لیورپول 3-0 برادفورد; غیبت صلاح و مانه معنایی ندارد

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول امروز در چارچوب هفته بیست و دوم لیگ برتر انگلیس در آنفیلد میزبان برنتفورد است که این دیدار با نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید.

لیورپول برتری را آغاز کرد و توانست در دقایق ابتدایی با یک ضربه کرنر برای بردفورد گلزنی کند اما دیگو جوتا از این فرصت استفاده کرد.

در دقیقه 14 این لیورپول بود که موقعیت را ایجاد کرد و دروازه برادفورد را باز کرد اما ضربه الکساندر آرنو از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 22 لیورپول برای بردفورد گلزنی کرد اما دختر ویرجیل فن دایک با واکنش خوب آنوارو فرناندز به شوت های بدون گل ادامه داد.

با نزدیک شدن به پایان بازی در نیمه اول، لیورپول توانست در دقیقه 44 با پیروزی گل اول را وارد محوطه جریمه کند. در ضربه کرنر روبرتو فیرمینو یک بر صفر پیش افتاد.

در دقیقه 59 بردفورد توانست به گل برسد اما امباپه توپ را به گل تساوی کشاند تا آلیسون بیکر فرصت خوبی را برای میهمان از دست بدهد.

در دقیقه 63، لیورپول بدشانس بود که گل دوم را برای بردفورد به ثمر نرساند. دیگو جوتا با شلیک یک ضربه به تیرک دروازه، نتیجه را 1-0 کرد.

در دقیقه 67 دیگو جوتا یک موقعیت عالی دیگر برای شوتزنی را از دست داد. ستاره پرتغالی با گل برنتفورد در موقعیت تک به تک قرار گرفت که باز هم ضربه او با واکنش ویژه فرناندز همراه شد.

در دقیقه 69 لیورپول توانست گل دوم را به ثمر برساند. گل اندی رابرتسون با ضربه زیبای اکسل چمبرلین بازی را 2-0 کرد.

در دقیقه 77 لیورپول توانست رویای پیروزی خود را کاملا راحت کند. اشتباه عجیب دروازه بان و مدافع برنتفورد باعث شد تاکومی مینامینو در پاس فیرمینو گل سوم لیورپول را به ثمر برساند.

در دقیقه 88 لیورپول گل چهارم را به ثمر رساند اما بی تفاوتی گیل گاردن در بازی تک به تک برنتفورد مانع از این شد تا بازی با نتیجه 3-0 به پایان برسد و لیورپول جایگزین چلسی در رده دوم شود.

[ad_2]

Markus Bennett

مشکل ساز هیپستر پسند. متعصب غذا موزیکال. علاقه مندان به سفر. طرفدار زامبی برنده جایزه

تماس با ما