مانچینی: من همیشه به قهرمانان رویایی سیتی فکر می کنم

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، مانچینی در فصل 12-2011 هدایت تیم منچسترسیتی را برعهده داشت و توانست این تیم را به قهرمانی لیگ برتر برساند.

این اولین برد سیتی در لیگ برتر انگلیس بود و با شکست مقابل سرخیو آگوئرو به دیدنی ترین شکل به دست آمد.

در گفتگوی میکا ریچاردز و روبرتو مانچینی، خاطره این بازی فراموش نشدنی زنده شد و سرمربی سابق سیتی مدعی شد که همیشه به آن بازی فکر می کرده است.

ریچاردز اغلب از مانچینی می‌پرسید که آیا به آن بازی خاطره‌انگیز مقابل کوئینز پارک رنجرز فکر می‌کند؟

مانچینی پاسخ داد: “همیشه… هر بار که به قهرمانی های روز برتر فکر می کنم. در 6 ماه گذشته.”

سرمربی ایتالیایی زمان پیروزی سیتی را یادآور شد: اخیراً شخصی ویدیویی از گل آن بازی به من نشان داد. من خیلی دوست دارم تماشاش کنم گلی که سرخیو آگوئرو از تیم خودمان زد. در دو دقیقه آخر! با خودم فکر کردم، ما نمی توانیم این بازی را ببازیم، اما فوتبال همین است.

مانچینی با اشاره به شرایط تیمش در آن بازی گفت: هیچکس به خاطر نمی آورد که یحیی به دلیل مصدومیت زمین را ترک کند. دی یونگ روی زمین است. ما در 10 دقیقه آخر 5 مرد مسلح روی زمین داشتیم. آنها یک گله هفت نفری دارند. ما موقعیت های زیادی برای گلزنی داشتیم، اما همچنان 1-2 عقب بودیم.”

ریچاردز از مانچینی پرسید که آیا تنش های او در چهار دقیقه پایانی بازی افزایش یافته است یا در ضربات پنالتی فینال یورو 2020 که به قهرمانی ایتالیا ختم شد؟

“این دو با هم فرق دارند، اینطور نیست؟” تنبیه خیلی سخته شما باید منتظر بمانید و امیدوار باشید که حریف ضربه را خراب کند یا یک ضربه پنالتی بزند. چهار دقیقه آخر مقابل کوئینز پارک رنجرز باورنکردنی بود. امیدوارم روزی کسی درباره آن فیلم بسازد.»

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما