دارد 400 میلیون یونال با نیانی نیایی

[ad_1]

خبر خبر: 1807232/29

نان: ساعت 15:00
1400/11/08

زدیدزدید: 8634

یای بهره‌برداری مناسب از زابئوی بئوی

لال مادرید با نیانی “LEGENDS” دیای قراردادی 25 ساله به ارزش 400 میلیون یون به فقافق رسید تا برنابئوی جدید را به بهترین منبع ییایی تبدیل کند.

رش رشارش “سه سه” ، زسازسازی ورزشگاه سانتیاگو برنابئو از مارس 2020 وارد فاز نهایی یی شد و رئال در دوران پاندمی گزارش به هاه دی استفانو نقل مکان ن. برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم.

طبق رشارش مارکا ، رئال مادرید روز گذشته گذشتهای کمپانی ییایی “افسانه ها ” دیاردادی 25 ساله منعقد کرده و حق استفاده از 20 درصد یای ورزشگاه را نیز در اختیار این اینانی قرار داده است. “افسانه ها” یکی از 25 افسانه محبوب در جهان است. نیانی ای که در نتیجه اتحاد تجاری دو باشگاه بیسبال نیویورک نکیزانکیز فوتب فوتبال آمریکایی دالاس شکل گرفته است.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما با شماره 440 تماس بگیرید.

البته قرار نیست “Legends” به رئال مادرید دریدالانه این ینلغ را پرداخت خت. ه بینی شده است که ورزشگاه 300 روز روز در سال باز باشد و محا محل برگزاری بازی تیم اول رئال دیگر نخواهد هد. رار است که تیم زنان ن و همچنین بازی رئال رئال در آن رار ر. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ریاری بازی بین تیم بسکتبال رئال و سن آنتونیو برن بئوابئو یکی از امامت دیده شده پس از اماح رسمی برنابئوی جدید است. This is the first time I’ve read about 800 900a 900 Mil یون یورو هزینهارد یال خوشبین است به لطف شرکت “Legends” و

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما