هند خواهان ممنوعیت جدیدی برای اکثر ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین است

[ad_1]

هند طبق این لایحه در آستانه ممنوعیت فعالیت های ارزهای دیجیتال است. بر اساس این لایحه، تقریباً تمام ارزهای دیجیتال خصوصی، از جمله بیت کوین، ممنوع شده و زیرساخت رسمی عرضه ارز دیجیتال کشور فراهم خواهد شد.

پس از اعلام این خبر، قیمت بسیاری از ارزهای دیجیتال در صرافی هند کاهش یافت. در ابتدای این خبر، ارزهای دیجیتال شیبا اینو و دوج کوین در صرافی های هند 15 درصد سقوط کردند.

دولت هند لایحه‌ای را به پارلمان پیشنهاد می‌کند که تقریباً همه ارزها به جز تعداد کمی از ارزهای دیجیتال را ممنوع می‌کند. این لایحه چارچوبی را پیشنهاد می‌کند که در آن ارز دیجیتال رسمی هند فضای بیشتری خواهد داشت، اما فضا برای سایر ارزهای دیجیتال مانند بیت‌کوین و اتریوم ممنوع خواهد شد.

اوایل ماه جاری، نارندرا مودی، نخست وزیر هند اعلام کرد که همه دموکراسی ها باید با هم همکاری کنند تا اطمینان حاصل شود که ارزهای دیجیتال در مسیر اشتباه قرار نگیرند و بدون قید و شرط به مردم خدمت کنند و جان جوانان کشور را به خطر بیندازند.

لایحه جدید قرار است در جلسه بعدی به کنگره ارائه شود و تنها در موارد استثنایی به فناوری بلاک چین اجازه فعالیت می دهد. این رویکرد می تواند موانع زیادی را برای افراد شاغل در این حوزه ایجاد کند.

در اوایل سال جاری، دولت هند مالکیت، صادرات، استخراج، تجارت و انتقال ارزهای دیجیتال را تحریم کرد. به نظر می رسد دولت هند از بازار ارزهای دیجیتال ناراضی است و این اولین بار نیست که چنین رویکردی را اتخاذ می کند. این کشور قبلاً رویکرد مشابهی را در پیش گرفته بود و اکنون مسیر جدیدی را برای ممنوعیت فعالیت‌های مرتبط با ارزهای دیجیتال در پیش گرفته است.

دولت هند اخیرا اعلام کرده است که کاربرانش اجازه تجارت با ارزهای دیجیتال را ندارند، اما می توانند ارز دیجیتال را حفظ کنند. در واقع، این کشور به کاربران اجازه می دهد تا ارزهای دیجیتال مانند طلا را نگه دارند، اما فعالیت بیشتر ممنوع است.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما