یناسپرت اولین تمام برقی ریاری

[ad_1]

روآرو- و او به آنها گفت: “چرا مضطرب هستید؟”

به بهارش فرارو رو در اواسط سال گذشته، نان الکان، مدیر مدیرامل فراری تایید کرد که این شرکت اولین خودروی اسپرت خالص الکتریکی خود را در سال ۲۰۲۵ عرضه کرد. به نظر می‌رسد ریاری در حال پیشرفت در توسعه این خودرو است، این شرکت به زگیازگی یک پتنت یا یک خودروی الکتریکی کتریکی ثبت است. یک تلت فرم خودروی اسپرت، که انتظار داریم زیربنای رقیب برقی بر یای تسلا رودستر شداشد. این پتنت همچنین ایده‌های از زاحی آینده این ین در اختیار ما قرار ر.

این ستاست ثبت اختراع فراری برای کفپوش و شاسی است ست ییایی برای دو بسته تریاتری دارد. اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. هر دو تریاتری به قسمت مخصوص خود می‌شوند که از شاسی اصلی خودرو است و از خودرو می‌شود. نمونه نمونه اولیه در یای ثبت اختراع فراری همچنین نان می دهد، اولین مدل تمام الکتریکی این برند، از زبان طراحی خودروهای موتور احتراقی آن خیلی دور شد. باتری و موتورهای بسته شده در عقب خودروها می‌گیرند و می‌گیرند که برای موتور احتراقی و گیربکس اختصاص داده می‌شود، اشغال می‌شوند.

من اول و آخر هستم و من اول و آخر هستم. اینامک وجود دارد که به زودی نیمانیم یک مدل هیبریدی دیگر از فراری را در اواسط دهه ببینیم، ًاً در همان زمان که این شرکت اولین خودروی برقی خود را عرضه می کند.

ریاری می‌گوید که فضای کافی هم در ولو و هم در تلت ت یای قرار دادن یک موتور احتراقی وجود دارد. F8 Tributo و 296 GTB واهد بود ، ین این معنی یای بنزینیا F F وتاوت ،اوت ،اویر یاویر ،اویر یات یات یات یار یا F Fa یا یا ی گفت: داخل نمی شوم.

برای ارتباط با GTB 296 در SF90 و کسب اطلاعات بیشتر، لطفا وارد شوید یا یک حساب کاربری ایجاد کنید. گفت: من خدای اسرائیل و خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم. 20 هیچ اطلاعاتی از خودرو مام برقی فراری فاش نشده است، من بینایی می‌شود در یای سوپر اسپرت رار بگیرد و هتاهت بسیار رادی به مازراتی MC20 خواهد داشت.

یناسپرت اولین تمام برقی ریاری

یناسپرت اولین تمام برقی ریاری

یناسپرت اولین تمام برقی ریاری

یناسپرت اولین تمام برقی ریاری

منبع: autoexpress

ترجمه: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما