سپاهان و فولاد در انتظار گروه مرده یا زنده! (عکس)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، حذف استقلال و پرسپولیس از آسیا خبری نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. اتفاقی که به شدت مورد انتقاد ارکان اصلی ورزش کشور یعنی وزارت ورزش و اتحادیه فوتبال قرار گرفته است، اما نه تنها در داخل، بلکه در لیگ قهرمانان نیز فضای فوتبال ایران را تحت تاثیر قرار داده است. تصمیم کمیته پذیرش AFC فصول تغییر خواهد کرد.

پرسپولیس و استقلال از سال 2016 در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشتند و حالا کنفدراسیون فوتبال آسیا گزارش داده است که پس از خروج دو باشگاه از لیگ قهرمانان آسیا، اعداد مستقیم و غیرمستقیم سهمیه کشورهای غرب آسیا تغییر کرده است. جایی که ایران دو سهمیه خود را از دست داد به همراه ازبکستان تنها کشوری است که دو نماینده لیگ قهرمانان دارد (نماینده غیرمستقیم عراق استعفا داده است).

این در حالی است که هفت باشگاه در لیگ قهرمانان آسیا به عنوان سهمیه غیرمستقیم حضور دارند که الزورا عراق از این تعداد استعفا داده است. التعاون از عربستان سعودی در مرحله پلی آف و از بنی یاس امارات و شارجه اف سی بازی خواهند کرد. نکته اینجاست که حضور الجیش در سوریه این کشور را پس از سال ها نماینده کرده است.

با توجه به اینکه قطر در رده بندی AFC در اتحادیه غرب آسیا در رتبه اول قرار دارد و همچنین به دلیل عدم تمایل عراق به حضور در دومین سهمیه غیر مستقیم، سهمیه غیر مستقیم قطر (الغرافه) بدون رقابت وارد مرحله گروهی شد. در نتیجه قطر چهار نماینده مستقیم در لیگ قهرمانان 2022 خواهد داشت و طبق برنامه ریزی ها، ارتش سوریه برای صعود به مرحله گروهی باید التعاون را شکست دهد.

از 20 سهمیه منطقه غرب حالا کار 17 تیم مشخص شده که سپون و فولاد از ایران در مرحله گروهی حضور خواهند داشت. نکته مهم این است که الفیصلی از عربستان در لیگ قهرمانان اروپا حضور خواهد داشت تا به عنوان تیم کمتر شناخته شده این دیدار معرفی شود. همچنین از هند، بمبئی برای اولین بار در لیگ قهرمانان اروپا بازی می کند.

با این حال جدول رده بندی آسیا یونایتد روز دوشنبه 26 دی ساعت 09:30 با قهرمان آهنین تیم ملی ایران به جای پسولی هدایت چلسی را برعهده خواهد گرفت. ، و فرصت انجام این کار را داشته باشید. برای رویارویی با گروه های آسان تر. این تیم خوزستانی به مصاف الهلال، السد، الجزیره و الدحیل نمی رود و به دلیل شباهت های جغرافیایی، سپاهان در این تیم حضور نخواهد داشت.

تیم هایی با الفیصلی، بمبئی سیتی و الغرافه شاید راحت ترین تیم ها برای فولاد باشند. همچنین از آنجایی که تیم قطری با کمترین قدرت وارد مسابقه می شود، سپون ممکن است منتظر تیم با السد و الدحیل از سیدیک باشد و پس از آن قهرمانان ترکیه و نیروی هوایی عراق شرایط مناسبی را ایجاد کنند. گروه های مدال آوران طلا

* مهدی حاجی خانی

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما