ژاوی به بارسا: خرید مهاجم و وینگر!

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز”، ژاوی از زمانی که در صندلی بازار حضور داشت به دنبال تقویت قدرت هجومی تیم بود که نشان می دهد او در این فصل بسیار آسیب پذیر است.

مصدومیت ممفیس دیپای و آنسو فاتی و همچنین خداحافظی سرخیو آگوئرو از دنیای فوتبال به دلیل مشکلات قلبی کار را برای تیم های خط حمله بسیار سخت کرده است.

آنها می توانند فران تورس را از منچسترسیتی در اوایل ژانویه به خدمت بگیرند، اما ژاوی همچنان به دنبال جذب بازیکنان بیشتری برای بهبود شرایط رقابتی پرتنش و دشوار پیش رو است.

سرمربی بارسلونا از سرمربی بارسلونا خواست تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات، در اسرع وقت یک مهاجم و یک وینگر را انتخاب کند.

او همچنین می خواهد یک قرارداد کامل قوی امضا کند، اما فعلا خرید بازیکن در این پست برایش مهم نیست و دوست دارد ابتدا مشکلات را در خط حمله حل کند.

با این حال شرایط امروز بارسلونا موضوعی است که ابتدا باید از نظر مالی و اقتصادی رصد شود، سپس مشخص شود که آیا مدیر این باشگاه می تواند این کار را انجام دهد یا خیر.

بدون شک این تیم نسبت به فصل گذشته کمتر شوت زد، رکورد این هفته آنها نسبت به فصل گذشته 12 گل بیشتر از تعداد گل هایی بود که تاکنون به آنها رسیده است.

دلایل زیادی برای این موضوع وجود دارد و جدایی لیونل مسی تنها دلیل آن نیست. علاوه بر پیوستن فوق ستاره ها به پاری سن ژرمن، مشکلات بازیکنانی مانند آگوئرو، مارتین برایتون، دیپای و عثمان دمبله نیز کمکی به بهبود اوضاع نکرد.

متئو ژرمنی، مدیر فوتبال باشگاه به همراه سایر مدیران بارسا، مشتاق هستند تا کارها را مطابق میل ژاوی انجام دهند، اما به خوبی می دانند که وضعیت بازار نقل و انتقالات و همچنین وضعیت مالی بارسا، این بازیکن را تا چند روز آینده هدف قرار خواهد داد. آینده بسیار سخت است.

انوارو موراتا یکی از بازیکنان مورد علاقه چلسی است و تمایل بازیکنان برای حضور در این تیم می تواند به نفع آنها باشد اما هنوز توافقی حاصل نشده است.

نام آداما ترائوره ​​نیز در کنار نام بارسا شنیده می شود اما باز هم توافق قطعی بین کاتالان ها و ولورهمپتون وجود ندارد.

نیکلاس تالیافیکو نیز یکی از گزینه هایی است که بارسا برای تقویت خط دفاعی در نظر دارد. الکس گریمالدو که در حال حاضر برای بنفیکا بازی می کند اما در بارسلونا بای بازی می کند، در صورت کم بودن بودجه می تواند دوباره پیراهن بارسا را ​​بپوشد.

منبع: مارکا

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما