گروه یونایتد 1-1; رنگنیک نتوانست انتقام بگیرد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد پس از سقوط در اولین بازی خود با دو گل ویارئال را شکست داد تا پیش از شب پایانی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، صعود به نیمه نهایی را حذف کند. این تیم به رهبری رالف رانگنیچ امشب به مصاف یانگ بویز می رود. تیم های 4 امتیازی شانسی برای صعود از گروه ندارند. بنابراین دیدار دو تیم یک تقابل ویژه است. البته این اولین استاندارد اروپایی منچستر رنگنیک است و از این نظر برای شیاطین سرخ مهم است.

منچستریونایتد که هفته را با برتری 1-0 مقابل کریستن پالاد آغاز کرده بود، برای بازی امشب از ترکیب خود خارج شد و هیچ ستاره ای در ترکیب اصلی خود نداشت. در شبی که رنگنیک روی ستاره خود استراحت کرد، منچستر شروع خوبی داشت و در همان دقیقه اول دروازه را باز کرد.

میسون گرین وود در دقیقه نهم با یک ضربه پای چپ دروازه بویز را باز کرد تا میزبان 2-1 پیروز شود.

اما اشتباه عجیب فان دبک در آخرین دقیقه نیمه اول، مانع از پیروزی منچستر در رختکن شد. این بازیکن از پشت محوطه جریمه توپ را به بیرون درز کرد و ردل در دقیقه 43 پس از دریافت توپ از پشت محوطه جریمه دروازه را باز کرد تا بازی در نیمه اول 1-1 به پایان برسد.

در نیمه دوم منچستریونایتد تمایل چندانی به گلزنی نداشت و جوانان بهتر از این تیم بازی کردند. در 45 دقیقه دوم بازی شاهد موقعیت خطرناک تیراندازی دو تیم نبودیم تا این بازی همانند نیمه اول با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. در نتیجه، رنگنیک از سنین پایین نتوانست انتقام پسران جوان را بگیرد و موافقت کرد که با تیم هم تیمی شود.

منچستریونایتد 11 امتیاز دارد و در مرحله گروهی صدرنشین گروه F شد. دیدار تیم های ویارئال و آتالانتا که دومین صعود کننده از این گروه را مشخص می کند، به دلیل برف سنگین در ایتالیا به فردا موکول شد. در نتیجه یوونتوس پنج امتیاز با لیگ اروپا فاصله دارد و به همین دلیل به بازی فردا سقوط نخواهد کرد.

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما