پپ گواردیولا نیز انفجار بارسلونا را تایید کرد

[ad_1]

به گزارش “وازکوئز” روز گذشته اعلام شد که بارسلونا و سیتی برای انتقال فن تورس و ستاره تابستانی تیم ملی اسپانیا با بارسلونا به توافق رسیده اند. تورس که برای والنسیا بازی می کرد در این شهر درخشش نداشت و در این فصل با ایده پپ گواردیولا مانده بود.

امروز مارکا فاش کرد که قرارداد پنج ساله او 55 + 10 میلیون یورو است.

سرمربی سیتی در واکنش به شایعات انتقال تورس به بارسلونا در جلسه امروز خود گفت:بله، می دانم که دو باشگاه در حال مذاکره هستند و تورس قصد دارد به بارسا بپیوندد، اما هیچ چیزی به نتیجه نرسیده است. در هر صورت دو طرف در حال مذاکره هستند و تخلیه نزدیک است. وقتی باشگاه اعلام می کند، به این معنی است که همه چیز نهایی شده است.

گواردیولا در پاسخ به این سوال که آیا از جدایی تورس ناراضی است، گفت:من صحبت هیچ بازیکنی را قطع نمی‌کنم زیرا می‌خواهم شادی بازیکنانم را داشته باشد. اگر بازیکن راضی نباشد می تواند برود. ما باشگاهی نیستیم که سرمربی آن بازیکن را از رفتن بازدارد و بگوید باید بماند. هر کس ناراضی است می تواند درخواست جدایی و ترک بدهد. اگر انتقال تورس قطعی شود برای او خوشحال خواهم شد.

همیشه احساس می‌کردم که اگر بارسلونا و رئال مادرید به بازیکنان نیاز داشته باشند، گفتن آن دشوار است. آنها قوی ترین تیم جهان هستند. تورس اسپانیایی است و بارسلونا او را می خواهد. در خانه ام را زد و گفت می خواهم بروم و من هم گفتم برو. با تیکی بگیریستین (مدیر ورزشی) تماس گرفتم و موضوع را به او اطلاع دادم و مدیر برنامه تورس بلافاصله مذاکرات را آغاز کرد. اگر بازیکنی به تیم دیگری فکر کند، نمی توانم او را متقاعد کنم که بماند.”

پپ در مورد تغییرات مکرر بازی به دلیل کرونا صحبت می کند“هفته گذشته 5 یا 6 بازی به تعویق افتاد و این رقم بالایی بود. آنچه لیگ برتر با مشورت سرمربی و مردم تصمیم گرفته برای ما خوب است. تنها چیزی که ما می خواهیم این است که مردم سالم و تناسب اندام داشته باشیم. فاصله اجتماعی و ماسک زدن از اینکه مردم با احتیاط صحبت می کنند متعجب می شویم اما همان مردم قوانین را در خیابان رعایت نمی کنند همه باید مراقب خود باشند ما باید مراقب خودمان باشیم نژادهای جدید از کرونا می آیند موارد در حال افزایش است .

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما