اشتباه عجیب اینسینیه ینسینیه یک تقدیمل تقدیم به بارسا :: سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812474 |
06 اسفند 1400 ساعت 13:08 |
1,165 زدیدزدید |

0
هاه

برای ارتباط با شخصی که سعی دارد شما را وادار به ثبت نام برای یک حساب جدید کند، برای یک حساب ثبت نام کنید. ب

گزارش رش “ورزش سه” ، زیازی برگشت مرحله پلی آف لیگ اروپا برابر بارسلونا برای ناپولی شروع نشد تیم لوچانو اسپالتی تنها پس از 9 دقیقه از شروع بازی گل ز

.

ضربه کرنر به سود ناپولی باعث می شود که نفر از بازیکنان این تیم ردارد محوطه جریمه رسارسا شوند. اینسینیه پشت این ضربه رار گرفت و پس از پاسخ دادن به جمع داداران دستش را بالا برد تا طرحی را که ذهن شتاشت دا به هم یشایش اعلام م.

من اولین و آخرین و من اولین و آخرین هستم. ، در انجام این کار موفق نبود.

این زیکنازیکن ضربه بدی به توپ هم هم از جهت رس ارسال توپ اشتباه بود و قدرت قدرتی را نداشت. همین عثاعث که این توپ را در مقابل پای پی‌یر امریک امیامیانگ بیفتد که یای کمک در رهارهای دفاعی عی کشیده بود و او با نهایت سرعت ضدحمله را آغاز کرد.

شلاش زلینسکی برای گرفتن توپ فیافی نبود و او پاسی را برای آداما ترائوره ​​انداخت که از سدانی عبور کرده واس گلی یای آ -1 ب ب 0 0 ین ین ین ین ین ین ین ین

ایناق قانیت شدید اسپالتی را به همراه داشت، که با کمی بیشتر می‌شد از این گل جلوگیری و گرفت. نکته جالب اینجاست که این اشتباه از سوی اینسینیه گرفت قدرت ساس ‌هایش معروف است و از سوی دیگر ن پواپولی نیز در این ینال‌ها به استفاده از ضربات شروع ست بوده است.

یادید فراموش کرد که کردلکرد آنها در این به حدی حدی که م نچینی نچینیانچینی، سرمربی تیم ایتالیا بود، همچنین بررسی الگوهای مورد استفاده آنها پرداخته بود.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار نیست که آن را می خوانم.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما