خرید انواع گیفت کارت ارزان در موبوگیفت – زومیت

[ad_1]

گیفت کارت می تواند برای کشورهای مختلف مانند آمریکا، انگلستان، کانادا، استرالیا و … باشد و با قیمت های متفاوتی ارائه شود. در ضمن اگر قصد خرید دارید کارت هدیه ارزان بله، ممکن است سوالاتی داشته باشید. کدام گیفت کارت ارزانتر است، از کدام فروشگاه یا وب سایت گیفت کارت خود را بخرید، کدام عامل تعیین کننده قیمت هدیه و نحوه انتخاب و خرید نمونه ارزانتر است و …

همانطور که می دانید به دلیل تحریم های مختلف آمریکا علیه ایران، برخی از فروش ها در ایران با محدودیت ها و مشکلاتی مواجه است که خرید ارز بین المللی یکی از آنهاست. برای مثال نمی توانید گیفت کارت های ثبت شده به نام ایران را خریداری کنید و برای رفع این مشکل باید گیفت کارت و البته اپل آیدی شما به نام کشور دیگری ثبت شده باشد. در حال حاضر با توجه به این مسائل، شرکت‌های سودآوری هستند که از گل و لای ماهی صید می‌کنند و به دلایل غیرواقعی سعی در ارائه قیمت‌های بالا برای کارت‌های هدیه دارند.

البته شایان ذکر است که با توجه به نوسانات ارز و بالا و پایین رفتن قیمت دلار ممکن است قیمت این کارت های هدیه افزایش یابد. در صورت انتخاب فروشگاه معتبر می توانید مطمئن باشید که قیمت های ارائه شده منصفانه و مناسب هستند. موبوگیفت یکی از شرکت های معتبر می باشد

خرید اینترنتی گیفت کارت ارزان، به همراه تیم متخصص خود قیمت دلار و نوسانات بازار را بررسی کرده و مناسب ترین قیمت ها را برای انواع گیفت کارت ارائه می دهد. با ما همراه باشید تا تعدادی از گیفت کارت های عرضه شده در فروشگاه های موبوگیفت را معرفی کنیم و با خدمات آن بیشتر آشنا شویم:

گیفت کارت ارزان اپل

گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز یکی از محبوب ترین انواع گیفت کارت است. این کد گیفت کارت در تمامی دستگاه های اپل مانند آی پد، آی پاد، مک و آیفون قابل استفاده است. گیفت کارت های اپل را می توان در iBook Store، MacUp، iTunes، App Store نیز استفاده کرد. گیفت کارت های اپل با ارزهای 2 تا 50 دلاری، 75 دلاری، 100 دلاری و 200 دلاری در موبوگیفت در دسترس هستند. مشتریان عزیز می توانند برای خرید اینترنتی گیفت کارت ارزان اپل از موبوگیفت از بریتانیا، کانادا، ایالات متحده و استرالیا دیدن کنید.

گیفت کارت ارزان گوگل پلی

گیفت کارت های گوگل پلی یکی از محبوب ترین کارت های هدیه برای دستگاه های اندرویدی است. گیفت کارت های Google Play که نیاز به خرید هر نوع برنامه، بازی یا پرداخت درون برنامه ای دارند، قیمت متفاوتی دارند. این گیفت کارت کاربردهای زیادی دارد، مخصوصا برای کسانی که به بازی هایی مانند کلش رویال یا کلش اف کلنز علاقه مند هستند، زیرا این افراد برای پرداخت های درون برنامه ای مجبور به خرید گیفت کارت هستند، مانند خرید جم در کلش اف کلنز و شارژ مجازی شما. اعتبار.

از آنجایی که طرفداران بازی های رایانه ای یا بازی هایی مانند کلش آف کلنز معمولاً باید اعتبار خود را افزایش دهند، قطعاً آن را دوست خواهند داشت. کارت هدیه ارزان و با قیمت مناسب عرضه می شود. موبوگیفت، کارت هدیه ارزان Google Play 5، 10، 15، 20 و بیشتر ارزهای مختلف را ارائه می دهد. دلار آمریکا 25، 50، 100 لیر ترکیه با قیمت و تخفیف ویژه.

گیفت کارت ارزان آمازون

موبوگیفت

همانطور که می دانید، آمازون بزرگترین و بهترین خرده فروش در جهان است. گیفت کارت های آمازون به طور یکسان مورد تقاضای مترجمان و دانشجویان است. آمازون کتابخانه ای از فایل های صوتی و کتاب است که دانشجویان و مترجمان برای استفاده و خرید این کتاب ها به کارت هدیه آمازون نیاز دارند.

دانش آموزان به دلیل نیاز به مطالعه و منابع به گیفت کارت آمازون نیاز دارند و به دلیل جریمه ها مجبور به تهیه گیفت کارت و خرید کتاب مناسب می شوند. لذا دانشجویان عزیز قطعا به آن علاقه مند هستند کارت هدیه ارزان و صرفه اقتصادی بیشتری فراهم کنید تا بتوانند کتاب های علمی و فایل های صوتی را مطالعه کنند.

موبوگیفت علاوه بر قیمت مناسب برای انواع گیفت کارت، ویژگی جالب دیگری نیز دارد و ویژگی جالب این است که دانشجویان و کاربران به طور کلی می توانند با هر خرید، بسته به مبلغ پرداختی، امتیاز کسب کنند. به این ترتیب پس از چند خرید امتیاز جمع می شود و تبدیل به تخفیف های عالی می شود که در کنار قیمت مناسب گیفت کارت می تواند شرایط خرید ایده آلی را برای دانشجویان و مترجمان عزیز فراهم کند.

گیفت کارت ارزان ایکس باکس

البته بازی های ایکس باکس برای شما آشنا هستند. ایکس باکس یکی از محبوب ترین بازی ها در بین گیمرها در سراسر جهان است. اگر گیمر هستید یا با چند بازی آشنایی دارید، باید بدانید که گیمرهای ایکس باکس می توانند بهتر و بیشتر از ایکس باکس استفاده کنند. خرید آنلاین گیفت کارت معتبر Xbox حساب خود را ارتقا دهید.

بنابراین با توجه به بازی ها و استفاده مداوم گیمرها از ایکس باکس، مطمئناً گیمرها به آن علاقه مند هستند کارت هدیه ارزان نیازهای خود را آماده کرده و برآورده کنید. کاربران گرامی می توانند با مراجعه به سایت موبوگیفت، گیفت کارت آمریکا به دلار آمریکا را از ۱، ۵، ۱۰، ۲۰، ۲۰ تا ۱۰۰ تومان دریافت کنند و از هر خرید امتیاز کسب کنند. سپس برای خرید بعدی خود برای تخفیف اقدام کنید.

گیفت کارت ارزان پلی استیشن

یکی دیگر از بازی های محبوب پلی استیشن است. این بازی همچنین دارای مجموعه ای از ویژگی های خاص است که افراد تنها با خرید گیفت کارت پلی استیشن و افزایش اعتبار می توانند از آن ها استفاده کنند. Mobogift کارت های هدیه پلی استیشن را با قیمت های مناسب 10 دلار، 20 دلار، 25 دلار، 30 دلار، 40 دلار، 50 دلار، 60 دلار، 75 دلار، 100 دلار، 5 تا 100 دلار برای بریتانیا و 5 تا 100 دلار ارائه می دهد. 100 برای امارات.

کارت هدیه ارزان در موبوگیفت

در موبوگیفت علاوه بر موارد فوق می توانید انواع گیفت کارت ها را با قیمت های مناسب و مناسب خریداری کنید. موبوگیفت متشکل از تیمی متخصص و مجرب است که با توجه به نرخ ارز و نوسانات دلار، قیمت های به روز انواع گیفت کارت های مورد نیاز شما را ارائه می دهد.

موبوگیفت به قیمت گیفت کارت بسیار مطمئن است زیرا می تواند بهترین قیمت را برای کارت هدیه خود نیز تضمین کند. کافیست به سایت اصلی این شرکت نگاهی بیندازید و قیمت ها را با سایر مکان ها و مغازه ها مقایسه کنید. در نهایت می توانید بگویید که آیا قصد دارید یا خیر خرید اینترنتی گیفت کارت ارزان شما هم از فروشگاه های اینترنتی معتبر دارید، ما به شما موبوگیفت را پیشنهاد می کنیم!

[ad_2]

Felipe Holmes

گیک تلویزیون متخصص رسانه های اجتماعی ایجاد کننده. نویسنده پرشور. نینجا سفر افراطی. کل کارآفرین معتاد به اینترنت

تماس با ما