آنچلوتی: رویای هر مربی داشتن امباپه و هلند است

[ad_1]

رئال مادرید فردا شب در برنابئو میزبان سویا سوم لالیگا خواهد بود و برای حفظ برتری به سه امتیاز نیاز است. روحیه رئال پس از پیروزی در دو دیدار اخیر مقابل گرانادا و شریف بالاست و با تمام وجود به مصاف اندلس می رود.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در یک کنفرانس خبری گفت:ما با یک تیم خوب و سازماندهی شده بازی می کنیم و باید بهترین کار را انجام دهیم. سویا تیم بسیار خوبی با بازیکنان و کادرفنی خوب است. هدف سه امتیاز است و ما آماده ایم.»

کارلتو در مورد بمب های تابستانی واقعی صحبت می کند:“آینده رئال روشن است و من فقط در مورد آن صحبت می کنم. برنابئو سال آینده بازسازی خواهد شد و با این تیم جوان و با کیفیت، چشم انداز بسیار روشنی می بینم.” مشخص نیست که کدام بازیکن را انتخاب کنید.

وضعیت ادن هازارد به شرح زیر است:“والورده در لیست و تمرین امروز آلابا اما کمی مصدوم است. فردا شرایط دیوید برای بازی تعیین می شود. البته نمی خواهم خطر مصدومیت بازیکن را داشته باشم. هازارد هنوز در تمرین است، اما از نظر بدنی این کار را نکرده است. او فردا بازی نخواهد کرد. من در ذهن هازارد نیستم و بر اساس ارزیابی خودم تصمیم گرفتم. او عالی بود اما بدشانسی با مصدومیت ها. ادن بازیکنان مفید رئال را امتحان می کند و من معتقدم شما توانایی دارید.

گرت بیل دویدن را شروع کرده و دنی سباستین در روزهای آینده به تمرینات اضافه خواهد شد.

رئال تنها تیم اسپانیایی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا است. فکر می کنم چهار تیم اسپانیایی دیگر می توانند به روز پایانی صعود کنند. ما باید منتظر بمانیم و معتقدم که تنها اسپانیایی نخواهیم بود که صعود کنیم.

هلند و امباپه در نیو برنابئو: « (خنده) من فقط فکر می کردم می خواهم رئال مادرید را در این ورزشگاه هدایت کنم. هلند و امباپه بازیکنان بزرگ و خوبی هستند و آرزوی هر مربی این است که با چنین بازیکنانی کار کند.

خستگی وینیسیوس:وینی در بازی مقابل شریف در سطح خودش نبود اما دلیلش خستگی نبود، شرط بازی این بود که نتواند مثل قبل بدرخشد.» موقعیت او در جناح چپ است و به حضورش ادامه خواهد داد. “

سیستم چرخشی: « من قبل از هر بازی تیم را ارزیابی می کنم و دوست ندارم ترکیب پاسخ را تغییر دهم. اگر بازیکن خسته نباشد روی صندلی غیر ضروری نمی نشیند. تا مارس و آوریل زمان زیادی باقی مانده است. هدف من همیشه یک تیم خوب است و بهترین تیم در زمین است. اگر بازیکنی شرایط خوبی نداشته باشد، بیرون می نشیند. چرا یک بازیکن غیر خسته باید روی نیمکت بنشیند؟

[ad_2]

Noe Gilbert

علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. طرفدار الکل علاقه مند به فرهنگ پاپ مادام العمر. یک آدم فداکار قهوه

تماس با ما