به روز رسانی زنده: آمریکا بدبین مسکو به خواسته ها پاسخ خواهد داد. تیراندازی در کارخانه راکت سازی اوکراین تنش ها را افزایش داد

[ad_1]

ویدئو

رونوشت

رونوشت

«ما قبلاً از آن عبور کرده‌ایم»: شهر اوکراین برای تهاجم احتمالی روسیه آماده می‌شود

ماریوپل که در کنار جنگجویان شورشی و نیروهای روسی در شرق و کشتی های روسی در جنوب قرار دارد، مکانی است که نیروهای رئیس جمهور ولادیمیر پوتین می توانند ابتدا حمله کنند یا اقدامی تحریک آمیز انجام دهند. ما با ساکنان و سربازان در خط مقدم در این شهر اوکراین صحبت می کنیم.

در خط مقدم در جنوب شرقی اوکراین، سربازان در حال گشت زنی در سنگرها برای حمله جدایی طلبان مورد حمایت روسیه یا نیروهای روسی هستند. این یک خط مقدم فعال از سال 2015 بوده است… پس از اینکه جدایی طلبان روسی کنترل بخش هایی از شرق اوکراین را به دست گرفتند. اکنون، سربازان به این فکر می کنند که آیا به زودی با نیروهای نظامی روسیه که در آن سوی مرز بسیج شده اند، خواهند جنگید. 14 مایل دورتر از خط مقدم، ماریوپل، یک شهر بندری صنعتی با حدود نیم میلیون نفر قرار دارد. در صورت تهاجم، این می تواند صحنه نبردهای بزرگ باشد. زخم‌های شلیک موشک از سوی جدایی‌طلبان بر روی آن دیده می‌شود و ساکنان اکنون برای حمله‌ای آماده می‌شوند که روسیه آن را انکار می‌کند. ما تصاویر ماهواره‌ای و ویدئوهای ارسال شده در رسانه‌های اجتماعی را بررسی کردیم که نشان می‌داد ممکن است دلیلی برای ترس داشته باشند. یافته‌های ما نشان می‌دهد که روسیه از سه طرف مرز اوکراین تشکیل شده است. در شمال، روسیه تجهیزات نظامی سنگین را به سمت مرز منتقل کرده است. برخی در فاصله قابل توجهی از پایتخت اوکراین، کیف. و روسیه جت های جنگنده را در بلاروس مستقر کرده است. به سمت جنوب، روسیه تسلیحات و تجهیزات بیشتری را به شبه جزیره کریمه که در سال 2014 از اوکراین مصادره کرد، منتقل کرده است. در شرق، در منطقه روستوف-آن-دون، تصاویر ماهواره ای گسترش اخیر چادرها را برای اسکان در یکی از این مناطق نشان می دهد. بزرگترین پایگاه های نظامی روسیه ویدئوهای ارسال شده توسط وزارت دفاع روسیه نیز تمرینات شلیک مستقیم را نشان می دهد. در نزدیکی دریای آزوف قرار دارد که دارای آبهای مشترک است. روسیه حضور دریایی خود را در اینجا افزایش داده است و می تواند محل حمله یا تحریک جدیدی باشد و این باعث می شود که گارد دریایی اوکراین در معرض خطر قرار گیرد. آنها اغلب در این آب‌ها در دید کشتی‌های روسی، که از کشتی‌های اوکراینی چهار به یک بیشتر است، گشت‌زنی می‌کنند. پس از سال‌ها درگیری، برخی از ساکنان شهر درباره خطر تشدید تنش تردید دارند. دیگران برای بدترین اتفاقات آماده می شوند، حتی یک مسئول شهری. میخائیل ورشینین یک مبارز داوطلب سابق است که اکنون ریاست پلیس گشت منطقه ای دونتسک را بر عهده دارد. اما بسیاری از مردم این شهر با روسیه ارتباط دارند و از عواقب ایستادگی اوکراین در برابر رئیس جمهور پوتین می ترسند. برخی، از جمله سربازان، به دلیل نگرانی برای امنیت شخصی خود، خواستند نام خانوادگی خود را مخفی کنند. درست در شرق ماریوپول، شهر Shyrokyne یادآور هزینه جنگ است. تنها چیزی که باقی می ماند گروهی از سربازان اوکراینی است که در میان خرابه ها حفر شده اند. یکی از روستاهای شمال، زویا کرالیا هنوز به نقشه و حیوانات خود توجه می کند. او یکی از معدود ساکنان باقی مانده است. دخترش پس از شروع درگیری به روسیه نقل مکان کرد و اکنون تنها زندگی می کند. پس از سال‌ها مبارزه با جدایی‌طلبان، اوکراینی‌های اینجا می‌دانند که تهاجم روسیه چه معنایی می‌تواند داشته باشد و چقدر می‌تواند از دست بدهد.

پخش کننده ویدیو در حال class=
ماریوپل که در کنار جنگجویان شورشی و نیروهای روسی در شرق و کشتی های روسی در جنوب قرار دارد، مکانی است که نیروهای رئیس جمهور ولادیمیر پوتین می توانند ابتدا حمله کنند یا اقدامی تحریک آمیز انجام دهند. ما با ساکنان و سربازان در خط مقدم در این شهر اوکراین صحبت می کنیم.اعتباراعتبار …یوسور الحلو / نیویورک تایمز

ماریوپول، اوکراین – برای مردم این شهر بندری صنعتی که در 14 مایلی خط مقدم با جدایی طلبان مورد حمایت روسیه قرار دارد، تهدید حمله روسیه چیز جدیدی نیست. پس از هشت سال درگیری، برخی از ساکنان شهر درباره خطر تشدید تنش تردید دارند. دیگران قبلاً کیسه های اضطراری را برای تخلیه بسته اند.

رومن آملیاکین، یکی از اعضای شورای شهر ماریوپول، گفت: «در سال 2014، زمانی که جنگ درست در کنار شهر بود، ما این وسایل را جمع کردیم و آماده ترک شدیم. «در آن زمان، ما مجبور نبودیم. اما نمی دانیم این بار چگونه پیش خواهد رفت. ما در حال آماده شدن هستیم، فقط در صورت امکان.»

ماریوپل که توسط جنگجویان شورشی در منطقه دونباس و نیروهای روسیه در شرق، و کشتی‌های روسی در جنوب احاطه شده است، جایی است که نیروهای رئیس جمهور ولادیمیر وی. پوتین می‌توانند ابتدا به آنجا حمله کنند یا برای جنگ تحریک کنند.

مایکل کوفمن از مرکز تحلیل‌های دریایی، یک مرکز فدرال، گفت: «کاملاً واضح است که در مراحل آغازین درگیری، ماریوپل در معرض عملیات تهاجمی ارتش هشتم روسیه قرار می‌گیرد که پشتیبان اصلی نیروهای جدایی‌طلب در دونباس است. تامین مالی گروه تحقیقاتی مستقر در آرلینگتون، ویرجینیا.

اینکه روسیه یا چگونه حمله خواهد کرد، هنوز حدس و گمان است. در این ویدیو، تصاویر ماهواره‌ای و ویدیوهای ارسال شده در رسانه‌های اجتماعی را بررسی می‌کنیم که نشان می‌دهد اوکراینی‌های اینجا ممکن است دلیلی برای ترس داشته باشند. یافته‌های ما نشان‌دهنده افزایش بی‌سابقه نظامی روسیه در سه طرف مرز اوکراین است.

در دریای آزوف، کشتی‌های روسی از زمان الحاق کریمه در سال 2014، تنگه کرچ را مسدود کرده‌اند و به طور منظم در فاصله پنج مایلی دریایی از سواحل اوکراین نزدیک می‌شوند که اغلب در دید گشت‌های دریایی اوکراین است.

رومن واریانیتسین، کاپیتان دوم سرویس گارد مرزی اوکراین گفت: «این همیشه اتفاق می‌افتد و ما دائماً برای آن آماده می‌شویم». اما ما امیدواریم که دشمن، فدراسیون روسیه، شروع به رویارویی آشکار و تهاجم مسلحانه نکند.»

در ژانویه در 24 نوامبر 2015، راکت های گراد که از قلمرو جدایی طلبان شلیک شد، به منطقه شرقی ماریوپل اصابت کرد و 29 غیرنظامی را کشت و صدها نفر دیگر را زخمی کرد. بسیاری از ساکنان ماریوپل که با تنش های مداوم جنگ زندگی کرده اند، از عواقب ایستادگی اوکراین در برابر آقای دکتر می ترسند. پوتین

“در واقع خیلی ترسناک است. من با فرزندم به پیاده روی می روم و به این فکر می کنم که آیا آن را برمی گردم؟ کاترینا، مادر جوانی که در منطقه شرقی ماریوپل خرید می کرد، گفت که نام خانوادگی خود را به دلیل نگرانی برای امنیت عمومی خود پنهان کرد.

او گفت: “من در روسیه اقوام دارم.” بهتر است اگر این مناقشه با روسیه را با استفاده از دیپلماسی حل کنیم و امتیاز بدهیم. روسیه قوی است. من معتقدم روسیه پیروز خواهد شد. و رئیس جمهور پوتین به آنچه می خواهد خواهد رسید.”

درست در شرق ماریوپول، شهر ساحلی Shyrokyne یادآور هزینه جنگ است. تنها چیزی که باقی می ماند گروهی از سربازان اوکراینی و گردان های داوطلب است که در میان خرابه ها حفر شده اند. سربازان آنجا سال‌ها با شورشیان تحت حمایت روسیه در جنگ خندق ترکیبی شرکت کرده‌اند و یکدیگر را با تک‌تیراندازها، پهپادها و خمپاره‌ها از میان می‌برند.

یک فرمانده 23 ساله که به دلایل امنیتی فقط یک نام به نام سرحی می‌گفت، در صورت ورود روسیه به ارتش خود، سناریوی تلخی را ارائه کرد.

او گفت: “اگر این اتفاق بیفتد، قتل عام خواهد بود.”

[ad_2]

Izaiah Harrison

سازمان دهنده کل مبشر موسیقی شیطانی. گیک قهوه. خالق برنده جایزه متعصب الکل مزاحم عمومی

تماس با ما