به روز رسانی زنده: طوفان یخی جنوب و غرب میانه را تهدید می کند

[ad_1]

ویدئو

پخش کننده ویدیو در حال class=
طوفان برف سنگینی را در بخش هایی از غرب میانه بارید زیرا پیش بینی ها هشدار دادند که می تواند انباشته های خطرناک یخ را به جنوب بیاورد.اعتباراعتبار …کریستوفر اسمیت برای نیویورک تایمز

بیش از 100 میلیون آمریکایی در روز پنجشنبه تحت نوعی هشدار آب و هوای زمستانی قرار گرفتند، یک روز پس از طوفان که زندگی بخش وسیعی از کشور، از جمله دادگاه های بسته در نیومکزیکو، مسدود شدن بزرگراه ها در میسوری و تصادفات وسایل نقلیه در ایندیانا را مختل کرد.

به گفته وب‌سایت ردیابی FlightAware، طوفان شرایط جاده‌ای خطرناکی را در چندین ایالت ایجاد کرد و بیش از 3700 پرواز در روز پنجشنبه لغو شد.

بر اساس گزارش سرویس ملی هواشناسی، در شمال تگزاس، روز پنجشنبه دو تا پنج اینچ برف و برف با انباشتگی خفیف یخ پیش بینی می شود.

در دالاس، مقامات محلی از رانندگان خواستند دور ماندن از جاده ها به کارکنان فوریت های پزشکی اجازه می دهد تا با خیال راحت سفر کنند. مدارس مستقل دالاس و فورت ورث که از بزرگترین مناطق در شمال تگزاس هستند، تا پایان هفته تعطیل خواهند بود.

به گفته PowerOutage.us، وب‌سایتی که داده‌های شرکت‌های خدمات شهری را در سراسر ایالات متحده جمع‌آوری می‌کند، تا ساعت 6 صبح روز پنجشنبه به وقت شرقی، حدود 50000 مشتری در تگزاس برق خود را از دست داده‌اند.

دفتر خدمات هواشناسی در سن آنجلو، تگزاس، اوایل پنجشنبه در توییتر اعلام کرد که “تصادفات زیاددر بین ایالتی 20 گزارش شده بود که از منطقه دالاس-فورت ورث می گذرد.

مایکل دکر، هواشناس خدمات هواشناسی در سن آنجلو، گفت که شرایط جاده در امتداد تقریباً 40 مایلی منطقه بین ایالتی 20 در غرب فورت ورث “نسبتا خائنانه” است زیرا برف، باران یخ زده و برف با هم ترکیب شده و سطحی بسیار لغزنده ایجاد می کنند.

“بسیاری از این جاده‌ها ممکن است بهبود چندانی نبینند تا زمانی که ترافیک بیشتری در آنها ایجاد شود.” دکر کمی قبل از ساعت 2 بامداد با تلفن گفت: “و حتی در آن صورت احتمالاً نقاط بسیار نرمی خواهند داشت.”

انتظار می رفت این طوفان تقریباً یک سال پس از یخبندان یک هفته ای که منجر به کشته شدن بیش از 200 نفر و قطعی گسترده برق شد، به تگزاس برسد.

جیسون دان، یک هواشناس از خدمات هواشناسی در فورت ورث، گفت: “این مدت طولانی نخواهد بود.”

او گفت: «این خیلی سریع روی درختان جمع می‌شود. سپس آنها شروع به خم شدن می کنند و روی خطوط برق می افتند.

برف، برف و یخ نیز در روز پنجشنبه در سراسر آرکانزاس انتظار می‌رود، جایی که سرویس هواشناسی اعلام کرد شرایط می‌تواند باعث قطع برق شود و سفر را “بسیار خطرناک یا غیرممکن” کند. دورتر از شرق، بخش‌هایی از غرب تنسی و کنتاکی در معرض هشدار طوفان یخ بود. بخشی از بین ایالتی 57 در ایلینویز که پیش‌بینی می‌شد قسمت‌هایی از آن برف سنگینی داشته باشد. برای چندین ساعت مسدود شده است اوایل پنج‌شنبه پس از ضربه زدن به چندین تریلر تراکتور.

انتظار می رفت که طوفان زمستانی روز پنجشنبه به سمت شرق ادامه یابد. بخش‌هایی از مین می‌توانستند تا 10 اینچ برف را ثبت کنند و تا 13 اینچ در بخش‌هایی از شمال نیویورک امکان‌پذیر بود.

فرماندار می گوید: «ما اکنون در فصل زمستان هستیم و این جدیدترین طوفان آماده است تا همه چیز را در زرادخانه آب و هوا به ما بزند – برف سنگین، برف و باران یخ زده. کتی هوچول از نیویورک روز چهارشنبه گفت.



[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما