dioodbanner

به روز رسانی: یک پسر 15 ساله پس از تیراندازی در مدرسه ای در میشیگان که منجر به کشته شدن سه نفر شد، دستگیر شد.

[ad_1]

تصاویرمظنونان در بازداشت نوجوانان منتظر اتهام تیراندازی به قتل سه دانش آموز در دبیرستانی در آکسفورد، میشیگان هستند.
اعتبار …ست هرالد / رویترز

مظنونان حمله روز سه‌شنبه در دبیرستان آکسفورد در حومه دیترویت، تیراندازی در مدرسه امسال، روز چهارشنبه در یک زندان نوجوانان بازداشت شدند تا اتهاماتی در انتظار آنها باشد که می‌توانست سه دانش‌آموز را کشته و هشت نفر دیگر را زخمی کند. مدرسه

مقامات می گویند مظنون یک پسر 15 ساله است، اما هویت خود را اعلام نکرده است. آنها سه شنبه شب حکم بازرسی را در خانه خانوادگی او در آکسفورد، میش دریافت کردند.

مقامات می گویند که فرد مسلح قبل از دستگیری 15 تا 20 گلوله با یک تفنگ نیمه خودکار شلیک کرد. مایکل مک کیب، شهردار کانتی اوکلند، گفت مظنون که روز سه شنبه سر کلاس بود، “بدون مشکل تسلیم شد.”

کلانتر مک کیب گفت وقتی والدین پسر پس از تیراندازی به ورزشگاه رفتند، منکر این شدند که او تا به حال در تیراندازی شرکت داشته است. اجازه دهید کارآگاهان از فرزندانشان بازجویی کنند.

مقامات گفتند که باور نمی کردند دانش آموز این تیراندازی را برنامه ریزی کرده باشد و همچنان در حال بررسی هستند که آیا این تیراندازی تصادفی یا هدفمند بوده است.

فرماندار منطقه خودمختار، مایکل بوچارد، گفت که توپخانه 9 میلی متری سیگ سائر مورد استفاده در تیراندازی می توانست شلیک شده باشد که 4 روز پیش توسط پدر مظنون خریداری شد. کلانتر بوچارد گفت که مرد مسلح هنوز با هفت گلوله مهمات در تفنگ دستی خود مسلح بود که توسط افراد مسلح دستگیر شد، در عوض در لابی مدرسه.

کلانتر بوچارد گفت که به بازرسان گفته شد که مرد مسلح وانمود کرده که یک افسر است تا وارد اتاق شود.

مقامات کشته شدگان را خیابان حنا شناسایی کردند. جولیانا، 14; مدیسین بالدوین، 17 ساله; و تیت مایر، 16 ساله، که در یک وسیله نقلیه نظامی در حال رفتن به بیمارستان جان باخت.

دانش‌آموزان مجروح بین 14 تا 17 سال سن داشتند که سه نفر از آنها در عصر علائم شدید داشتند، سه‌شنبه و یک نفر دیگر با علائم شدید. تک گلوله بزرگسالان، معلم 47 ساله، روز سه شنبه از بیمارستان مرخص شد.

معاون شهردار روز سه‌شنبه پس از تیراندازی به یک نوجوان در دبیرستان آکسفورد، سعی کرد تیت مایر 16 ساله، فوتبالیست را به یک بازی رو در رو ببرد.

او در خودروی پاترول جان باخت.

کلانتر مایکل بوچارد از کانتی اوکلند، میش، عصر سه شنبه در حالی که مقامات اسامی سه دانش آموز کشته شده را منتشر کردند، گفت: “زمان انتظاری وجود ندارد.” او سعی کرد او را سوار ماشین کند تا بتواند در اسرع وقت به بیمارستان برود و در نهایت داخل ماشین شد.

سه شنبه شب، بیش از 25000 نفر طوماری آنلاین برای تغییر نام استادیوم مدرسه به نام تیت، که اخیراً تمام جوایز انجمن مربیان فوتبال دبیرستان میشیگان را به دست آورده بود، امضا کردند.

اعتبار …

مدیسین بالدوین، 17 ساله، و هانا خیابان. جولیانا 14 ساله در این حمله کشته شد.

کلانتر بوچارد در یک کنفرانس خبری گفت که مقامات نمی‌دانند قربانی هدف قرار گرفته است یا خیر. کلانتر بوچارد که نخواست نامش فاش شود، گفت: «ما نمی دانیم او قبلاً کجا رفته یا چرا رفته است.»

اعتبار …

کلانتر بوچارد گفت که هشت نفر مجروح شدند، از جمله یک دختر 14 ساله که از ناحیه قفسه سینه و گردن جراحات شدیدی داشت. پسر 15 ساله ای از ناحیه سر به شدت آسیب دید. یک دختر 17 ساله با علائم شدید با بریدگی در قفسه سینه. پسر 14 ساله با آسیب شدید فک و سر; تیراندازی به گردن دختر 17 ساله؛ پسر 15 ساله از ناحیه پای چپ هدف گلوله قرار گرفت. و یک پسر 17 ساله از ناحیه لگن آسیب دید.

برای این دختر خیلی سخت بود.»

معلم زن 47 ساله که از ناحیه کتف مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود، پس از مداوا از بیمارستان خارج شد.

کلانتر بوچارد صبح چهارشنبه در یک پست فیسبوکی گفت که او به تازگی مدرسه را رها کرده است و از صحنه مشخص است که مراسم محاصره در مدرسه جانها را نجات داده است.

او می گوید: «دلم برای خانواده ای می سوزد که یک روز هم ندارند و جامعه آرام و نامقدسش ویران شده است.

اعتبار …
ویدئو

در حال بارگیری پخش کننده class=
آیدن پیج، دانش‌آموز دبیرستان آکسفورد در حومه دیترویت، شوک پس از تیراندازی یک دانش‌آموز و کشته شدن حداقل سه نفر را به خاطر می‌آورد.اعتباراعتبار …نیک هیگن برای نیویورک تایمز

در اینجا سه ​​دانش آموز آنچه را که در جریان تیراندازی در دبیرستان آکسفورد در روز سه شنبه دیدند، بازگو می کنند. نقل قول برای طول و وضوح اصلاح شده است.

آلیسه آوی

“من در اتاق زیست شناسی خود هستم، مثل خندیدن با همسرم و مثل یک روز عادی. و سپس صدای شلیک گلوله را شنیدم که از همان نزدیکی می آمد – و حالم تغییر کرد. حدود یک ثانیه از خنده به گریه تبدیل شدم.”

“ما فقط به گوشه ای می رویم و دقیقاً همان چیزی که باید باشیم می نشینیم – انگار از احکامی که پیروی می کنیم پیروی می کنیم و همه از آنها پیروی می کنند. هیچ کس نمی گوید، ما فریاد نمی زنیم یا چیزی، ما فقط سکوت می کنیم.”

کامرون چمیلوسکی

اعتبار …نیک هیگن برای نیویورک تایمز

“من فقط در راهرو قدم می زدم. و سپس گروهی از بچه ها شروع به دویدن به سمت من کردند. و من نمی دانم چه اتفاقی افتاده است. سپس یکی از بچه ها فریاد زد: دختر مدرسه ای. او گفت مطمئن نیست، سپس آثار خون را روی زمین دید.

«برادرم در گروه من پیامک فرستاد و با والدینم صحبت کرد و با من کار کرد. به نظر می رسید می گفت: “کمک، حق با من بود.”

برندان بکر

“کنار در نشسته بودم، صداها، صداها، صداها، صداها، صداها، صداها، صداها، صداها را شنیدم.”

«در مدارس سروصدا زیاد است. بنابراین ما 100 درصد مطمئن نیستیم، اما چون همه ما یک چیز را می شنویم، و می دانید، عذرخواهی امن تر است.”

ما فقط در را با صندلی‌ها، میزها و هر چیزی که پیدا می‌کردیم بسته بودیم.»

اعتبار …عکس متیو هچر / گتی

یک تفنگ نیمه خودکار که برای تیراندازی به یک مرد مسلح دبیرستانی میشیگان استفاده می شد، توسط پدر مظنون در 26 نوامبر، چهار روز قبل از تیراندازی روز سه شنبه، خریداری شد.

مقامات نام مظنون را منتشر نکرده اند زیرا او به عنوان یک بزرگسال متهم نشده است. والدین پسر اجازه ندادند با پلیس صحبت کند.

مایکل بوچارد، شهردار کانتی اوکلند سه شنبه شب در یک کنفرانس خبری گفت که اسلحه یک تپانچه سیگ ساور 9 میلی متری بود و زمانی که مظنون دستگیر شد، هفت گلوله در تفنگ باقی مانده بود.

پلیس می گوید اسلحه حاوی 15 گلوله بود. افسران اجرای قانون دو نفر را پیدا کردند، اما معتقدند پدر سه مورد را خریده است.

کلانتر بوچارد گفت که افسران از وجود سلاح گرم دیگری در خانه مظنون بی اطلاع بودند و این بخشی از تحقیقات است.

وی تایید کرد که عکس اسلحه ای که مظنون در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است به عنوان همان اسلحه مورد استفاده برای شلیک اسلحه دیده می شود.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما