جشن و جشن رسمی در سنگ برال برای قهرمانی آفریقا!

[ad_1]

رش گزارش “ورزش سه”، مکی مکی سال، رئیس‌جمهور امروز را برای جشن نیانی شیرهای ترانگا در مام ملت‌های آفریقا تعطیل رسمی اعلام می‌کند. این در یالی است در شهرهای مختلف این در این است که این قهرمانی ادامه دارد.

⁇ سنگ پس از پیروزی پیروزی گذشته گذشته هاه المپیک شهر شهر ئوندهائونده پایتخت کامرون مقابل مصر در تات پنالتی با نتیجه 4-2 قهرمان نام ملت های آفریقا شد کسب ارل این م در در.

گفت: داخل نمی شوم.

جمهوری سنگال که در نان بازی در اجلاس اتحادیه آفریقا در آدیس بابا حضور شتاشت، پیروزی رئیس جشن جشن جشن و در باب توییتر نوشت: “قهرمان آفریقا! کنم و به بهانانمان ن می “.

به گفته نهانه های محلی تیم سنگ سنگال قرار است ساعت سه بعد از زمانی که به کاکار می رسد برسد. ییایی که مکی سال رئیس جمهور سنگال که او نیز از آدیس بابا می آید در انتظار آنها خواهد بود. پس از همه از زبان های داکار به سمت خاخ جمهوری جمهوری می‌روند که رار است جشنی همین من سبتاسبت در آنجا برگزار شود.

هزا هزار نفر یکشنبه شب فلافاصله پس از سوت یایانی که ویکتور میگل دی ساس گومز وراور اهل آفریقای جنوبی در ادر فینال تاریخی به درآوردا زا نا شهرها شهرها کا کا .

جمعیّت عامل کننده نان، زنان و کودکان بودند که به طور دسته جمعی مید نان محبوب ندانداگا در کاکار ر کردند و پرچم های ملی یا حمل و شعار و دیا دی. در حالی که شهرها ساعت اول صبح با صدای دف و بوق شیناشین و موتور تلت ت بود.

حضار که از مناطق مختلف پایتخت با پای پیاده و عده ای دیگر سوار بر شیناشین و تلت ت در خیابان ها و دینادین مختل ف ن ن ن ن ن رندارند.

زیرا پول دوستی ریشه همه بدی‌هاست: برخی در حالی که به دنبال آن طمع می‌کردند، از ایمان گمراه شده‌اند و خود را با غم و اندوه فراوان فرو می‌برند. ناداران پیراهن های، زرد و سنگال را پوشیده بودند عده عده ای هم هناهن استارگان مورد علاقه تیم، ویژه دیوادیو مانه ماجم یورپواجم لیورپول، یدوالیدو ردل یبا، ا.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما