معاون گزینش الکترونیکی وزیر دارایی و اقتصاد: شفافیت اقتصادی در اولویت انتخاب الکترونیکی است – زومیت

[ad_1]

به گزارش مرکز ارتباطات انتخاب الکترونیک، مراسم تقدیر از واحدهای برتر مالی شرکت‌های تجاری رویدادهای اقتصاد ایران با حضور مدیران اقتصادی و مالی بنگاه‌های بزرگ اقتصادی برگزار شد و رسید الکترونیک صنعتی ایران دریافت کرد. . تندیس طلایی و جایزه ملی مدیریت مالی ایران هر ساله بر اساس تعداد نخبگان و اقتصاددانان ایرانی مورد قضاوت قرار می گیرد.

اصغر قربانی، معاون وزیر دارایی و اقتصاد انتخاب الکترونیکی وی در حاشیه مراسم اهدای جوایز به خبرنگاران گفت:

خوشبختانه شفافیت به عنوان یک اولویت در دستور کار تیم معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی انتخاب الکترونیک قرار گرفته است و خرسندیم که امروز به عنوان یک شرکت خصوصی در بخش خصوصی اقتصاد ایران، ما شفاف هستیم فعالیت های مالی و اقتصادی.

او اضافه کرد:

تغییر مقیاس فعالیت در مالکیت بزرگترین زنجیره ارزش صنعت لوازم خانگی در غرب آسیا، معاونت مالی و اقتصادی انتخاب الکترونیک را از مرحله فعالیت مالی و اقتصادی به مرحله چابک سازی در ایران سوق داده است. نظام اقتصادی و تأثیر شاخص های اقتصاد ملی.

انتخاب الکترونیکی

معاون امور مالی و اقتصادی گروه صنعت گزینه های الکترونیکی به دریافت مدال طلای جایزه ملی مدیریت مالی ایران توسط این شرکت اشاره کرد و گفت:

افزایش سهم صنعت در تولید ناخالص داخلی، فتح بازارهای صادراتی جدید و حرکت رو به جلو در راستای استانداردهای توصیه شده اقتصادی در حوزه های مختلف اقتصاد تولیدی، هدف راهبردی انتخاب الکترونیکی در بخش های مالی و اقتصادی است.

قربانی افزود:

تشدید اقتصاد و حرکت به سمت پایه اقتصادی تولید، الکترونیک را به منصه ظهور رسانده است.شرکت های خصوصی ایرانی. بر این اساس، این جایزه می تواند به عنوان یک اجماع در مورد شفافیت و شفافیت عمل کند.فعالیت های اقتصادی و صنعتی بزرگترین شرکت های لوازم خانگی در ایران.

او اضافه کرد:

این جایزه به طور خاص اثربخشی فعالیت های مالی و حسابداری یک شرکت را با ارزیابی نوع مدیریت مالی و شفافیت سازمانی سازمان و در نهایت با ارزیابی سیاست ها و استراتژی های مالی و اقتصادی، مدیریت مالی و اهداف و مقاصد شرکت می سنجد. . ، ابزار مورد استفاده و تخصیص داده شده است. منابع در دسترس شرکت را بهینه کنید.

بر اساس این گزارش، همراه اول، بانک ایران زمین، بیمه سرمد، بانک پاسارگاد، بانک تجارت و سایر شرکت های ایرانی با حضور در این جایزه مفتخر به دریافت این جوایز شدند.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما