به‌روزرسانی‌های زنده کووید: با لغو قوانین انگلیس، افراد در معرض خطر از انزوای بیشتر می‌ترسند

[ad_1]

تصویریک مرکز آزمایش کرونا در شمال لندن در ماه دسامبر.
اعتبار …اندرو تستا برای نیویورک تایمز

از زمان شروع همه‌گیری، کلر داوسون به اطلاعیه‌های دولت در مورد محدودیت‌های جدید ویروس کرونا توجه زیادی کرده است تا ببیند آیا ترک خانه والدینش در ساری، انگلستان برای او به اندازه کافی ایمن است یا خیر.

روز دوشنبه، او دلسرد شد. بوریس جانسون، نخست‌وزیر بریتانیا اعلام کرد که افرادی در انگلیس که آزمایش ویروس آنها مثبت است، به زودی دیگر ملزم به ایزوله شدن و حرکت برای پایان دادن به اکثر آزمایش‌های رایگان نخواهند بود. اماس. داوسون خود را برای انزوا، اضطراب و تنهایی بیشتر آماده کرد.

“اگر کسی در خیابان ها راه می رفت که می دانستی ممکن است تو را بکشد، آیا بیرون می رفتی؟” گفت خانم داوسون که یک بیماری مزمن ریوی دارد که او را در معرض خطر شدید کووید-19 قرار می دهد.

دولت گفته است که به بقیه محدودیت‌های ویروس پایان می‌دهد تا به کشور کمک کند رویکرد بیشتری برای زندگی با ویروس داشته باشد. اما برخی از منتقدان می گویند این اقدام زودهنگام است و افرادی را که از نظر بالینی آسیب پذیرتر هستند، به ویژه صدها هزار نفر که دارای نقص ایمنی هستند، نادیده می گیرد. در ایالات متحده، بسیاری از افراد دارای نقص ایمنی و در معرض خطر نیز احساس کرده‌اند که به دلیل محدودیت‌های لغو شده پشت سر گذاشته‌اند.

جما پیترز، مدیر اجرایی Blood Cancer UK، موسسه خیریه ای که تحقیقات در مورد سرطان خون را تامین مالی می کند، گفت: “آنچه دیروز اتفاق افتاد برای افرادی که با آنها کار می کنیم بسیار نگران کننده است.”

پس از اعلام این خبر، خط تلفن خیریه مملو از تماس‌های بیماران سرطانی بود که می‌پرسیدند با توجه به قوانین جدید چگونه باید رفتار کنند و آیا بیرون رفتن در انظار عمومی برای آنها بی‌خطر است یا خیر.

خانم “ما نمی توانیم به همه تماس ها پاسخ دهیم.” پیترز گفت. مردم از زبانی مانند این استفاده می‌کنند که «جامعه اهمیتی نمی‌دهد که من بمیرم» و فکر می‌کنم این احساس است – که آنها نوعی آسیب جانبی هستند.

دولت بریتانیا گفت که آزمایش‌های رایگان همچنان برای افراد آسیب‌پذیر در دسترس خواهد بود، اما اذعان کرد که برداشتن محدودیت‌های قانونی باقی‌مانده به احتمال زیاد باعث افزایش موارد می‌شود.

منبع: مرکز علوم و مهندسی سیستم ها (CSSE) در دانشگاه جانز هاپکینز. میانگین روزانه با داده هایی که در هفت روز گذشته گزارش شده است محاسبه می شود.

“آزمون رایگان برای افراد آسیب پذیر حفظ می شود؟ تریشنا بهارادیا، 42 ساله، که مبتلا به مولتیپل اسکلروزیس است و طی دو سال گذشته در خانه خود در باکینگهام‌شر، انگلستان قرنطینه شده است، گفت: خیلی دیر است. “هدف باید در وهله اول جلوگیری از ابتلای افراد آسیب پذیر به کووید باشد.”

سینوین گیلز، 47 ساله، که پس از درمان سرطان برای لنفوم غیرهوچکین دچار نقص ایمنی شد، گفت که در دو سال گذشته به مردم اجازه داده است که او را ببینند تنها در صورتی که ابتدا آزمایش کرونا منفی شده باشد.

او پرسید: “اگر دوستانی داشته باشم که از نظر بالینی آسیب پذیر نیستند و آزمایش انجام ندهند، آیا می توانم آنها را ببینم؟”

روز سه‌شنبه، اسکاتلند نیز اقدام به لغو الزامات قانونی نهایی برای محدودیت‌های کرونا کرد. نیکولا استورجن، اولین وزیر اسکاتلند، برنامه‌های خود را برای برداشتن ماسک‌ها در ماه مارس اعلام کرد و گفت که برنامه صدور گواهینامه کووید در این کشور، که برای افرادی که در رویدادهای بزرگ شرکت می‌کنند، در این ماه به پایان می‌رسد.

روز دوشنبه، دولت بریتانیا همچنین دستورالعمل‌های خود را در انگلیس برای کارمندان و دانش‌آموزان در اکثر مدارس و مهدکودک‌ها لغو کرد تا هفته‌ای دو بار آزمایش دهند، حتی اگر علائمی نداشته باشند. کودکان مبتلا نیز دیگر از نظر قانونی ملزم به ایزوله کردن نخواهند بود.

اماس. گیلز می‌گوید این واقعیت که دختر 12 ساله‌اش اکنون در میان کودکانی خواهد نشست که به طور بالقوه آلوده هستند، فقط به سطح اضطراب او افزوده است.

به گفته دولت بریتانیا، در انگلستان و ولز، تنها 16.8 درصد از افرادی که از اکتبر تا دسامبر سال گذشته بر اثر کووید جان خود را از دست داده‌اند، وضعیت سلامتی قبلی نداشته‌اند.

خانم خانم می گوید: «اگر همه مجبور بودند با کووید زندگی کنند همانطور که ما با کووید زندگی می کنیم، قوانین را تغییر نمی دادند. داوسون که می گوید دو سال است که نتوانسته فرزندان خوانده اش را در آغوش بگیرد. به نظر می رسد که آنها تصمیم گرفته اند که زندگی و آزادی ما به اندازه زندگی دیگران مهم نیست.

مگان اسپشیا گزارش کمک کرد

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما