به روز رسانی زنده کانادا: یک محاصره جدید زنجیره تامین را برای خودروسازان تهدید می کند

[ad_1]

تصویرمعترضان روز چهارشنبه در ویندزور، انتاریو، راه را در گذرگاه مرزی پل سفیر با ایالات متحده مسدود کردند.
اعتبار …جف رابینز / خبرگزاری فرانسه – گتی ایماژ

محاصره در شلوغ ترین مسیری که کانادا را به ایالات متحده متصل می کند، زنجیره های تامین جهانی را بیشتر تحت فشار قرار داده است که منجر به توقف تولید و سایر مشکلات برای خودروسازان و سایر تولیدکنندگان با کاهش موجودی می شود.

خودروسازان که قبلاً از کمبود جهانی نیمه هادی های مورد نیاز برای تامین انرژی خودروهای خود رنج می بردند، به ویژه از تعطیلی جزئی پل سفیر که دیترویت، میش، ویندزور، انتاریو را به هم متصل می کند و تقریباً یک چهارم آن را تشکیل می دهد، متاثر شده اند. تجارت بین دو کشور.

شرکت خودروسازی فورد اعلام کرد که از بعدازظهر چهارشنبه یک کارخانه در کانادا را تعطیل کرده و تولید دیگری را کاهش داده است. دیوید آدامز، رئیس شرکت خودروسازی جهانی کانادا، که نماینده هر دو شرکت است، گفت: شرکت تویوتا موتور و شرکت هوندا موتور احتمالاً اواخر روز چهارشنبه برخی از خطوط تولید را به دلیل بسته شدن مرزها خواهند بست.

آقای. آدامز از مشخص کردن این که کدام کارخانه‌ها تحت تأثیر قرار می‌گیرند خودداری کرد، اما گفت تویوتا و هوندا با هم شش تأسیسات مختلف در مجاورت پل دارند که به محموله‌های ارسالی از روی پل بستگی دارد. روزانه هزاران کامیون از روی پل عبور می کنند و قطعات خودرو را بین کارخانه های اصلی خودرو حمل می کنند.

او می‌گوید: «این قطعاً برای صنعت خودروسازی بسیار مهم است. آدامز گفت.

او گفت که تویوتا و هوندا هر دو بر روی زنجیره‌های تامین به‌موقع کار می‌کنند که قطعات را در صورت نیاز به کارخانه‌ها تحویل می‌دهند و به آنها موجودی کافی می‌دهد تا حدود دو روز بدون تحویل‌های جدید کار کنند قبل از اینکه خطوط تولید کاهش یابد. اعتراضات به دستور کانادایی واکسن از دوشنبه شب تا حدی مسدود کردن ترافیک روی پل سفیر آغاز شد.

در بیانیه‌ای بعد از ظهر چهارشنبه، شین وارک، دستیار رئیس‌جمهور ملی در Unifor، که نماینده کارگران خودروی کانادایی است، گفت که اعتراضات در مرز همچنان باعث اختلال در کار در کارخانه‌های خودروسازی Unifor می‌شود که منجر به اخراج کوتاه‌مدت موتور فورد می‌شود. کارخانه مونتاژ در ویندزور، یک کارخانه مونتاژ فورد در اوکویل، نزدیک تورنتو، و کارخانه مونتاژ ویندزور در Stellantis، شرکت مالک فیات کرایسلر.

او گفت: «وضعیت سیال است و هر ساعت در حال تغییر است.

وی افزود: «این محاصره‌ها پس از دو سال اختلالات فوق‌العاده در تولید و زنجیره تأمین، مشکلات مضاعفی را برای اعضای یونیفور و خانواده‌های آنها در بخش خودرو ایجاد می‌کند و باید فوراً به پایان برسد.»

سعید دیپ، سخنگوی فورد در بیانیه‌ای گفت که این وقفه به مشتریان، کارگران خودرو، تامین‌کنندگان، جوامع و شرکت‌های دو طرف مرز آسیب می‌زند که در حال حاضر دو سال با کمبود قطعات ناشی از مشکل جهانی نیمه‌رساناها، کووید و موارد دیگر مواجه شده‌اند. ”

“در حالی که ما همچنان به ارسال موجودی موتورهای فعلی خود برای پشتیبانی از کارخانه های ایالات متحده خود ادامه می دهیم، امروز کارخانه های خود را با برنامه کاهش یافته در Oakville اداره می کنیم و کارخانه موتور ویندزور ما از کار افتاده است.” عمیق اضافه شد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری در روز چهارشنبه گفت که محاصره خطری برای زنجیره‌های تامین صنعت خودرو است و دولت همچنین در حال پیگیری اختلالات احتمالی در صادرات محصولات کشاورزی از میشیگان به کانادا است.

او گفت که مقامات دولت بایدن در تماس نزدیک با ماموران گمرک، مقامات کانادا و میشیگان و سهامداران صنعت برای سرعت بخشیدن به ترافیک و نظارت بر تاثیر آن بر زنجیره تامین بودند.

خانم “ما در حال کار برای اطمینان از حرکت هستیم.” ساکی گفت.

او افزود: «فکر می‌کنم برای همه در کانادا و ایالات متحده مهم است که بفهمند تأثیر این انسداد – تأثیر بالقوه – بر کارگران، بر زنجیره تأمین چیست، و اینجاست که ما بیشترین تمرکز را داریم.»

شرکت‌ها به دنبال مسیرهای عبوری جایگزین هستند، مانند پل آبی آبی، که پورت هورون، میش، و سارنیا، انتاریو را به هم متصل می‌کند تا منابع خود را حمل کنند. اما یک محاصره جدید در مسیری به آن پل، و همچنین انبوه ماشین‌ها و کامیون‌های منحرف شده، باعث کاهش ترافیک در آنجا نیز شد.

مت بلانت، رئیس شورای سیاست گذاری خودرو آمریکا، که نماینده شرکت کرایسلر، فورد موتور و جنرال موتورز است، گفت که اعتراضات قبلاً منجر به از دست دادن تولید شده است.

آقای. بلانت گفت که گروه او دولت بایدن را تشویق کرده است تا با همتایان کانادایی تماس بگیرد. او گفت که به نظر می رسد دولت بایدن و مقامات گمرک هر کاری که می توانند از جانب ایالات متحده برای تسهیل تجارت تا حد امکان انجام می دهند.

“در برخی مواقع، اگر هیچ ورودی یا خروجی از کانادا وجود نداشته باشد، کار زیادی نمی توان انجام داد.” بلانت گفت. هر روز که این تعطیلی یا کندی ادامه پیدا کند، بر تولید ایالات متحده و کانادا تأثیر خواهد گذاشت.»

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما