ” نخواهد بود.

با وجود تغییر دستورات ماسک، دستورات واکسن تا حد زیادی بدون تغییر باقی مانده است. کارشناسان می گویند با توجه به اینکه افراد کمتری در داخل خانه از ماسک استفاده می کنند، واکسینه شدن افراد بیشتری از اهمیت بیشتری برخوردار است.

راشل ویدوم، استاد اپیدمیولوژی و سلامت جامعه در دانشگاه مینه‌سوتا گفت: «این حمایت‌ها در سطح اجتماعی برای افراد آسیب‌پذیر و برای همه ما بسیار مهم است.

بسیاری از کارشناسان پزشکی می گویند که دستورات در متقاعد کردن افراد بیشتر برای واکسینه شدن موثر است، که به گفته آنها برای کمک به جلوگیری از گسترش ویروس ضروری است. اگرچه دستورات در چندین شرکت خصوصی از جمله تایسون فودز مؤثر بوده است، اما همچنان قطبی هستند.

نیل مانیار، استاد بهداشت عمومی در دانشگاه نورث ایسترن، گفت: «دستورالعمل‌ها واکنش بسیار شدیدی را برانگیخت. گاهی اوقات می توانید به همان هدف دست یابید، بدون اینکه مأموریتی داشته باشید.»

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما