در ریاری گوگل و وامسونگ در WearOS با ارائه گوگل اسیستنت و هاه پلی‌اپ – زومیت

[ad_1]

کمتر از یک سال از آغاز جستجوی مشترک گوگل و مسونگام‌سونگ برای رقابت با تسلط اپل در محصوات می‌گذرد پوشیدنی. از نان آغاز این ریاری، مشخص بود که چنین شیلاشی یک‌شبه به‌ثمر هداهد هد بود. برای ارتباط با WearOS و شروع به کار، همین امروز به فیس بوک بپیوندید.

ارش تک‌کرانچ، محصولات یدلید پوشیدنی مسونگامسونگ در رویداد آنپکد شب گذشته نان موردتوجه رار و این شرکت توضیحات زیادی را در این زمینه ارائه می‌کند. بته بته ‌توجه‌به‌ها‌توجه‌به اعلام Wear کره‌ای، بینش بهتری بهتریاره‌ای امکانات Wear Wearizen / WearOS به دست آوردیم.

امروز امروز اعلام کرد که رار صوتی اسیستنت در ه‌هاه‌های آینده یای جدیدترین ساعت‌های هوشمند مسونگامسونگ عرضه خواهد شد. و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

سیستنتل اسیستنت روی رویلکسی کسیاچ چ

گوگلا اسیستنت را در عتت‌های هوشمند سری گلکسی واچ ۴ ارائه می‌کند، رنگارندگان این محصولات از زبلیت‌هایی هستند که می‌توانند تایمر یا پخش موسیقی با دستورها را تنظیم کنند Hey Google بتواند Hey. اسیستنتلزجم اپلیکیشن‌هایی خواهد بود که ازطریق فروشگاه گوگل‌پلی روی کسیلکسی واچ ۴ دردسترس رار خواهد داشت. Osan بخشی از فرآیند ادغام تایزین با WearOS، امکان دسترسی، اپلیکیشن‌های مخصوص عتت‌های هوشمند در پل‌پلی یای ساعت‌های هوشمند سری کسیلکسی واچ ۴ ارائه هد.

الهه های مرتبط:

گلکسی واچ ۴ درحال‌حاضر از یوتیوب‌موزیک نیانی می‌کند و نیانی جدید منتشر شده است و امکان پخش آهنگ ازطریق وای‌فای و گوشی‌های هوشمند را نیز می‌دهد.

OSام آنچه گفته است، کوچکترین کوچکی برای ازام مایزن و WearOS ست ست ست. اما گوگل و مسونگام سونگ هنوز راه های طولانی برای پایان دادن به بهلط اپل بر زازار محصولات پوشیدنی پیش آمده است. OSاوجوداین، مشارکت در این دو شرکت و و وامه‌های توسعه‌ی WearOS در سال 2022 در یالی سرگرم‌کننده یا بازار محصولات عرضه‌شده است.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما