بارسلونا به جذب آژاکس نزدیک است

[ad_1]

کد خبر: 1800379/29

زمان: ساعت 18:00
1400/10/04

بازدید از: 15,138

برای تابستان و نمایندگی رایگان

نصیر مزروی که قراردادش با آژاکس در پایان فصل به پایان می رسد، مورد توجه بارسا قرار دارد و می تواند در نقل و انتقالات زمستانی با این باشگاه کاتالان قرارداد ببندد.

به گزارش “ورزش سه”، بارسلونا روزهای خوبی را سپری نمی کند. در لالیگا 18 امتیاز کمتر از رئال مادرید صدرنشین و در لیگ قهرمانان اروپا سقوط کرده و از لیگ اروپا سقوط کرده اند.

بارسا برنامه های ویژه ای برای تقویت خود در زمستان دارد و نیاز به جذب بازیکنان باکیفیت به تیم به شدت احساس می شود. از اینجا سران باشگاه قصد دارند برای تابستان آماده شوند و تیم را به بهترین شکل ممکن تقویت کنند.

در مورد این موضوع، اخیرا جلسه ای بین خوان لاپورتا، رئیس بارسا و مینو رایولا، ایجنت معروف فوتبال در تورین برگزار شد. رایولا برنامه های چند بازیکن بزرگ از جمله ارلینگ هالند را مدیریت می کند، اما در حال حاضر مشکلات اقتصادی بارسا اجازه نمی دهد که او در مورد ستاره نروژی رویاپردازی کند.

اولین دستاورد مذاکره با رایولا توافق بر سر پذیرش نصیر مزروی بود. مدافع راست 24 ساله مراکشی آژاکس قرارداد خود را در پایان فصل تمدید خواهد کرد و می تواند با انتقال آزاد به بارسلونا برود. لاپورتا همچنین به رایولا و مزروی به عنوان پاداش جداگانه برای این انتقال پرداخت خواهد کرد.

طبق ادعای موندو دپورتیوو، بارسا در ماه ژانویه به آژاکس پیشنهاد معاوضه با مازراوی و سرخیو دستو را داد و در مقابل، او قصد دارد تا تابستان منتظر بماند تا مزروی را به عنوان بازیکن آزاد به خدمت بگیرد.

ادوین فن درسار، مدیر آژاکس در مورد وضعیت ناصر مزروی می گوید:ما بسیار علاقه مندیم که مزروی با ما ادامه دهد، اما واقعیت این است که مذاکرات تمدید چند ماه است که متوقف شده و همه چیز متوقف شده است. ما در اواخر آذرماه هستیم و چیزی برای سال جدید باقی نمانده است. مزروی ما را ترک خواهد کرد و زاویه تیم جدیدش را انتخاب خواهد کرد.»

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما