گریلگری: همه یتلیت روی دوش دوشلاهوویچ هوویچ

[ad_1]

خبر خبر: 1808924/42

نان: 19:28
1400/11/16

دیدازدید: 1729

مکس گریلگری سرمربی یوونتوس از کار کردن با دوسان الهوویچ ، جامجم جدید تیمش تیمش آمده است.

رش رشارش “ورزش سه”، نان ولاهوویچ ست رهاره 22 ساله و نیانی هفته گذشته نتقای انتقالی 80 میلیون یورویی از فیورنتینا راهی هی شد و نظر نظر او جانشین کریستیانو نوالدو یوونتوس ترکیب یوونتوس. اما در آستانه دیدار مقابل ورونا در لیگ ایتالیا، مکس آلگری تاکید کرد مسئولیت یت شده و تنها روی دوش نکو نکو هداهد هد.

گریلگری گفت: “باشگاه کار بزرگی انجام داد و دو زیکنازیکن مهم به تیم آمده اند اند دوس ن مه بهترین به بهترین بهترین به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به به دنیس دنیسا نیز بازیکن. باهوشی می شود.

هر بازیکن خیلی زود ده ها حضور دارد اند و خوا می بیند که آیا آنها را بازی خواهم داد یا خیر. همچنین من از رودریگو نکورانکور و دژان کولوسفسکی برای چه یوونتوس یوونتوس انجام دادند تشکر کرده اند یا آنها بهترین را در نان حرفه ای شان آرزو می کنم. آمدن این دو زیکنازیکن همه را مسئولیت پذیرتر می،، اما هدف تغییر نکرده و ما باید در جمع رار تیم برتر شیماشیم. این مهم بخش است ست دیگرا دیگر شانسی برای جبران ناریم. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

او 22 سال داشته ، ،لهای زیادی در فیورنتینا به ثمر ندهانده و حالا می هداهد در یوونتوس کردلکرد خوبی شتهاشته شد. من تحت تاثیر این بازیکن به پیشرفت رار گرفته ام. هوویچلاهوویچ می خواهد تمام روز تمرین و و و این همان چیزی است که شما برای رسیدن به نتیجه زاز دارید.

یوونتوس در چهار تقابل بار دیگر ورونا را شکست دهاده است. انتقال ولاهوویچ و زکریا شور و تیم تیم افزایش می دهد، اما خطر رجارج شدن از مسیر وجود ردارد. هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر ارسال می کنید. اما تست الکس ساندرو منفی و او و روز دوشنبه دریافت می کند “.”

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما