ناگلزمان: به فعافعان اعتماد دامل دارم :: سه ورزش

[ad_1]

خبر خبر: 1811273 |
29 بهمن 1400 ساعت 17:58 |
790 زدیدزدید |

1
هاه

نلیان ناگلزمان، سرپرست یرنایرن، پس از زکامی‌های اخیر از زافعان و زیکنازیکنان تیمش یتایت یت.

رش رشارش “ورزش سه”، یرنایرن مونیخ روز یکشنبه در رقابت‌های بیست و سوم یگلیگا به فاف گریترفورت خواهد شد.
-4ایرن در حال حاضر با شش امتیاز اختلاف ف به دورتموند در صدر جدول قرار دارد اما هفته گذشته نتیجها نتیجه 2-4 برابر بر بوخوم در در را رفت نی ه ه باخت فرار ر.
«اگلزمان در کنفرانس پیش پیش از دیدار روز یکشنبه شرایط تیم حریف گفت: اصل بین خطاعی و خط خط نیانی آنها بسیار کم است و دارای حریف حریف هستند. ثبات بسیار خوبی راندند. بها به چالش کشیده و امیدواریم بازی خوبی ارائه کنید. »
زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند. اما همه میدانند که تمرین کردن بل بازی کردن. تمرینات وقتی شش یا هفت روز روز صاصله بین بازیهاست زیاد د. وقتی خوب پیش نمی‌رود زگشتازگشتم به دینادین خوب است.»

اوا شره ره یطایط یط در یای دوباره اضافه کرد: االا در دوازی اخیراً به موفقیتی رسید که بود. او گفت: “من مطمئن نیستم که آیا این مورد است، اما مطمئن نیستم که آیا این مورد است.”
گفت: داخل نمی شوم. این ورزشی تیمی چه در عاع و چه در هله اه استله اه. همه چیز تحلیل می‌کنیم. دتادت به این در پروسه کمی نان ن. بها به عنوان یک تیم به می‌رویم می‌رویم. بدون شک بار دیگر در دفاعی به ثبات».»
«ایرنایرن همچنین درباره سیستم حمله تیمش« «: ی‌هایی که دریافت می‌کردند که می‌توانستند آن‌ها را در مورد یزال دادیم به طراطر این نبودند که ما بازی هجومی زیا در دستور داشتیم. همه چیز به ایجاد ایجاد و به قاقل رساندن اشتباهات در نان مالکیت توپ ست است. »

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما