به‌روزرسانی‌های زنده کووید: فرمانداران 4 ایالت در نظر دارند تا دستورات ماسک را لغو کنند

[ad_1]

ویدئو

رونوشت

رونوشت

نیوجرسی در ماه مارس به دستور ماسک مدرسه در سراسر ایالت پایان می دهد

دولت فیلیپ دی مورفی از نیوجرسی اعلام کرد که ایالت از هفته دوم مارس دیگر دانش آموزان و کارمندان مدرسه را ملزم به پوشیدن ماسک نخواهد کرد.

به دلیل کاهش چشمگیر تعداد کووید ما، از دوشنبه، 7 مارس، دستور ماسک مدارس در سراسر ایالت برداشته خواهد شد. به‌علاوه، ما دستورات ایالتی را در تمام محیط‌های مراقبت از کودک لغو خواهیم کرد. اگر شرایط جامعه ایجاب کند، ما توانایی رهبران منطقه را برای حفظ و اجرای چنین خط‌مشی در مدارس خود، یا هیچ ارائه‌دهنده خصوصی مراقبت از کودک از حفظ چنین خط‌مشی در تجارت خود حذف نمی‌کنیم. با توجه به کاهش مداوم موارد جدید و بستری شدن در بیمارستان از سوی Omicron و با توجه به همه شواهد حاکی از کاهش مداوم در هفته های آینده، ما می توانیم مسئولانه این گام را برداریم. شاید مهمتر از همه، این یک گام بزرگ برای بچه های ما به حالت عادی باشد.

پخش کننده ویدیو در حال class=
دولت فیلیپ دی مورفی از نیوجرسی اعلام کرد که ایالت از هفته دوم مارس دیگر دانش آموزان و کارمندان مدرسه را ملزم به پوشیدن ماسک نخواهد کرد.اعتباراعتبار …ست ونیگ / آسوشیتدپرس

چندین فرماندار دموکرات روز دوشنبه با اشاره به کاهش آلودگی‌های اخیر ویروس کرونا و تأکید بر اینکه چگونه حتی مقامات محلی که اقدامات ایمنی گسترده را در اوایل همه‌گیری اعمال کرده‌اند، اکنون برای زندگی دائمی با این ویروس آماده می‌شوند، برنامه‌هایی را برای لغو دستورات ماسک برای مدارس و فضاهای عمومی سرپوشیده اعلام کردند. . .

وی افزود: “این یک اعلام پیروزی نیست، بلکه تصدیق این است که ما می توانیم مسئولانه با این چیز زندگی کنیم.” فیلیپ دی مورفی از نیوجرسی، یک دموکرات که برخی از سخت‌ترین دستورات مربوط به بیماری همه‌گیری را در کشور تحمیل کرد، روز دوشنبه گفت. زیر نظر آقای سیاست جدید مورفی که از هفته دوم مارس اجرایی می شود، دانش آموزان و کارمندان مدارس در این ایالت دیگر ملزم به پوشیدن ماسک نخواهند بود.

طبق پایگاه داده نیویورک تایمز، دستورات ماسک در سراسر ایالت برای مدارس و محیط های سرپوشیده تنها در تعداد انگشت شماری از ایالت ها اعمال شده است. اعلامیه‌های روز دوشنبه یکی از بزرگترین عقب‌نشینی‌های پروتکل‌های بهداشتی در سراسر ایالت از زمان شروع همه‌گیری بود.

اندکی پس از اعلام نیوجرسی، رهبران دموکرات در کالیفرنیا، کانکتیکات، دلاور و اورگان به طور جداگانه گفتند که به برخی از دستورات ماسک نیز پایان خواهند داد.

کانکتیکات به دانش آموزان و کارکنان این امکان را می دهد که حداکثر تا فوریه از پوشیدن ماسک در مدارس خودداری کنند. 28; دلاور تا 31 مارس به استفاده از ماسک در مدارس پایان می‌دهد. اورگان و کالیفرنیا پایان استفاده از ماسک در فضاهای عمومی سرپوشیده را اعلام کردند.

ایالت نیویورک، که کانون همه گیری در ایالات متحده بود، در حال حاضر در برابر این حرکت مقاومت کرده است. روز دوشنبه، فرماندار کتی هوچول گفت: “من در حال جمع آوری داده ها هستم” و “ما در جهت بسیار بسیار خوبی در حال حرکت هستیم.”

دولت گاوین نیوسام از کالیفرنیا در توییتر نوشت روز دوشنبه که موارد کاهش یافته بود، بستری شدن در بیمارستان تثبیت شده بود، و دستور ماسک داخلی ایالت برای افراد واکسینه شده در فوریه منقضی می شود. 15.

دولت کیت براون از اورگان در توییتر گفت روز دوشنبه که ایالت “الزامات ماسک را حداکثر تا 31 مارس برمی دارد.”

در کانکتیکات، فرماندار ند لامونت گفت: “اکنون زمان آن است که بگوییم، دستور ماسک در سراسر ایالت دیگر در سطح ما نیست.” وی افزود: “هر شهردار، تک تک سرپرستان می توانند خودشان این تماس را برقرار کنند.”

ماه گذشته، فرماندار ChalkBeat.org گزارش داد که تام ولف از پنسیلوانیا اعلام کرد که به مدارس اجازه می دهد تا دستورات ماسک خود را به پایان برسانند یا اصلاح کنند زیرا “زمان آماده شدن برای بازگشت به یک محیط عادی تر است”.

اقدامات برای حذف اجبار ماسک در این ایالت ها در حالی انجام می شود که تعداد موارد گزارش شده از زمانی که نوع بسیار مسری Omicron موجی از موارد را در دسامبر منتشر کرد به پایین ترین سطح خود رسیده است.

براساس پایگاه داده تایمز، از روز دوشنبه، میانگین روزانه موارد جدید در ایالات متحده به حدود 250,000 کاهش یافت که کمترین میزان از اواخر دسامبر بوده است.

اگرچه میانگین روزانه بستری شدن در بیمارستان از زمان اوج خود در ژانویه به طور پیوسته کاهش یافته است. در 20 ژانویه، میانگین روزانه مرگ و میر مرتبط با ویروس از ژانویه به بیش از 2500 نفر رسیده است. 27.

اقدامات روز دوشنبه همچنین ماهیت تکه تکه پروتکل های بهداشتی را برجسته می کند که از زمانی که همه گیری در اوایل سال 2020 شروع شد، هنوز از شهرستانی به شهرستان دیگر در بسیاری از ایالت ها هماهنگ نشده است، چه رسد به بین ایالت ها.

بر اساس سایت ردیابی دستورات تایمز، نیویورک، نیومکزیکو و ایلینویز برای مدارس و بسیاری از محیط‌های سرپوشیده دارای ماسک در سراسر ایالت هستند.

ایالت هایی مانند آیداهو، لوئیزیانا و می سی سی پی پوشیدن ماسک در داخل خانه را توصیه می کنند، و ایالت های تحت رهبری جمهوری خواهان مانند تگزاس و فلوریدا دستورات را ممنوع کرده اند. اجباری کردن پوشیدن ماسک در مدارس به مقامات محلی در اکثر ایالت ها بستگی دارد.

به نظر می‌رسد که بازگرداندن ماسک‌هایی که روز دوشنبه اعلام شد، پیام‌هایی را که از سوی مقامات فدرال ارسال می‌شود، کاهش می‌دهد.

جن ساکی، سخنگوی کاخ سفید، روز دوشنبه در پاسخ به سوالی درباره لغو دستورات ماسک در نیوجرسی، به راهنمایی‌های فدرال از سوی مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها اشاره کرد که می‌گوید ماسک‌ها می‌توانند انتقال ویروس کرونا را کاهش دهند.

“مسئولیت ما به عنوان دولت فدرال تکیه بر داده ها و علمی است که توسط کارشناسان بهداشت عمومی ما تجزیه و تحلیل می شود.” ساکی در یک کنفرانس خبری گفت. و ما همچنان برای توصیه‌هایی که می‌دهیم به آن تکیه می‌کنیم.» اماس. ساکی همچنین گفت که تعیین نحوه اجرای توصیه های فدرال همیشه به عهده مناطق مدرسه محلی بوده است.



[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما