به‌روزرسانی‌های زنده کووید: نوادا به مأموریت ماسک پایان می‌دهد

[ad_1]

اعتبار …الین تامپسون / آسوشیتدپرس

نرخ ابتلای جدید به ویروس کرونا در سطح کشور در حال کاهش است. رهبران دموکرات در نیویورک، کالیفرنیا و جاهای دیگر دستورات ماسک را پس می زنند. حتی دکتر به نقل از آنتونی فائوچی در این هفته گفته شد که این کشور “مطمئنا” در حال خروج از “مرحله همه گیری کامل کووید-19” است.

اما از آنجایی که ایالات متحده به طور نابرابر به سمت مرحله جدید و کمتر محدودکننده این همه گیری حرکت می کند، برخی از مناطق هنوز به شدت در چنگ نوع بسیار قابل انتقال Omicron هستند.

بر اساس پایگاه داده نیویورک تایمز، تعداد انگشت شماری از ایالت های جنوب، از جمله کنتاکی، اوکلاهاما، تنسی و ویرجینیای غربی، بیشترین تعداد موارد جدید خود را در اواسط تا اواخر ژانویه گزارش کردند. بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر، که منحنی‌های آن‌ها چندین هفته پس از ابتلا به سنبله افزایش می‌یابد، نیز به طرز نگران‌کننده‌ای بالا بود.

در برخی از این ایالت‌ها، افزایش ممکن است دیرتر شروع شده باشد. اما برخی نیز نرخ واکسیناسیون کمتری دارند که در نتیجه بستری شدن در بیمارستان و مرگ و میر بیشتری را به دنبال دارد. در حالی که میانگین ملی برای واکسیناسیون کامل به 64 درصد از جمعیت رسیده است، ویرجینیای غربی و کنتاکی تنها 56 درصد هستند. اوکلاهاما به 55 درصد رسیده است. و تنسی 53 درصد است.

طبق پایگاه داده، بستری روزانه در کنتاکی، اوکلاهاما و تنسی در نهایت، در روزهای اخیر، به طور متوسط ​​کاهش یافته است، اما در ویرجینیای غربی، کمی افزایش یافته است. میانگین مرگ و میر روزانه در ویرجینیای غربی و کنتاکی همچنان در حال افزایش است.

این روند – افزایش شدید موارد که پس از آن کاهش یافت، با افزایش معتدل‌تری در تعداد بستری‌ها و مرگ‌ومیرها – ابتدا در ایالت‌های شمال شرقی مانند نیویورک و نیوجرسی، جایی که Omicron زودتر وارد شد، و سپس در سراسر کشور مشاهده شد.

طی هفته گذشته، به طور متوسط ​​روزانه بیش از 227000 مورد ابتلا به ویروس کرونا در ایالات متحده گزارش شده است که نسبت به دو هفته قبل 63 درصد کاهش داشته است. بر اساس پایگاه داده تایمز، اوج همه گیری ملی که در اواسط ژانویه رخ داد، بیش از 806000 مورد بود.

و میانگین روزانه تعداد بیماران بستری شده با کووید در بیمارستان که در ژانویه به اوج خود رسید. 20 با بیش از 159000، تا چهارشنبه به حدود 108000 کاهش یافت. اما همه ایالت ها در یک جدول زمانی یکسان نیستند.

میانگین مرگ و میر هنوز در کالیفرنیا و فلوریدا بالاست و واشنگتن در هفته گذشته بیش از هر دوره هفت روزه دیگر همه‌گیری، مرگ و میر ناشی از کووید را گزارش کرده است.

روز چهارشنبه، در حالی که هجوم ایالت‌ها اعلام کردند که اجازه خواهند داد تا دستورات گسترده ماسک منقضی شود، فرماندار. جی اینسلی از واشنگتن به دنبال راه حلی بود.

آقای دکتر با اشاره به اینکه نرخ بستری شدن در بیمارستان در ایالت «بیش از هر زمان دیگری در طول همه‌گیری» بود. Inslee پایان فرمان ماسک در فضای باز را از فوریه اعلام کرد. 18، اما فقط امیدوار بود که بتواند در هفته آینده تاریخی را برای پایان دادن به ماموریت داخل سالن تعیین کند. وی گفت: امروز همچنان احتیاط توصیه می شود. این بهترین دفاع ما باقی می ماند.»

ویدئو

رونوشت

رونوشت

مدیر CDC خواستار احتیاط در قوانین کاهش ماسک است

دکتر. روشل پی. والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، گفت که آژانس او ​​در حال کار بر روی دستورالعمل های جدید برای ایالت ها است، اما هنوز زمان لغو دستورات ماسک در سراسر کشور فرا نرسیده است.

در این زمان، ما همچنان به توصیه ماسک زدن در مناطقی که انتقال زیاد و قابل توجهی دارند، ادامه می دهیم. در حال حاضر این بخش زیادی از کشور در محیط های داخلی عمومی است. ما همیشه گفته‌ایم که این تصمیم‌ها باید در سطح محلی گرفته شوند و سیاست‌ها در سطح محلی موارد محلی را بررسی خواهند کرد. آنها وضعیت بیمارستان های محلی را بررسی خواهند کرد، آنها به نرخ واکسیناسیون محلی نگاه خواهند کرد. و آنها، همانطور که من درک می کنم در بسیاری از این تصمیمات، از رویکرد مرحله ای استفاده می کنند. همه این تصمیمات برای متوقف کردن همه چیز در فردا گرفته نمی شود، اما آنها به یک رویکرد مرحله ای نگاه می کنند. و بنابراین چیزی که من می گویم این است که، دوباره، آنها باید در سطح محلی انجام شوند، اما من واقعا تشویق می کنم. موارد به طور چشمگیری در حال کاهش است. در حالی که مردم در حال اتخاذ این تصمیمات هستند و ما در حال کار بر روی راهنمایی خود هستیم، میزان بستری شدن در بیمارستان به طور چشمگیری کاهش می یابد. اما آنچه من خواهم گفت این است که، می دانید، بستری شدن ما هنوز بالاست. نرخ مرگ و میر ما هنوز بالاست. بنابراین، همانطور که برای آن کار می کنیم، و با توجه به روندهای فعلی تشویق می شویم، هنوز به آنجا نرسیده ایم.

پخش کننده ویدیو در حال class=
دکتر. روشل پی. والنسکی، مدیر مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری، گفت که آژانس او ​​در حال کار بر روی دستورالعمل های جدید برای ایالت ها است، اما هنوز زمان لغو دستورات ماسک در سراسر کشور فرا نرسیده است.اعتباراعتبار …سوزان والش / آسوشیتدپرس

رئیس مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری ها، دکتر. روشل پی والنسکی، روز چهارشنبه با اشاره به این موضوع گفت که با وجود کاهش موارد ابتلا، برای همه آمریکایی‌ها خیلی زود است که نقاب‌های خود را در مکان‌های عمومی سرپوشیده بردارند.

او در جریان یک نشست خبری توسط تیم پاسخگویی به کووید در کاخ سفید گفت: «تعداد بستری‌های ما هنوز بالاست، میزان مرگ و میر ما همچنان بالاست. بنابراین، همانطور که برای آن کار می کنیم و با توجه به روندهای فعلی تشویق می شویم، هنوز به آنجا نرسیده ایم.”

[ad_2]

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما