اتلتیکو 1 – 1 یونایتد یتد طیناطین طینلب! :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812303 |
05 اسفند 1400 ساعت 01:21 |
4,943 زدیدزدید |

7
هاه

یتدایتد در مادرید اتلتیکو را انجام داد میدوای امیدوار به صعود به بشود.

رش گزارش “ورزش سه” ، طیناطین در در که یشایش خیلی خوبی داشت ، از موقعیت زنیلزنی خود استفاده کرده و برابر اتلتیکو به ویاوی 1-1 دست یافتند تا با ار قبوا ب.
اتلتیکومادرید بازی را بهتر زاز کرد و یلی زود زود درابل منچستریونایتد به اول دست فتافت. ارسال دقیق نان لودی از چپ ب با ضربه سر یکس یکسلیکس همراه شد و بعد از برخورد به دیرک دیرک به چسبید تا اتلتیکو در خانه از حریف پیش افتاد.

گفت: داخل نمی شوم.
اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید اصول اولیه را بدانید. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.
اما دقیقه 45 بهترین فرصت برای ثمر ثمر رسیدن به دوم اتلتیکو تیکوا شد. زاز هم رنان لودی با ارسال های تماشایی خود موقعیت زنیلزنی ساخت، اما این بار ضربه سر شیمه یکوالیکو به تیرک برخورد یکو یکو و این ینلایی از دست رفت. در ادامه نیمه نخست اتفاق روی دروازه ها رخ داد و اتلتیکو با همان برتری 0-1 راهی رختکن رختکن.
یق یقایق ابتدایی نیمه دوم نان مسابقه در میانه میدان دنبال شد و اتلتیکومادرید اجازه خلق موقعیت صیاصی به ستاره های یونایتد نمی داد. علیرغم تلاش ر رالف رانگنیک، دفاع، اتلتیکومادرید فرصت درخشش زا از تمرینان حریف گرفته شده است.

اما دقیقه دقیقه 80 منچستریونایتد شاید از اولین موقعیت مهم زنیلزنی زنی بهترین ر را برده و به اول دست فتافت. . . .
دقیقه دقیقه 87 مارکوس یورنته در گوشه محوطه حباب توپ و و ارسال خوبی روی زهازه یونایتد داشت، اما ضربه نان گریزمان با بدشانسی تیرک درو زهازه برخورد کرد و وارد دروازه یونایتد شد. وی نیهانیه های پایانی ضربه جسی لینگارد با توانایی خوب نان اوبلاک همراه و این دیدار در نهایت با تساوی 1-1 به اتمام من.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما