صرافی ارضیف امنیت بالا به همراه متنوع ترین سکه بازار – زومیت

[ad_1]

صرافی ارضیف یکی از صرافی های نسبتا جدید و معتبر در زمینه ارزهای رمزنگاری شده فارسی است که به راحتی می توانید با واریز ریالی هر ارز دیجیتالی را که می خواهید خریداری و بفروشید. نگاهی به صرافی ارضیف و امکانات آن بیندازید.

بررسی اجمالی ارضیف

تیم ارضیف با بهره گیری از تیمی کارآمد در حوزه ارزهای دیجیتال، تولید محتوا، بازاریابی و فروش، در کنار متخصصان دنیای فناوری بلاک چین، تلاش می کند تا امکان خرید و فروش و مبادله ارز دیجیتال را در زمینه های جدید و با قابلیت عرضه در نظر بگیرد. امنیت کامل برای کاربران بهترین صرافی ایران کانگ دارایی های همه کاربران ارزیف ایمن نگه داشته می شود که نمونه آن در کیف پول سخت افزاری با آخرین فناوری روز دنیاست.

در اپلیکیشن ارضیف ثبت نام کنید

ثبت نام اولیه در ارضیف بسیار ساده است و می توانید در زمان حذف و پس از نصب نرم افزار با یک شماره تلفن ثبت نام کنید. برای شروع تجارت در این پلتفرم، باید مشخصات کاربری خود را تکمیل و ویرایش کنید. ثبت اطلاعاتی مانند شماره کارت، کد ملی و ایمیل یکی از اولین الزامات تکمیل پروفایل برای شروع است. اگر می خواهید حجم معاملات خود را در ارزیف افزایش دهید و به صورت حرفه ای کار کنید، باید گواهینامه خود را تکمیل کنید.

سطح کاربر

پس از ثبت نام در ارضیف، هر کاربر دارای سطح مشخصی است و برای ارتقاء به سطح بالاتر نیاز به تکمیل شناسایی و احراز هویت دارد.

سطح کاربری مسی

در این سطح می توانید از قبل ثبت نام کنید و می توانید وارد اپلیکیشن ارضیف شوید و شما یک سایت هستید. در این سطح کاربری، شما فقط می توانید برخی از ویژگی های اپلیکیشن را مشاهده کنید. سپرده ها و برداشت ها، کیف پول ها و بخش های تجارت در این سطح در دسترس نیستند.

سطح کاربر برنز

پس از ویرایش و تکمیل پروفایل و ثبت اطلاعات اولیه مانند نام و نام خانوادگی، کد ملی، ایمیل و اطلاعات حساب کاربری، سطح کاربری شما از مسی به برنز ارتقا می یابد و می توانید در سطح محدودی شروع به معامله کنید. در این سطح می توانید هفتگی یک میلیون تومان سپرده ریالی داشته باشید; البته فروش و سپرده گذاری در این سطح نامحدود است. همچنین برداشت روزانه 50 میلیون تومان (کلیه ریال و سکه) در این سطح امکان پذیر است.

سطح کاربر پول

اگر می خواهید بدون محدودیت و خرید راحت وجه ریالی واریز کنید، در قسمت ویرایش پروفایل باید اطلاعات کامل تری مانند آدرس، تلفن و … وارد کنید و تصویر و کارت شناسایی خود را در اپلیکیشن آپلود کنید. تائیدیه. پس از تایید می توانید روزانه تا سقف 100 میلیون تومان (از دو کارت شتاب) ریالی واریز کنید و تا سقف 200 میلیون تومان به صورت ریالی و سکه برداشت کنید.

سطح کاربری طلایی

این سطح به ویژه کاربران فعال و متخصص بوده و معمولاً پس از یک ماه فعالیت مستمر فعال می شود و به رقم تراکنش 500 میلیون تومانی دست می یابد. البته کاربر برای اینکه بتواند به عنوان یک کاربر طلایی عمل کند، باید شرایط و ضوابط مشخص شده در فرد را امضا کند.

ارضیف

چرا ارضیف ویژه؟

وجود برخی ویژگی های خاص باعث شده است که ارضیف به عنوان یک پلت فرم معاملاتی تخصصی و متمایز شناخته شود. این ویژگی ها عبارتند از:

  • رابط کاربری متفاوت و بسیار گویا که کار در ارضیف را برای همه آسان می کند.
  • امنیت بالا و ذخیره رمزهای عبور در کیف پول های سخت افزاری با امنیت بسیار بالا
  • از بسیاری از برنامه های پیشرفته برای گوشی های اندرویدی بهره مند شوید
  • از نسخه وب با طراحی مدرن برای گوشی های iOS استفاده کنید
  • یک سهام معتبر برای همه سکه ها وجود دارد
  • شروع به سرمایه گذاری تنها 100 هزار تومان سپرده
  • استفاده از توکن های ارزان و دقیق در بازار (بر اساس رتبه بندی کوین مارکت کاپ)
  • از نمودارها و شاخص ها برای معامله دقیق دیدگاه استفاده کنید برای تجزیه و تحلیل کاربران
  • ارزهای رمزنگاری شده بازار (بیت کوین، تترا، اتریوم، ریپل، کاردانو و غیره) را وارد کنید.
  • بیش از 40 ارز دیجیتال برای تجارت وجود دارد
  • با در نظر گرفتن نکات خود برای همیشه از آنها درآمد کسب کنید
  • کیف پول مخصوص کاربر برای هر سکه و توکن
  • دسترسی به اثر انگشت و امنیت بالا

ارضیف

برای عضویت رایگان در ارضیف، می‌توانید به راحتی اپلیکیشن آن را از طریق فروشگاه‌های نرم‌افزاری مانند گوگل پلی یا مایکت یا از فروشگاه‌های نرم‌افزاری نصب کنید. سایت ارضیف ثبت نام کنید و وارد دنیای متفاوت و خاص ارضیف شوید.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما