پس از یک هاه فوران بی‌وقفه اکنون ره‌هاره‌های خورشیدی شدیدتری در راه هستند – زومیت

[ad_1]

در چند هفته گذشته، رهیاره‌های منظومه‌مان به‌شدت در این ین، یای از فوران‌های عظیم پلاسمایی را در فضای منتشر می‌کردند. یادآوری چشمگیرترین فوران خروج جرمی قدرتمند جاج خورشیدی و شراره‌های عظیم بود که ۱۵ درست قبل از نیمه‌شب از آن‌سوی خورشید به داخل فضای پرتاب ب. ساساس اندازه، احتمالاً این داد قدرتمندترین نان خورشیدی است که در دسته های کلاس X قرار می گیرد.

اکاکه شراره CM CM خروج جرماج خورشیدی (CME) این طوفان زمانی رخ می دهد که خورشیدی با جوّ برخورد می کند. اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، لطفا با ما تماس بگیرید. اما شدت این فعالیت‌ها را نشان می‌دهد، ممکن است در آینده رخ دهد. ژ ژائو از گروه یوسیزمولیوسیزمولوژی وژیانشگاه استنفورد ستنفورد:

این دومین منطقه فعال آن‌سوی پس از ماه سپتامبر ۲۰۱۷ است. اگر شدت این منطقه حین حین چرخش و به‌سمت زمین رار شود، نیمانیم شاهد هیجان‌انگیزی نگیزیاشیم.

انتشار زبانهای ی

برای ارتباط با ‏SpaceWeatherLive‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. این ره‌هاره‌ها قدرت گروه قدرت قدرت در رتبه‌ی گروه گروه M قرار می‌گیرند: شراره‌ی M1.4 در ۱۲ فوریه و شراره‌ی M1 در ۱۴ ۱۴ و شراره‌ی M1.3 در فوریه فوریه. س پنج راهه هم از کلاس M در ماه ژانویه منتشر می شود.

۲۹ ژانویه، طوفان ژئومغناطیسی متوسطی با ۴۰ ماهواره‌ای استارلینکی که زهازه پرتاب شده بودند در رار پایین زمین برخورد کردند. این اینان با شراره‌های از نوع M همراه ه. ساساس سرعت مواد، معمولاً چند روز طول می‌کشد تا مواد دفع‌شده‌ای نان خورشیدی به زمین برسند. ساره‌های که از آغاز فوریه منتشر می‌شوند، در کلاس C قرار ر.

الهه های مرتبط:

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. این ینازه زهال‌ترین زمان چرخه‌ای است. خورشید ًلاً چرخه‌های یالیت یازده‌ساله هارد. هر ماس و واقل تعریف شده است. یای خورشیدی سال میدان مغناطیسی خورشید تعریف می‌کند که هر زده از رار می‌چرخد و یای قطب شمال و خورشید تغییر تغییر می‌کند.

خورشیدیاقل خورشیدی که ساساس کمتر از سطح لکه‌ها و فعالیت‌های گدازه‌ای تعریف می‌شود، انتهای یک چرخه و زاز چرخه‌های دیگر تعیین می‌کند، رخ می‌دهد که می‌د نا طیسی در آن است. ، لیل ، میدان مغناطیسی خورشید فعالیت آن کنترا کنترل می کند. لکه های خورشیدی به مناطق موقت با میدان مغناطیسی قوی گفته می شود می شود یکهالی‌که دلیل جرم جرم جاج خورشیدی از زاره‌ها، شدن و اتصال مجدد خطوط نان مغناطیسی است. جدیدترین ماه خورشیدی ۱۹ دسامبر به‌وقوع پیوست. زل از اکانت توییتری Halo CME:

دو شراره خورشیدی ۱۲ فوریه ۲۰۲۲ که انیمیشن نیمیشن زیر ساختم. به فیس‌بوک بپیوندید تا با ز و اولیه‌ای غربی آن‌ها از اثر ثر ارتباط برقرار کنید. در رویداد بعدی، بخش دوم از جنوب‌ترین منطقه نیانی بود و مجموعه آثار شمالی سریاسری.

لکه‌های خورشیدی معمولاً یک شکل می‌گیرند که نان مغناطیسی خورشیدی پیچ می‌شود. ایناتف قلیل رخ می دهد که استوای خورشیدی سریعتر از سایر دیگر جغرافیایی در آن است. ۱۱۱ال‌حاضر ۱۱۱ ۱۱۱ لکه‌ی روی روی خورشید وجود دارند رند. ز خیلیام آن‌ها از فعال فوری نی.

کثراکثر خورشیدی حوالی جولای ۲۰۲۵ ۲۰۲۵ خواهد داد. نان میزان فعالیت هر چرخه را پیش بینی کرد عا عامل این فعالیت‌ها هنوز مشخص نیست. گفت: داخل نمی شوم. درهرصورت، باید دید روندی ی خورشیدی ادامه پیدا کند خیرا خیر.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما