یای بنزما آرام‌تر، تو یک زیازی مسی را هم یای!

[ad_1]

خبر خبر: 1806668/29

نان: ساعت 18:40
1400/11/05

زدیدزدید: 29668

حرفهای کریم توهین به من بود

بزرگترین تن لیونل مسی پاسخدی به کریم کریما داد و ایتایت او از ز رهاره آرژانتینی را زیر بردال برد.

رش گزارش “سه”، مسی مسیابستان امسال از زارسلونا جدا شد به نان بازیکن آزاد به ریاری سن ژرمن پیوست اما هنوز با ترکیب این سازگار شود. مسابقاتی که در تعطیلات کریسمس و سال نوی میلادی نیز برگزار می‌شود، برای این بازی چند هفته‌ای است که تیمش به میدان برود.

فوق ستاره آرژانتینی در لیگ فرانسه تنها یک بهل به ثمر ندهانده و این باعث می شود که انتقادات شدید شود.

کریم بنزما، ستاره رئال دو روز پیش در دراحبه با تله و کنشاکنش به انتقادات از مسی گفت:«چرا فکر می کنید مسی پی س اس جی موفق می شود گفت: تو را راحت نمی گذارم: نزد تو می آیم. وفق دادن با یک لیگ و کشور جدید است و مسی مسی هنوز مطابق با شرایط خود است. یداید مسی هنوز گل های زیادی برای پی اس نزده نزده یلی نمی نان کارهایی که درون زمین انجام می دهند،، انکار ر. نان از بازیکنی مثل مسی انتقاد کرد و کسی که این کار را می کند، چیزی از فوتبال نمی کند.»

بین روتن که بقهابقه شش فصل بازی برای پی اس بین بین 2004 تا 2010 را دارد و 13 بار نیز پیراهن تیم ملی فرانسه را برتن کرده، از بزرگترین نان مسی می شود. او در پاسخ به بنزما به رادیو مونته مونتهارلو و: « وقتی بنزما در مورد مسی اینگونه حرف می زند یعنی ازی های او را در پی اس جی شاشا نکرده است. اکریما نسها تعقیب گر گر چنین چنین ادعایی را نمی گوید. ضحاضح است که مسی پی س اس جی، نان بازیکنی نیست که بارسلونا می می. انتقادات و همین طراطر است و البته هم هم این ادادات منفی و نهانه نه. »

روتن ادامه داد:«من ختماختم از فوتبال را پس از سال ها حضور در این به دست ام. از 5 سال وارد فوتبال شدم و 17 سال در بالاترین سطح بال بازی زی. فوتبال عشق من است ب یداید بگویم که حرف های بنزما نوعی توهین به من بود بهتر است از این پس وام تر ».»

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما