به‌روزرسانی‌های زنده: منتظر باشید تا امدادگران برای آزاد کردن کودک 5 ساله از چاه در مراکش تلاش کنند

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
پسر 5 ساله ای به نام رایان سه روز است که در ته چاهی به عمق 100 فوت در شمال مراکش گیر افتاده است.اعتباراعتبار …خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

قاهره – امدادگران روز شنبه در حال تونل زدن به سمت یک پسر بچه 5 ساله بودند که صورتش پریشان و خون آلود بود تا او را از چاهی به عمق 100 فوت در یک روستای خواب‌آلود مراکشی که در آن نزدیک به 4 سال بود که در آن گیر افتاده بود نجات دهند. روزها

امدادگران به رسانه های خبری محلی گفتند تا اوایل روز شنبه، آنها در حدود 10 فوتی او بودند.

عملیات نجات پسربچه، رایان، که به ته چاه در شمال مراکش سقوط کرد، در مراحل نهایی و بحرانی توصیف شد، زیرا مراکشی ها و دیگران در سراسر آفریقای شمالی با نفس نفس زدن نجات را در جریان زنده دنبال کردند.

رایان از بعدازظهر سه‌شنبه در چاه نزدیک خانه‌اش در روستای کوچک Ighrane، در حدود 125 مایلی شهر Chefchaouen گیر کرده است. امدادگران بولدوزرها را برای حفر یک شفت موازی که می توانستند از آن تونل عبور دهند تا به کودک برسند، آوردند، اما می ترسیدند که قسمتی از چاه یا شفت موازی قبل از رسیدن به آنجا فرو بریزد.

طبق گزارش تلویزیون دولتی که پخش زنده عملیات را انجام می داد، به نظر می رسید که امدادگران با موانع صخره ای سختی که مانع پیشرفت آنها می شد، در حالی که مسیر را تغییر می دادند و با دقت در آن حفاری می کردند، برخورد کردند.

خبرگزاری دولتی مغرب عرب پرس گفت که فرآیند حفاری در “مراحل نهایی” خود است. این عملیات حوالی شب جمعه به طور موقت متوقف شد، اما امدادگران پس از ایمن شدن ادامه کار، از سر گرفتند.

به گزارش Le360، یک نشریه محلی، دو امدادگر به صورت دستی در حال حفاری پاهای نهایی بودند که آنها را از رایان جدا می کرد. یک هلیکوپتر برای انتقال پسر به بیمارستانی در یکی از شهرهای بزرگ در صحنه بود.

در حالی که نیروهای امدادی برای نجات پسرک در حال حرکت بودند، انبوهی از مردمی که به محل نگاه می کردند دعا می خواندند و فریاد می زدند که تیم نجات را تشویق می کنند. برخی از تماشاگران دور درختان می‌نشستند یا زیر درختان می‌خوابیدند تا شاهد حل بحران باشند. خانواده رایان کوسکوس، غذای سنتی مراکشی را درست کردند و برای مردم در میان جمعیت سرو کردند. برخی دیگر نان و خرما توزیع کردند.

عبدالهادی تمرانی، یکی از امدادگران، گفت که این تلاش یک فرآیند بسیار ظریف بود.

او روز جمعه گفت: «این مرحله مهم ترین و پیچیده ترین مرحله است. وی افزود: «اگر احتمال سقوط وجود داشته باشد، نمی‌توان یک تیم را قربانی کرد.

به گزارش Maghreb Arabe Presse، نیروهای امداد روز پنجشنبه با استفاده از طناب، لوله اکسیژن و آب را برای پسر بچه پایین آوردند و همچنین یک دوربین برای نظارت بر او فرستادند.

ویدیوهای کوتاه از پسر، به سختی حرکت می کرد، به اشتراک گذاشته شد که در آن به نظر می رسید او هنوز نفس می کشد.

رسانه های خبری محلی گزارش دادند که پنج بولدوزر و ده ها امدادگر از جمله تیمی از توپوگرافی ها در آنجا حضور داشتند. گزارش ها حاکی از آن است که حتی یک انجمن کوهنوردی و غارنوردی محلی نیز در این تلاش مشارکت داشته اند.

پدر رایان در مصاحبه ای با Le360 گفت که او در حال تعمیر چاهی بود که صاحب آن بود که پسرش در آن افتاد. به گزارش اخبار محلی، او در حال بازی بود که سقوط کرد.

پدرش می گوید: «همه تمام تلاش خود را می کنند تا او زنده بیرون بیاید و تا آخر روز بتوانیم او را در آغوش بگیریم.

روستای کوچک ایغرانه مملو از خبرنگاران بود که بسیاری از آنها به طور زنده برنامه پخش می کردند.

صحنه‌های بولدوزرهایی که زیر نورافکن‌ها حفر می‌کردند در حالی که هزاران مراکشی در تعلیق منتظر بودند، هشتگ عربی #SaveRayan را در توییتر به فریادی تبدیل کرد.

این هشتگ در سرتاسر مراکش و الجزایر همسایه و حتی در فرانسه که جمعیت بزرگ مراکشی در آنجا وجود دارد، پرطرفدار بود.



[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما