رهبران AT&T و Discovery درباره استعفای جف زاکر صحبت می کنند

[ad_1]

اعتبار …خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

واشنگتن – پرزیدنت بایدن روز جمعه اعلام کرد که تعرفه محصولات خورشیدی وارداتی را برای اولین بار در دوران دولت ترامپ افزایش می دهد، اما دامنه محصولات تحت تأثیر تعرفه ها را کاهش می دهد، تصمیمی با هدف متعادل کردن اهداف او برای تقویت تولید داخلی. قدرت.

این تصمیم تعرفه هایی بین 14 تا 15 درصد را برای چهار سال آینده بر محصولات خورشیدی سیلیکونی کریستالی وارد شده برای تبدیل نور خورشید به انرژی تعیین می کند. اما دولت بایدن تعداد سلول‌های خورشیدی را که می‌توانند بدون تعرفه وارد کشور شوند، دو برابر کرده است و می‌گوید مذاکراتی را با کانادا و مکزیک برای صادرات محصولات خود به ایالات متحده بدون عوارض گمرکی آغاز خواهد کرد.

دولت همچنین گفت که انواع خاصی از تخته‌های دو وجهی به نام تخته‌های دو وجهی را از مالیات مستثنی می‌کند و گفت که این اقدام کمک می‌کند تا اطمینان حاصل شود که استفاده از خورشیدی ایالات متحده «با سرعت و مقیاس مورد نیاز برای ملاقات با رئیس‌جمهور ادامه می‌یابد».

کنده کاری حفاظت از صنعت داخلی را حفظ می کند و همچنین به پروژه خورشیدی اجازه می دهد به برخی از محصولات خورشیدی خارجی ارزان تر دسترسی پیدا کند. اما آنها همچنین تمایل دارند که تولیدکنندگان محلی و متحدان رئیس جمهور را خشمگین کنند.فعالان کارگری که استدلال می کنند که مقامات باید بیشتر برای محافظت از تولیدکنندگان پوشاک آمریکا در برابر محصولات ارزان چینی تلاش کنند.

مارک ویدمار، مدیر اجرایی First Solar، یک تولید کننده پنل های خورشیدی مستقر در ایالات متحده که با محدودیت های سخت گیرانه تر بر روی محصولات وارداتی دست و پنجه نرم می کند، گفت که از این تصمیم “عمیقاً ناامید شده” و این تصمیم چین را “فراتر از تلاش های ایالات متحده برای گسترش خود قرار می دهد”. زنجیره تامین وابسته به خورشید.”

وی افزود: «تصمیم امروز میلیاردها دلار سرمایه گذاری موجود، هزاران شغل، امنیت انرژی کشورمان و تغییرات آب و هوایی قابل توجه تا انتشار خالص را در معرض خطر قرار می دهد.»

شرکت هایی که پروژه های خورشیدی را با اجسام خارجی نصب کرده اند، از تصمیم برای افزایش تعرفه ها استقبال کرده اند.

جورج هرشمن، مدیر اجرایی SOLV Energy، بزرگترین سازنده پنل های خورشیدی در کشور، گفت: هر دلاری که برای تعرفه ها خرج می شود به معنای دلار کمتر برای ایجاد شغل و فرصت در جامعه است.

موضوع نحوه برخورد با محصولات خورشیدی وارداتی، برخی از ائتلاف‌های سنتی دولت را از هم جدا کرده است. اتحادیه کارگری، همراه با کسانی که بر تلاش‌ها برای ایجاد صنعت خورشیدی داخلی و کاهش تجارت با چین تمرکز کرده‌اند، با توسعه‌دهندگان انرژی خورشیدی و دیگرانی که تغییرات آب و هوایی را مهم‌ترین وظیفه دولت می‌دانند، عقب‌نشینی کرده است.

بایدن متعهد شده است که انتشار گازهای گلخانه ای ایالات متحده را تا پایان این دهه حداقل 52 درصد کمتر از سطح سال 2005 کاهش دهد و مقامات به طور فزاینده ای از انرژی خورشیدی برای ایفای نقش کلیدی در کاهش انتشار گازهای گلخانه ای استفاده می کنند. گزارش اخیر وزارت نیرو نشان می دهد که انرژی خورشیدی می تواند تا 40 درصد از برق را در سال تامین کند.

اما بیشتر ذخایر خورشیدی جهان از چین تامین می‌شود که به شدت از یارانه‌های صنعتی استفاده کرده است تا فرمول صنعتی خود را متنوع کند.

بر اساس برآوردهای Wood MacKenzie، یک تجارت جهانی مشاوره انرژی، چین بر هر مرحله از زنجیره تامین خورشیدی تسلط دارد و بین 60 تا 80 درصد پلی سیلیکون، ویفر، سلول سیلیکونی کریستالی و ماژول های خورشیدی تولید می کند.

در بیانیه کاخ سفید آمده است که تصمیم در مورد تعرفه ها گام مهمی در تلاش های همه جانبه رئیس جمهور برای ایجاد یک زنجیره قوی حفاظت از خورشید در ایالات متحده است که به ایجاد مشاغل بهتر، کاهش ازدحام و ازدحام بیش از حد کمک می کند. و اهداف آب و هوا.”

ما با تمام بخش‌های صنعت خورشیدی مشورت کرده‌ایم و همه آنها موافقند که تعرفه بند 201 – به صورت دستی – برای بازگرداندن تولید سلول‌های خورشیدی یا گسترش ماژول‌ها به نقطه‌ای نیست که بتواند نیازهای ایالات متحده را برآورده کند.» بیانیه گفت.

در فوریه 2018، دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق، از توصیه کمیسیون تجارت بین المللی، یک کمیسیون مستقل که پرونده های تجاری را بررسی می کند، در تعیین تعرفه های سلول های فتوولتائیک سیلیکونی کریستالی سیلیکونی برای کمک به حفاظت از صنعت داخلی پیروی کرد. نرخ های مالیات از 30 درصد شروع می شود و سپس طی چهار سال به پنج درصد کاهش می یابد.

این تعرفه ها قرار است در این ماه منقضی شوند. اما تعدادی از تولیدکنندگان از جمله Auxin Solar، Suniva، Hanwha Q CELLS USA، LG Electronics و Mission Solar Energy شکایت هایی را برای افزایش تعرفه ها تنظیم کرده اند و استدلال می کنند که هنوز برای حمایت از صنعت داخلی مورد نیاز است.

در ماه نوامبر، اعضای کمیسیون تجارت بین‌الملل افزایش تعرفه‌ها را توصیه کردند و گفتند که این اقدامات به تولیدکنندگان داخلی کمک می‌کند اما همچنان “برای جلوگیری یا رسیدگی به آسیب‌های جدی به صنعت ایالات متحده ضروری است.”

لیزا فریدمن گزارش مشارکت

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما