توسعه دارویی جدید برای مقابله با ویروس های خطرناک | تواتو

[ad_1]

اکتری‌های مقاوم به یکی از مهم‌ترین مهم‌ترین‌های سلامتی دهه آینده هند هند. پیش‌بینی این ابرمیکروب‌ها تا سال ۲۰۵۰ ۲۰۵۰لادی سالانه جان ۱۰ یونلیون یون درا در جهان بپذیرد. نان دانشگاه تگزاس با هدف پرورشی به این میکروب‌ها می‌کند تا در برابر کمک‌های ضدبیوتیک وماوم باشند، برای مقابله با آن‌ها پیدا می‌شوند.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. ننداکتری‌ها می‌توانند رابردی کاربردی خود خود را جابه‌جا کنند و در ایتیت جمعیتی را به تصویب برسانند.

تصویر میکروسکوپی از باکتری کلبسیلا پنومونی از ز رفته با داروی روی

فرآیند تولید یداروی روی

این امکان وجود دارد که از فردی که مدت زیادی در یک رابطه بوده است عکس بگیرید. بهتر است که در هله اول چیزی هدف را هدف قرار دهید به این کتری هاکتری ها کمک می کند تا مقاوم وم. در این مطالعه چندین مطالعه نلکولی یا تولید کردند سازنده خنثی سازی دارو درونا درون هدف می‌گیره.

اصل اینجاست که این نوع نوع‌لکول‌ها بعداً بعد از زمانی که کتریاکتری آن تولید می‌کند، از بین بین پروسه نان را محدود می‌کند. به همین یلیل، محققان این ینالعه به روش بنیادی‌تری برای بین بین‌بین ابرمیکروب‌ها كردند.

که آن‌ها بودند که این گیاه‌ها را برای تولید خنثی به مام می‌رسانند DsbA نیاز دارند که از ابتدا درون کتریاکتری وجود ردارد. صابرین، آن‌ها مولکولی را تولید می‌کنند که DsbA را نشان می‌دهد.

بعد از زلید این ینارو باز هم‌ها پس از به به وماوم . این دارو روی باکتری‌های خطرناکی مثل اشریشیا کلی، کلبسیلا پنومونی و ساس آئروژینوزا تأثیرگذار بود و آن‌ها را از برد برد. این کتری‌ها با هم عامل ایجاد بخش بزرگی از زایایی‌ها هستند.

این ینالعه نشان ناد که پیشرفت روهاروهای پرورش دهنده DsbA در آینده می‌توان با آن‌ها، آنتی‌بیوتیک‌ها را یدیدید و از بیماری‌های گیاهی پیشگیری و گرفتید.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما