ویاوی: روی رویه حساب می‌کنم سو سوارز می‌سازد

[ad_1]

رش رشارش “ورزش سه” ، ، با بارسلونا در نوکمپ نوکمپان اتلتیکو تیکواهد هد. ریاری که برای هر دو تیم ساس است و یای کسب سهمیه لیگ قهرمانان سه امتیازش نیاز مبرم راندارند. زگشتازگشت لوئیس سوارز به نوکمپ نوکمپ و حضور نان دمبله در فهرست رسارسا برای این ینازی نیز بالب توجه است.

ویاوی سرمربی بارسا در مورد زیازی زی: من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. نبرد نبرد مسابقات تا پایان، هدف ما خواهد بود. »

دناردادن دنله ه تیم تیم: « یطایط به گونه‌ای بود که به هیچ‌آه حلی ی. او وا فصل پایان بازیکن زیکنارسلوناست و قرارداد دارد. جلسه گذاشتیم همه‌چیز همه‌چیز عوض شد. نیمانیم به یک یکای یان نلیک یک. او مثل یک حرفه‌ای عمل کرده و یکی از استاست. موضع شگاشگاه، هواداران و هم‌چنین هم‌چنین زیکنازیکن را درک کنید. باید ورق را عوض کرده و بهافع فکر کنید فکر کنید. این‌جا مثل یک خانواده هستیم و همه یک یقیمایقیم. آن قرارداد دارد و بازی خواهد کرد. نشانش که برسد از او استفاده خواهم کرد. مهم تر از تیم تیم است. »

وضعیت آداما و اوبامیانگ:«هر دو خوب تمرین کرده‌اند اما شرایط آداما کمی ست است. درا در مورد ترکیب تصمیم گرفتیم. »

لکرد کرداشگاه در انتقالات تانویه: «خیلی خوب خوب و باید به جوردی کرویف متئو آلِمانی تبریک. هدف این است که یای جدید، ما را قوی تر قوی تر و شخص از شگاشگاه راضی ضی است.»

م مام دنی دنیلوز از جهان اروپا: « سفماسفم از این ینابت و برایم بسیار سخت بود. در پست لوز بازیکن داشتیم و معتقدم خط منصفانه نه. یطایط به گونه‌ای بود که طبق قانون باید نام یکی از یای زمستانی می‌خورد.»

درباره بارسا:«نگیزها انگیزه و مشتاقم و معتقدم نیمانیم بهتر است. حس حســـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

اوبامیانگ: « او یک جامجم و ولزن است. سرعت او به خصوص وقتی از بالا پرس می‌کنیم،، نداند به کار ما بیاید. »زید از زاط قوت او استفاده کنیم.»

لیگ اروپا: « این هم فرصتی یای کسب جام م و به لیگ یگانان است. دوستارم قهرمان و این مام را کسب کرد ».»

بازگشت سوارز به نوکمپ: « اوستهای بهترین استقبال است و یداید می شود. نوکارز همراه اتوئو از بهترین جماجمان نوک 30 سال اخیر خیرارسلوناست. یاد به افتخارش بلند ند ند دست ».»

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما