به روز رسانی جدید: انتظار می رود بایدن بازنشستگی بریر از دیوان عالی را اعلام کند

[ad_1]

عادل حسن

اعتبار …دیمون وینتر / نیویورک تایمز

مقاله قضایی استفن جی. بریر پنجره ای به عقل و شخصیت او ارائه می دهد. بیرون از دادگاه، در ابتدای سخنرانی‌ها، سخنرانی‌ها و میزگردها، او تبدیل به داستان‌نویس شد و با استفاده از زبان روزمره و مثال‌های روزمره با مخاطبان ارتباط برقرار می‌کرد تا سعی کند برای آمریکایی‌ها توضیح دهد که دادگاه عالی چه می‌کند و چرا اهمیت دارد. او همچنین تأثیر، احساسات و خرد خود را آشکار می کند.

در اینجا چند نقل قول وجود دارد:

درباره روند انتخابش: “فکر می‌کنم وقتی از آن عبور می‌کنم، خیلی متشنج است. یعنی قبلاً در آنجا کار کرده‌ام و نباید این کار می‌کردم. اما خدای من، وقتی شما رئیس هستید و زمانی که 17 سناتور در یک سناتور حضور دارند بسیار متفاوت است. طرف میز و این من آن طرف هستم، و مطمئن نیستم در این مورد چیست. مطمئن نیستم مردم چه واکنشی نشان خواهند داد. و دوربین ها هستند و میلیون ها نفر تماشا می کنند. و خوشبختانه، من هستم خیلی حوصله اش سر رفته است، بنابراین آن را خاموش کردند، اما حقیقت این است که وقتی من آنجا نشسته ام، این را به خاطر کارهایی که دارم و دیگرانی که شما در آنجا دارید و افرادی که شما را تماشا می کنند، خوب می دانم. چیزی که آنها می بینند، این است – نه.

در صورت مخالفت با: «فکر نمی‌کنم بوش در مقابل. گور درست می گوید. به هم ریخته بودم اما من شنیدم هری رید – که فکر می کردم اشتباه بود – وقتی شب در دادگاه بود از او شنیدم که این جمله را گفت. او گفت: “می‌دانی، شگفت‌انگیزترین چیز در مورد آن پرونده این است که این مورد ذکر نشده است. تا به حال به آن اشاره شده است، و این اینجاست. اگرچه نیمی از کشور آن را وحشتناک می دانند و با آن مخالفند، اما هیچ خشونتی در خیابان ها وجود ندارد. مردم یکدیگر را نمی کشند. و او گفت: “چیز خوبی است.” و این چیزی است که من فکر می کنم. من فکر می کنم این چیز خوبی است.”

درباره اهمیت دادگاه: “من فکر می کنم بسیار مهم است که موسسه ای داشته باشیم که در آن آمریکایی ها از همه نژادها، از همه نژادها، از همه اقشار، از همه دیدگاه های ممکن ببینم. و آنها تصمیم گرفته اند به دادگاه بیایند تا اختلافات خود را حل کنند نه خشونت علیه مردم. خیابان ها.”

در مورد انتصاب مادام العمر قاضی دیوان عالی کشور:در واقع من فکر می کنم اگر شما آن را جدید انجام دهید، نیازی به قرار مادام العمر نخواهید داشت. در واقع، قانون اساسی مادام العمر نمی گوید. می گوید که آنها دفتر خود را در حین رفتار خوب خواهند داشت و از آن به مادام العمر تعبیر می شود. و به عنوان یک چیز بسیار عملی، من فکر می کنم شما باید یک دوره طولانی داشته باشید، و دلیل اینکه شما باید طولانی مدت داشته باشید این است که نمی خواهید قاضی آنجا بنشیند و به این فکر کند که شغل بعدی او چیست. این ایده بدی است.”

در مورد سیاست دادگاه، از “صلاحیت دادگاه و تهدیدات سیاسی” (2021): اگر مردم به یک قاضی فقط به عنوان یک «سیاستمدار در لباس» نگاه کنند، اعتماد به دادگاه و خود حاکمیت قانون فقط می تواند کاهش یابد، «زیرا قدرت دادگاه، از جمله سختی های آن، تنها می تواند کاهش یابد. . در بازنگری قانون اساسی در سایر شاخه ها پیروز شد.

در ادامه مطلب: «علفهای هرز هم به سر و هم به دل نیاز دارند. برای خواندن همه آن کلمات و نحوه استفاده از آنها به یک عنوان خوب نیاز دارید. اما وقتی نماینده انسان‌ها هستید یا تصمیم می‌گیرید چه چیزی بر آنها تأثیر می‌گذارد، باید بهترین کاری را که می‌توانید انجام دهید، عملکرد زندگی انسان را درک کنید.

در آینده: “در صد سال آینده، ما به زودی برای ریاست جمهوری ایالات متحده نامزد خواهیم شد. پس از انتخابات آزاد نوامبر گذشته، به اینجا بیایید. من آن پیش بینی و امید را به اشتراک می گذارم. غیر قابل توجه به نظر می رسد. اما حقیقت واقعی – که قابل توجه نیست – به چیزی منحصر به فرد در جامعه ما اشاره می کند.”

[ad_2]

Warren Richardson

پیشگام رسانه های اجتماعی. تنظیم کننده. معتاد زامبی برنده جایزه. دردسر ساز. مستعد حملات بی تفاوتی.

تماس با ما