نتانت 3-1 پاری‌سن‌ژرمن ریسن‌ژرمن نسخه پیچی یک یای! :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1811583 |
01 اسفند 1400 ساعت 01:31 |
1,851 زدیدزدید |

2
هاه

باباورانه با یک دو دو ستاره ره

-1اری سن ژرمن در دراری خارج از خانه نهابل نانت با نتیجه 3-1 شکست شکست.

گزارش رش “ورزش سه”، ری‌سن‌ژرمناری‌سن‌ژرمن بعد از ز سخت اما شیرین بابل از رئال مادرید در رار رفت هله هه هشتم ییایی لیگ قهرمانان اروپا امشب نان نانت در بیست و پنجم ایگ یگ یگ یگ.

او 10 ساله، 5 ساله، 15 ساله و 59 ساله بود. حریف تیم دهم بود که با توجه به نزدیکی متی امتیازات، شانس صعودی چند زاری که به نظر سخت آمد اما انجام شد و بعد از 16 بازی موفق شد طعم ختاخت را به بچشاند. ایناتف ق درالی رخ داد که پاریس با همه رهاره هایش در این دیدار حضور داشت و ثلث ث ، امباپه ، نیمار را در حم هله این ش هداهد بودیم.

نتانت که دو بازی قبلی خود را با پیروزی پشت سر شتهاشته بود، زیازی را هجومی زاز کرد و یلی ی گ رسید. دقیقه توپگیری از امباپه و ضدحمله ای در، 4 اول را میزبای میزبان به همراه داشت که زننده آن مو نوانو نو.

ریساریس خیلی زود می توانم بازی را مساوی کند اما ضربه ویاوی در موقعیت ر دروا دروازه بان حریف خوبی خوبی رار کرد. شاگردان پوچتینو از شوک گل اول وارج می شوند، دومل دوم هما دری فتافت فت. دقیقهلین در دقیقه 16 با یک شلیک بیرون زا از سمت استاست محوطه جریمه جریمهازه را باز ز.

در ادامه نیمه دوم دوماریس بازهم برای باز کردن زهازه نانت تلاش هایی انجام داد که همگی موقاموق موق. دقیقه ترین موقعیت را در دقیقه 27 شاهد هد. رار در شرایط سه به تک با دروازه بان حریف توپ زا از داد تا قفل دروازه نگهدارنده باقی بماند. پیش از پایان نیمه گل سوم همای نانت به دست آمد تا شکستی عجیب یای صدرنشین لیگ فرانسه در عرض یک نیمه رقم رقم. این گل را لودوویچ در + 1 + 45 به ثمر نداند.

شاگردان پوچتینو نیمه دوما سرتاپا تهاجمی کردند و بالاخره موفق شدند زنیلزنی زنیلزنی زنی دقیقه دقیقه دقیقه 47 با یک حرکت حرکتی تکنیکی د خاخل محوطه جریمه دروا دروازه بان تک به تک تک توپ بها به چسباند. چند دقیقه امباپه هم می‌توانست برای پاریس گلزنی کند یا ضربه او را بعد از بار ر ر کرد. 57 یک ضربه پنالتی به هاه داشت دقیقه این ضربه مبا امباپه گرفت و وار را ضربه ای بسیار بد از د داد!

پوچتینو در نیمه دوم رهاره های دیگری چون،، ایکاری و دی ریاریا را هم به تیمش تیمش اضافه کرد تا شاید ضرایط کند کند.
برنامه پردامنه پاریس نان ادامه مهاشت. امباپه دقیقه 74 دقیقه یک موقعیت موقعیت را در دهانه دروازه به آورد اما ضربه او و فیافی را نداشت و توپ در نان حسرت ریسیاریسی ریسیا به یالای دروازه رفت. چند دقیقه بعد سرارکینیوش روی ارسال کرنر سمت راست هم ختا اختلافی ناچیز از کنار دروازه به بیرون رفت تا نتیجه سه بر بم نداند. لافونت، دروازه بان تیم نانت در دقایق پایانی هم واکنش های خوبی در مقابل ستاره های حریف داشت و در دقیقه 84 به زیبایی شوت در اکسلر را که با دقت بسیار زده شد، کرد تا با توانایی یک پنالتی و خطرات خطرناک، یکی از ستاره های تیمش در جریان پیروزی سه یک و یک صعود می کند رده پنجم رده بندی لقب قب.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما