اولین تصویر از طراحی احتمالی OnePlus 10 Ultra – زومیت منتشر شد

[ad_1]

فروش وان پلاس 10 پرو به طور رسمی در چین آغاز شده است و انتظار می رود مدل جهانی این محصول در کنار وان پلاس 10 معمولی در کشورهای دیگر نیز به صورت رسمی عرضه شود.

انتظار می رود OnePlus 10 Ultra با دوربین جذاب تری نسبت به OnePlus 10 Pro عرضه شود و در واقع رقیب مستقیم گلکسی S22 Ultra (که ممکن است در 11 فوریه معرفی شود) باشد. گزارش شده است که OnePlus 10 Ultra یکی از اولین محصولاتی است که از فناوری OnePlus و Oppo استفاده می کند. برای یادآوری، اوپو اکنون برند OnePlus را خریداری کرده است.

اکنون تصاویری از پتنت جدید توسط حساب کاربری TechInsider فاش شده است که گوشی هوشمندی شبیه به OnePlus 10 Pro را نشان می دهد. این تصویر این گمانه زنی را ایجاد می کند که OnePlus 10 Ultra در حال ساخت است. در این تصویر شاهد یک گوشی هوشمند با دوربین پشتی مستطیلی هستیم. گویا گواهی در سپتامبر 2021 ثبت شده است.

پتنت OnePlus 10 Ultra

OnePlus در حال حاضر از دوربین های تله فوتو در گوشی های هوشمند خود استفاده می کند، اما با توجه به دانش گسترده Oppo در مورد قطعات دوربین پریسکوپ، منطقی است که OnePlus از دانش شرکتی که در اختیار دارد برای ایجاد محصولات جدید خود استفاده کند.

شایعاتی مبنی بر وجود تفاوت کوچک اما قابل توجه بین OnePlus 10 Pro و OnePlus 10 Ultra وجود دارد. OnePlus 10 Ultra ممکن است دارای NPU MariSilicon Oppo باشد که قابلیت‌های تصویربرداری دوربین گوشی را بهبود می‌بخشد.

OnePlus سال گذشته اعلام کرد که با همکاری شرکت مشهور Hasselblad، پیشرفت های چشمگیری در علم رنگ دوربین گوشی های هوشمند خود داشته است. OnePlus 9 Pro اولین محصولی است که از این همکاری بهره می برد.

مقالات مرتبط:

اکنون، از آنجایی که اپل و سامسونگ رقبای سرسخت وان پلاس هستند، منطقی است که شرکت های چینی تمام تلاش خود را برای رقابت با این دو شرکت انجام دهند.

شایعات حاکی از آن است که OnePlus 10 Ultra ممکن است در نیمه دوم سال جاری عرضه شود. این بدان معناست که این گوشی زمانی رونمایی خواهد شد که وان پلاس نسخه سری T پرچمدار خود را معرفی کند. این شرکت نسخه T وان پلاس 9 و وان پلاس 9 پرو را در سال 2021 عرضه نمی کند، بنابراین ممکن است وان پلاس 10 اولترا به این روند ادامه دهد.

آیا OnePlus 10 Ultra پس از استقبال بی‌نظیر از OnePlus 10 Pro همچنان به شهرت خود ادامه خواهد داد؟ پاسخ به این سوال ممکن است مثبت باشد، اما به نظر می رسد برای دانستن پاسخ دقیق خیلی زود است. پس برای جزئیات بیشتر و اطلاعات بیشتر در مورد محصولات این دره باید بیشتر منتظر بمانیم.

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما