آنچلوتی: به مودریچ تبریک می گویم، او فرد خاصی است

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز”، هفدهمین دیدار این هفته لالیگا مهمترین دیدار هفته رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در سانتیاگو برنابئو است که با برتری 2 بر صفر رئال مادرید به پایان رسید.

گالاتاسرای در دقیقه 16 با گل کریم بنزما، بازیکن فرانسوی که به تازگی از مصدومیت بهبود یافته بود، دروازه را باز کرد. در دقیقه 57 مارکو آسنسیو گل دوم تیم میزبان را به ثمر رساند.

در نتیجه رئال مادرید در سیزدهمین بازی از هفدهمین بازی رئال مادرید پیروز شد و با 42 امتیاز به صدر جدول اضافه شد چرا که البته اکنون 8 امتیاز با چلسی رده دومی فاصله دارد. کمتر بازی کنید به این ترتیب، گالاتاسرای می تواند تنها با یک امتیاز قهرمان لالیگا شود یا اگر سویا بازی شنبه آینده مقابل اتلتیکو مادرید را متوقف کند.

کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید در پایان بازی در کنفرانس خبری گفت:“این یک پیروزی مهم و خوب است. از فاصله امتیازات زیاد با سایر تیم ها بسیار خوشحالم اما تاکید می کنم این سه امتیاز دیگر است و هنوز تصمیمی گرفته نشده است. ما خوب پیش رفتیم و امشب خیلی خوب کار کردیم، اما هنوز فصل طولانی در پیش است.»

تأثیر آنچلوتی و فاصله زیاد با رقبا: « فکر نمی کنم این نتیجه حضور من باشد. من تیم بسیار خوبی دارم که به من آرامش می دهد زیرا آنها دقیقاً می دانند چه کاری باید انجام دهند. آنها زمین را به خوبی مدیریت کردند و ما یک تیم بودیم. “اگر این تیم با کیفیت بتواند متحد شود، پیروزی آسان است.”

چهار کلین شیت متوالی: « دفاع خیلی خوبی داریم و راضی هستم. در ابتدای فصل بهتر بودیم و برای حریفانمان آرزوی موفقیت داشتیم. با مسدود کردن حریف از پایین، مهاجمان ما شانس بیشتری برای مقاومت در برابر حمله دارند.”

تعارف مودریچ:من در پایان بازی به او تبریک گفتم. دقیقاً نمی دانم این گفتگو چگونه رد و بدل شده است، اما باید بگویم بازی امشب تماشایی و بی نظیر است. او با توپ و بدون توپ به عنوان نمونه کار کرد و عالی بود.»

شانس قهرمانی:حقیقت این است که ما شانس قطعی داریم، اما باید روند پیروزی را ادامه دهیم. جدایی‌های ذهنی می‌تواند کار را سخت‌تر کند.

لیگ قهرمانان: “ نمی دانم فردا در مرحله یک هشتم نهایی با کدام تیم روبرو خواهیم شد، اما تیمی دارم که برای بردن مسابقه خواهد داد.

ونیزوس: بازی با پیشرفت بازی من چیز زیادی برای گفتن به او نداشتم و فقط به او توصیه کردم که خوب و کارآمد کار کند. اینکه دریبل نمی زند و تمام حرکتش برای کمک به تیم است. او امشب دو گل زد و خیلی خوب بازی کرد.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما