تاریخ سازی فوتبالیست زن زنلندی با ۳ بهل به به

[ad_1]

هت تریک کردن می نداند هر هر هرازیکن فوتبالی باشد اما یک استالیست زن نیوزیلندی علیرغم یرغم Aayla (Michaela Moore) مور بازیکن تیم فوتبال زنان نیوزیلند که در شگاشگاه للل توپ اما نکته اینجاست که این سه سهل را وارد دروازه خودی کرد.

هت تریک زیکنازیکن تیم فوتبال زنان نلنند ندل به به

این بازی دوستانه ۵ بر صفر سود سود آمریکا به پایان رسید، اما سه گل اول توسط یایلا مور، زیکنازیکن نیوزیلند ند ثمر رسید یکی از بدترین روزهای فوتبالی‌اش را اسپری کرد.

اول در ۵ دقیقه پس از ارسال پاس بازیکن تیم آمریکا به ثمر. ایلا سعی کرد توپ را به ، ، ، اما توپ وارد دروازه ؛ شد اتفاقی که در یلی از زازیها می‌افتد و ست است. اما نسیانسی او اینجا تمام نشد و دومل دوم رها ه. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

هت تریک زیکنازیکن تیم فوتبال زنان نلنند ندل به به

سرمربی نیوزیلند در دقیقه دقیقه باید تعویض شود و و و میک یایلا مور بخت برگشته زا از بازی بیرون کشید به که این بازیکن می‌کشید یایان ن. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید.

کا کلیمکووا، مربی ندند: برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. همها در این مقطع رار دوران نای‌اش از اویت می‌کنیم.»

هت تریک زیکنازیکن تیم فوتبال زنان نلنند ندل به به

هت تریک زیکنازیکن تیم فوتبال زنان نلنند ندل به به

این زیاز دوستانه برای مسابقات جام جهانی زنان برگزار می‌شود که سال ۲۰۲۳ در استرالیا و ندلند برگزار می‌شود. آمریکا روز چهارشنبه در دور ییایی این تورنمت به فاف ایسلند خواهد رفت و یای حفظ نان ​​قهرمانی به برد زاز دارد، در یالی که یک اوریاوری برای قهرمانی ایسل فیا.

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما